וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחנדרו סאבלה יעזוב את נבחרת ארגנטינה אחרי הגמר

המאמן יסיים את דרכו בנבחרת, בין אם זו תזכה במונדיאל ובין אם לא. סוכנו אמר: "הרגע שלו בנבחרת הגיע לסיומו, דברים נגמרים בחיים. בהתאחדות רצו שהוא ימשיך, אבל הוא בראש אחר"

מאמן נבחרת ארגנטינה אלחנדרו סאבלה חוגג. רויטרס
יעזוב כאלוף עולם? סאבלה/רויטרס

ביום ראשון בחצות שעון ישראל, אולי שעה לאחר מכן אם תהיה הארכה או שהמשחק יגיע לפנדלים, אלחנדרו סאבלה, מאמן נבחרת ארגנטינה, יהיה אלוף העולם או סגן אלוף העולם. בכל מקרה, זה יהיה גם הדבר האחרון שהוא יעשה בתפקיד. סוכנו של המאמן, אוחניו לופס, אישר את הדברים.

"סאבלה יעזוב את הנבחרת הארגנטינאית, בין אם הוא יהיה אלוף ובין אם לא. הרגע שלו בנבחרת הגיע לסיומו", אמר לופס, "אלחנדרו חשב על ההחלטה הזו זמן רב, מהרגע הראשון שלו בנבחרת למעשה, הוא שקל מתי יעזוב ומה התזמון הנכון. אולי הוא ישנה את דעתו, אבל קשה לי להאמין שזה יקרה".

לופס הוסיף: "ההתאחדות הארגנטינאית רצתה שהוא ימשיך בתפקיד, אבל אלחנדרו נמצא בראש אחר מזה של ראשי ההתאחדות. דברים נגמרים בחיים והוא תמיד חלם להיפרד כמו גדול אחרי המונדיאל".

סאבלה היה שחקן בין 1974 ל-1989. את רוב הקריירה שלו הוא עשה במדי ריבר פלייט ואסטודיאנטס, אותה גם החל לאמן ב-2009 לאחר שנים בתור עוזרו של דניאל פסארלה. לאחר שהוביל את אסטודיאנטס לזכייה בגביע הליברטדורס ב-2009 ואליפות ארגנטינה שנה לאחר מכן, הוא מונה לתפקיד מאמן הנבחרת בתום הקופה אמריקה הביתית והכושלת ב-2011. מאזנו בנבחרת: 26 ניצחונות, עשר תוצאות תיקו ורק ארבעה הפסדים ב-40 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully