וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה: "יש לנו תכנית סודית לעצירת ליאונל מסי"

יומיים לגמר המונדיאל: עוזר המאמן האנס פליק מבטיח הפתעה לכוכב של ארגנטינה. תומאס מולר: "מוכן לשמור אותו אישית"

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה, ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מוכן לרדוף אחריו לאורך כל המשחק. תומאס מולר מול ליאונל מסי/GettyImages

בגרמניה סופרים את השעות לקראת גמר מונדיאל 2014 בו תפגוש נבחרתם ביום ראשון בערב (22:00, ערוץ 1 ו-HD) את גרמניה לשחזור הגמרים של ב-1986 ו-1990. אז לאלביסלסטה היה את דייגו מראדונה שחגג בפעם הראשונה ובכה בשנייה. כעת זה התור של ליאונל מסי, ואותו גם מסמנים הגרמנים.

אחרי שהבקיע ארבעה שערים בשלושה משחקים בשלב הבתים, הקפטן הארגנטינאי שבת מהבקעה בשלבי הנוקאאוט ולמעשה מעולם לא כבש במשחק הכרעה במונדיאל. האנס פליק, עוזרו של יואכים לב בנבחרת גרמניה, מקווה שגם בגמר התפוקה של הכוכב הגדול תהיה זהה. "ראינו איך ההולנדים הצליחו להוציא אותו מהמשחק, אבל לנו יש תכנית סודית, במיוחד עבורו", הבהיר פליק. "אני כמובן לא אפרט בנושא".

באשר למשחק אמר: "אנחנו מוכנים למפגש עם נבחרת קומפקטית ומאורגנת שיש לה את מסי, אחד השחקנים המצטיינים בטורניר. אנחנו יודעים הרבה מאוד על ארגנטינה. גרמניה צריכה להשלים עם היותה הפייבוריטית, אבל הגמר יכתוב את התסריט שלו".

גם תומאס מולר, המועמד הראשי של גרמניה לתואר מצטיין הטורניר ומלך השערים (כבש חמישה, רק אחד פחות מחאמס רודריגס) יודע שמסי מהווה את הסכנה העיקרית. "כדי לנצח, אני מוכן לשמור על מסי אישית אם צריך. זה לא פשוט כי הוא לא שחקן איטי, אבל בכדורגל היום צריך לרוץ כל הזמן וזו לא תהיה בעיה בשבילי. נעשה הכול כדי לעצור אותו בדרך לתואר. אין מקום מתאים יותר להניף את הגביע מאשר המרקאנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully