וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: מגיד העתידות שחזה את כל מה שיקרה במונדיאל

זה המונדיאל של גרמניה, ארגנטינה והולנד, ניימאר ייפצע, פרד יאכזב, ברזיל תקבל בראש: קרליניוס וידנטה התראיין בטלוויזיה הברזילאית לפני חודש, ופגע כמעט בהכל. צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הוא עשה את זה? קרליניוס וידנטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך המונדיאל הזה ראינו לא מעט דברים מוזרים, אבל כעת, יממה לפני גמר הגביע העולמי, צץ ועלה, אולי, הסיפור ההזוי ביותר של ברזיל 2014. זה מתחיל ב-13 ביוני, אחרי משחק הפתיחה, כשמגיד עתידות ברזילאי בשם קרליניוס וידנטה עלה לשידור בטלוויזיה המקומית ודיבר על מה שהולך להיות בשבועות הקרובים. למה זה כל כך מדהים? משום שכמעט כל דבר שקרליניוס החביב אמר - התגשם.

בין היתר, אמר מגיד העתידות אחרי הניצחון של ברזיל על קרואטיה במשחק הפתיחה: "הייתי שמח אם ברזיל תזכה במונדיאל, אבל זה לא יקרה. היום, אם זה היה קורה היום, אז גרמניה היתה זוכה. הגביע העולמי הזה הוא בין גרמניה, הולנד וארגנטינה. ברזיל יכולה להגיע לגמר, אבל הם לא יניפו את הגביע". כן, קרליניוס חזה במדויק את ארבע העולות לחצי הגמר, אבל זה ממש לא הכל - אחר כך, חזה גם את הפציעה של ניימאר, ואת היכולת האיומה של פרד.

כשנשאל מדוע הוא מרגיש כך, השיב: "ברזיל סומכת יותר מדי על ניימאר, וניימאר לא יחזיק מעמד עד המשחק האחרון. חוץ מזה, פרד לא שחקן ראוי למונדיאל. לכן, ברזיל לא תוכל לזכות".

עדיין לא מתרשמים? ובכן, שימו לב מה הוא אמר על משחקים עתידיים של הסלסאו מול גרמניה והולנד: "אם ברזיל תפגוש את גרמניה והולנד הם לא יבקיעו שער אחד. להיפך - הם יספגו שער אחר שער".

דוברי הספרדית שביניכם מוזמנים לצפות בקטע המלא:

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully