וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ז'וזה מוריניו אמר לא לנבחרת ברזיל

ב"מארקה" טוענים שהמיוחד סירב להצעה להחליף את סקולארי עקב מחוייבות לצ'לסי, אך לא פוסל מינוי כזה בעתיד

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. Clive Rose, GettyImages
התחנה הבאה ברזיל?/GettyImages, Clive Rose

התבוסה המחפירה של נבחרת ברזיל מול גרמניה בחצי הגמר, סיימה באופן טבעי גם את דרכו של המאמן סקולארי בתפקיד. הסלסאו עדיין לא סיימו את דרכם במונדיאל וייפגשו הערב את הולנד במשחק על המקום השלישי אבל מאחורי הקלעים ההתאחדות הברזילאית כבר מחפשת מחליף לסקולארי.

הערב (שבת) ב"מארקה" דיווחו שבברזיל כבר פנו ללא אחר מאשר ז'וזה מוריניו, מאמנה הפורטוגלי של צ'לסי. על פי הדיווח, המיוחד סירב בגלל שהוא חתום בצ'לסי לשלוש העונות הבאות והוא בונה כרגע קבוצה שתתחרה על כל התארים.

הברזילאים היו כל כך מעוניינים במוריניו שנשיא ההתאחדות היה אמור להמריא ללונדון בקרוב כדי שיוכל לפנות אליו ישירות. נציגיו של המיוחד הבהירו שלפחות בתקופה הקרובה אין מה לדבר בגלל החוזה עם צ'לסי. אחד התומכים הגדולים ביותר של העסקה הוא רונאלדו הברזילאי, שהתאמן תחת מוריניו בברצלונה. לטענתו של החלוץ, החתמתו של מוריניו תגרום ליותר ברזילאים לשחק באירופה בכדי שהוא יוכל לבחון אותם. הברזילאים מוכנים להמתין שנתיים עד שיחתימו מאמן אחר לקראת גביע העולם ברוסיה שיתקיים ב-2018.

המאמן, שאף פעם לא הסתיר את הרצון שלו לנהל נבחרת גדולה לקראת סוף הקריירה, יודע שעם ברזיל תהיה לו אפשרות לקחת תארים והוא מאוד אוהב את הרעיון, ובגלל זה לא שלל את האפשרות אך הודיע לברזילאים שכרגע הוא אינו לצאת מחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully