וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפהפייה הבלגית מהמונדיאל פרסמה תמונות של ציד, חוזה הדוגמנות בוטל

אקסל דספייגלייר בת ה-17, שזכתה לפרסום לאחר שנצפתה ביציע וקיבלה חוזה דוגמנות מ"לוריאל", גילתה שהתהילה קצרה. תמונה שלה רוכנת מעל ראם בו ירתה למוות הובילה לביטול העסקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהרסה הכול לדספייגלייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק אתמול (חמישי) סיפרנו לכם על האוהדת הבלגית היפהפייה בת ה-17, אקסל דספייגלייר, שזכתה לתהילה פתאומית לאחר שצולמה במהלך המונדיאל ביציע, מה שהוביל לחוזה דוגמנות בחברת הקוסמטיקה והיופי הצרפתית המפורסמת, לוריאל.

אלא שכעת מסתבר שתהילת העולם הזו הייתה קצרצרה במיוחד ומסיבה יוצאת דופן. לוריאל הודיעה היום כי היא מבטלת באופן מיידי את ההסכם עם דספייגלייר לאחר שתמונות של הצעירה הבלגית במהלך מסע ציד התפרסמו בבלגיה.

דספייגלייר נראתה ביציע, וקיבלה חוזה דוגמנות

אקסל דספייגלייר, אוהדת נבחרת בלגיה. GettyImages
וזו התמונה שפרסמה אותה/GettyImages

בתמונות, שצולמו בראשון ביולי ושאותן פרסמה דספייגלייר בדף הפייסבוק שלה, היא נראית אוחזת ברובה ציד ורוכנת בגאווה מעל ראם בו ירתה למוות שניות ספורות קודם לכן. בכיתוב התמונה כתבה הצעירה: "ציד הוא לא עניין של חיים או מוות. זה הרבה יותר מזה. התמונה הזו צולמה בערך לפני שנה... אני מוכנה לצוד את האמריקאים היום חהחה". היא התכוונה למשחק של נבחרת בלגיה מול ארצות הברית בשמינית גמר המונדיאל, משחק שהסתיים ב-1:2 לבלגים לאחר הארכה.

לאחר שאנשים רבים בבלגיה זעמו בשל התמונה, כתבה דספייגלייר: "אני מתנצלת. לא התכוונתי לפגוע באיש. זו הייתה בדיחה". אלא שבלוריאל לא אהבו את הפרסום השלילי וחששו מזעם הציבור. הם הודיעו שהחוזה בוטל מיידית: "אנחנו לא עושים יותר ניסויים על בעלי חיים, בשום מקום בעולם ואנחנו לא מוכנים שאחרים יעשו זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הסרטון שהוציאה לוריאל לדספייגלייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully