וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האמיתי של הגמר: האוהד המתפשט שקרע מצחוק את לברון ג'יימס

הטלוויזיה אומנם לא הראתה את הפריצה לדשא של כוכב היוטיוב ויטאלי זדורובצקי במהלך הגמר, אבל לתהילת העולם שלו ולפרסום עצום הוא זכה, כמו גם לוידיאו מעולה מצד קינג ג'יימס

אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל. GettyImages
הזוכה האמיתי של גמר המונדיאל. ויטאלי והכיתוב על כר הדשא/GettyImages

מריו גצה הפך לגיבור של גמר המונדיאל עם שער הניצחון שלו בדקה ה-113 של ההארכה, שהעניק לגרמניה את התואר, אבל עוד קודם לכן, בדקה ה-82, קיבל גמר המונדיאל את הגיבור ה"אמיתי" שלו: ויטאלי זדורובצקי, שפרץ אל כר הדשא וזכה לתהילת עולם, בעיקר ברשתות החברתיות.

הבחור הרוסי בן ה-22 הוא כוכב על ביוטיוב בשנים האחרונות. תחת שם המשתמש VitalyzdTV, הוא מפרסם סרטוני מתחיות שהוא מבצע על אנשים תמימים. ערב הגמר, למתיחות של ויטאלי ביוטיוב היו כבר כ-630 מיליון צפיות ולערוץ שלו היו רשומים כמעט שישה וחצי מיליון אנשים ברחבי העולם. על פי ההערכות, המספרים האלה עשויים להכפיל את עצמם, לכל הפחות, אחרי התעלול שלו בליל אמש (ראשון).

שמונה דקות לתום הזמן החוקי, זדורובצקי דהר אל כר הדשא עם חולצה מונפת ובטן חשופה, עליה כתב: "עושה מתיחות מלידה". תוך עשר דקות בלבד מרגע הכניסה, 80 אלף עוקבים חדשים הצטרפו לחשבון הטוויטר שלו ו-200 אלף לחשבון הפייסבוק, שכבר מונה למעלה ממיליון אנשים. על פי שותפו לתעלולים, שליווה אותו למשחק וסייע לו לארגן את הפריצה לכר הדשא, ויטאלי, שרץ וניסה לנשק את המגן הגרמני בנדיקט הובדס לפני שתוקל בעוצמה על ידי המאבטחים ונעצר, נדרש לשלם קנס של 100 דולר על הפריצה. כנראה שהפרסום היה שווה את הכסף מבחינתו.

הטלוויזיה, כנהוג, לא שידרה את הפריצה הזו, אבל זה לא מנע מלברון ג'יימס להפיץ את הסרטון לעוקביו באינסטגרם ובטוויטר. קינג ג'יימס סיפק וידיאו מצוין של הריצה של זדורובצקי וכתב: "חהחהחה!! כולנו מתפשטים פה! תשמעו, זה היה קורע מצחוק". ויטאלי עצמו פרסם את תמונת הכמעט נשיקה שלו עם הובדס ולידה הכיתוב "עשיתי את זה". אגב, עוד בבוקר המשחק הוא כתב לעוקביו בטוויטר: "זה הולך להיות יום גדול עבורי. נתראה במשחק בערב, בטלוויזיה".

ככה נראה הווידיאו שפרסם לברון

אוהד שפרץ למגרש מנסה לנשק את בנדיקט הובדס שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
כמעט נשיקה להובדס/GettyImages
אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל. GettyImages
אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל/GettyImages
אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל. GettyImages
תאקל כואב מהמאבטח/GettyImages
אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל. GettyImages
אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל/GettyImages
אוהד פורץ לכר הדשא בגמר המונדיאל. GettyImages
הפרסומת הכי טובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully