וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - הולנד: ואן חאל רוצה מתנת פרידה

משחק חסר חשיבות על המקום השלישי (ש', 23:00, ערוץ 1)? המאמן הבהיר ש"המטרה לסיים ללא הפסד" וטען שפיפ"א העניקה יתרון מובנה לברזיל. שינויים אצל הסלסאו, סקולארי: "אני יודע שהקריירה שלי הוכתמה בגלל התבוסה"

מקום 3מחצית12/07/2014
ברזיל
    0
      הולנד

        טריוויה

        * המפגש בין ברזיל להולנד יהיה המשחק ה-12 ביניהן והחמישי במסגרת משחקי הגביע העולמי. המאזן עומד על שלושה ניצחונות לכל נבחרת בעוד חמישה מפגשים הסתיימו ללא הכרעה.

        * אם בוחנים רק את המונדיאלים, הולנד ניצחה פעמיים כשהפעם האחרונה הייתה ברבע הגמר ב-2010 (1:2). ברזיל השיגה ניצחון אחד (1994) וניצחון בדו קרב פנדלים (2:4) ב-1998.

        * זו תהיה הפעם השנייה שהולנד תסיים בטופ 4 בשני מונדיאלים רצופים. הפעם הקודמת הייתה ב-1974 וב-1978.

        * הולנד כבשה 12 שערים בארבעת המשחקים הראשונים שלה, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת ברבע הגמר ובחצי הגמר כששני המשחקים נגררו להארכה.

        * הולנד הפסידה בחמישה משבעת משחקיה בגביע העולמי ובאליפות אירופה שהגיעו לדו קרב פנדלים.

        * ברזיל ספגה הכי הרבה שערים במונדיאל הנוכחי - 11. הפעם האחונה שהם ספגו 11 שערים הייתה ב-1938.

        * 10 מ-12 השערים שהולנד כבשה הגיעו אחרי המחצית הראשונה. ארבעת השערים האחרונים שהאורנייה כבשו הגיעו מהדקה ה-75 ואילך.

        * במשחק חצי הגמר המאכזב, הולנד רשמה שבעה איומים בלבד על השער ב-120 דקות. בכל משחקי המונדיאל הקודמים שלה מאז 1966 הולנד לא ירדה מעשרה איומים על השער.

        * בעוד שהולנד רשמה איום אחד למסגרת בחצי הגמר, ברזיל הגיעה לשמונה מצבים כאלה בתבוסה 7:1 לגרמניה.

        * עבור ברזיל תהיה זו ההופעה הרביעי בקרב על המקום השלישי והראשונה מאז 1978. היא ניצחה בשני משחקים והפסידה באחד.

        * רק קארים בנזמה (15) איים יותר על המסגרת מרובין ואן פרסי (10) במהלך המונדיאל, אבל הכוכב ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד טרם סיים עם כדור ברשת בשלב הנוקאאוט.

        * ניימאר הפצוע הוא השחקן שהגיע להכי הרבה הזדמנויות כיבוש עבור ברזיל בטורניר - 13. במקום השני נמצא מרסלו עם 10.

        שחקני נבחרת ברזיל המומים. AP
        יצליחו להרים את הראש? שחקני ברזיל אחרי התבוסה לגרמניה/AP

        מפתחות והכנות: ברזיל

        אחרי ההשפלה הגדולה מול גרמניה ב-7:1 הנוראי מבחינתה, ברזיל תנסה להילחם על הכבוד בברזיליה ולפחות להמתיק מעט את הגלולה המרה ולסיים במקום השלישי בטורניר הביתי. מי שהיה כל כך חסר בקרב מול הגרמנים בגלל צבירת כרטיסים צהובים הוא טיאגו סילבה שיחזור למרכז ההגנה במטרה לייצב את החולייה הכי בעייתית במשחק האחרון. ניימאר שנפצע ברבע הגמר מול קולומביה ימשיך להיעדר, ומי שיחליף אותו הוא וויליאן שימלא את מקומו של ברנרד המאכזב.

        לואיז פליפה סקולארי עשוי לקבל החלטה לספסל לא מעט מהכוכבים שהביכו את ברזיל במשחק האחרון כאשר פרד שספג קריאות בוז מהקהל המקומי צפוי לרדת לספסל לטובת ז'ו. מקסוול עשוי לקבל את המקום בצד שמאל של ההגנה במקום מרסלו, למרות שדווקא האחרון תורגל באימון המסכם. גם וויליאן וראמירס בתמונה.

        "אני יודע שהקריירה שלי הוכתמה בגלל התבוסה", אמר סקולארי, "אבל חובה עלינו לנוע קדימה והמטרה עכשיו זה המשחק על המקום השלישי בברזיליה. זה לא מה שחלמנו עליו, אבל אנחנו חייבים לכבד את החולצה. אנחנו בין ארבע הטובות בעולם ויש קבוצות טובות שהעפנו בדרך".

        sheen-shitof

        עם הנחה בלעדית

        השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

        בשיתוף HairMax
        שחקן נבחרת ברזיל טיאגו סילבה חוגג. רויטרס
        יעשה סדר בהגנה? טיאגו סילבה/רויטרס

        מפתחות והכנות: הולנד

        אחרי המשחק החלש שהפגינו במשחק חצי הגמר מול ארגנטינה, שחקני הולנד יקוו להסתפק במקום השלישי. האורנייה שהספיקו לגבור בטורניר על ספרד, אוסטרליה, צ'ילה ומקסיקו עדיין לא הפסידו ב-120 דקות. לואי ואן חאל הספיק לשתף 22 שחקני סגל בטורניר, ובחלק מהדיווחים עלתה האפשרות שהוא יפתח בשער עם שוערה של סוונסי, מישל וורם. בכל מקרה, כבר עכשיו ברור שהוא לא יעלה למשחק עם ההרכב החזק ביותר שלו, ומי שעשוי להשתלב ב-11 הוא קלאס יאן הונטלאר שנכנס במשחק האחרון כמחליף. כמו כן, קיימת אפשרות שכדי להפוך את המשחק ליותר קצבי ומהנה, ואן חאל יזנח את המערך של 2-3-5 לטובת 3-4-4 כפי שהוא שיחק מול קוסטה ריקה.

        ואן חאל, שיעבור לאמן את מנצ'סטר יונייטד לאחר המונדיאל, אמר במסיבת העיתונאים שיש לו בקשה אחת משחקניו: "זה יהיה חלק מהנאום שלי כי זה המשחק האחרון - אני מקווה שהם יתנו לי מתנת פרידה בדמות ניצחון, כדי שנישאר ללא הפסד. נבחרת הולנדית מעולם לא חזרה הביתה מהמונדיאל כשהיא בלתי מנוצחת, וזו המטרה שלנו עכשיו. אני עצוב מאוד שהחלום שלנו הגיע לסיומו. אי אפשר לתקן, כבר לא נהיה מספר 1. הכול מאכזב. אני מאוכזב כי הגענו לכאן עם מטרה אחת והיה לנו את הביטחון שנשיג אותה. למרות זאת, אנחנו עדיין יכולים לעשות היסטוריה כי ב-1974 ו-1978 הולנד הפסידה".

        ואן חאל לא היסס לומר שלדעתו בפיפ"א יעדיפו שהמארחת תנצח במשחק על המקום השלישי. "בואו ניצמד לעובדות, והעובדות הן שברזיל פתחה את הטורניר ראשונה, והיא שיחקה בחצי הגמר הראשון, ואנחנו שיחקנו יום אחרי. אתם מבינים את ההשלכות, יש לנו יום אחד פחות להתכונן למשחק, יום אחד פחות להתאושש מההארכה וזה קשה פיזית".

        לואי ואן חאל מאמן נבחרת הולנד. רויטרס
        מאוכזב, אבל חולם על היסטוריה. לואי ואן חאל/רויטרס

        יעמוד למבחן: אריאן רובן (הולנד)

        קשרה של באיירן מינכן זכה לכל כך הרבה שבחים בתחילת הטורניר והוא ידע שזכייה בגביע תהפוך אותו משחקן בולט וכוכב לעילוי. אלא שבמשחק האחרון מול גרמניה הוא נעלם כמו כל הנבחרת שלו, מיעט להגיע להזדמנויות וכמעט ולא איים על השער. רובן הספיק לכבוש שלושה שערים בטורניר, וכשלא ברור עדיין אם הוא ישחק במונדיאל הבא שכן הוא כבר יהיה בן 34, זו הזדמנות עבורו לתת עוד קצת מהיכולת המצוינת שהשאירה חותם.

        שחקן נבחרת הולנד אריאן רובן. GettyImages
        יחזור לעצמו? רובן/GettyImages

        הרכבי הקבוצות

        אצטדיון: מאנה גארינצ'ה, ברזיליה
        קהל: 68034

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully