וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצולי ישפוט את הגמר, מי המועמדים לכדור הזהב?

האיטלקי ישפוט את ארגנטינה בפעם השלישית. פיפ"א פרסמה את המועמדים לתואר השחקן המצטיין, השוער והשחקן הצעיר

השופט האיטלקי ניקולה ריצולי עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
פעם שלישית גביע? ניקולה ריצולי עם ליאונל מסי/GettyImages

השופט האיטלקי ניקולה ריצולי נבחר לנהל את משחק גמר מונדיאל 2014 בו תפגוש נבחרת גרמניה את נבחרת ארגנטינה ביום ראשון (22:00, ערוץ 1 ו-HD).

ריצולי, השופט הבכיר באירופה בשנה האחרונה, היה השופט גם בגמר ליגת האלופות 2013, אז באיירן מינכן ניצחה את דורטמונד בגמר. הוא שפט את הבווארים גם ב-0:2 על ארסנל, וכזכור שישה משחקני באיירן פתחו בהרכב הנבחרת בחצי הגמר ועשויים לשמור על מקומם.

מנגד, ריצולי כבר שפט את ארגנטינה בטורניר הנוכחי, בניצחונות שלה על ניגריה בשלב הבתים ועל בלגיה ברבע הגמר. כעת הוא יהיה השופט השלישי בהיסטוריה ששופט שלוש פעמים את אותה נבחרת באותו מונדיאל. זה קרה עם ג'ון לאנג'ן הבלגי ונבחרת ארגנטינה במונדיאל 1930 ועם מוריס גיגה הצרפתי וברזיל ב-1958.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מה הסיכוי שאחד מהם יקבל את הפרס? ניימאר מול חאמס רודריגס/מערכת וואלה, צילום מסך

פיפ"א פרסמה הערב (שישי) גם את המועמדים לתואר "כדור הזהב", השחקן המצטיין של המונדיאל. נבחרת גרמניה מככבת עם ארבעה שחקנים: מאטס הומלס, טוני קרוס, פיליפ להאם ותומאס מולר. לארגנטינה יש שלושה נציגים: חאבייר מסצ'ראנו, אנחל די מריה וליאונל מסי כמובן. ניימאר מייצג את ברזיל, אריאן רובן את הולנד וחאמס רודריגס את קולומביה.

המועמדים ל"כפפת הזהב", הפרס המוענק לשוער הטוב ביותר הם: קיילור נבאס מקוסטה ריקה, מנואל נוייר מגרמניה וסרחיו רומרו הארגנטינאי. המועמדים לשחקן הצעיר הטוב ביותר של המונדיאל: פול פוגבה ורפאל וראן הצרפתים וממפיס דפאי ההולנדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully