וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: המהמר שהרוויח חצי מיליון שקל מהזכייה של גרמניה

בחור בריטי הימר בתחילת העונה על 100 ליש"ט שסיטי תזכה בפרמיירליג, ק.פ.ר ו-וולבס יעלו ליגה, ריאל תיקח את הצ'מפיונס וגרמניה את המונדיאל. הוא הרוויח 83 אלף ליש"ט

מריו גצה שחקן נבחרת גרמניה חוגג שער. רויטרס
יקבל מתנה בדואר? גצה/רויטרס

אנחנו לא רוצים להתחייב על כלום כמובן, אבל יכול מאוד להיות שמריו גצה יקבל בקרוב איזו מתנה נחמדה בדואר מבחור אנגלי מאושר.

ה"טלגרף" האנגלי פרסם הבוקר (שני) את סיפורו של המהמר המבריק בעולם כנראה. הבחור, שנותר אלמוני, הימר בתחילת העונה החולפת על חמישה דברים: שמנצ'סטר סיטי תזכה בפרמיירליג, שקווינס פארק ריינג'רס תעפיל מליגת המשנה, שוולבס תעלה מהליג 1 לליגת המשנה, שריאל מדריד תזכה להניף את הדסימה, ליגת האלופות העשירית שלה ולקינוח, שגרמניה תזכה במונדיאל 2014.

השער של גצה עשה עבורו את העבודה. הבחור הבריטי החביב, שהשקיע 100 לירות שטרלינג (587 שקלים), הרוויח בזכות הזכייה הדרמטית של גרמניה (וזו של סיטי ושל ריאל ושל ק.פ.ר עוד קודם לכן) לא פחות מ-83 אלף לירות שטרלינג! מדובר בסכום השווה ל-487,334 שקלים, כמעט חצי מיליון שקל.

חברת "סקיי בט", שאצלה התקבל ההימור בתחילת העונה, צייצה: "מהמר בודד Skybettered us", משחק מילים על שם החברה והעובדה שהמהמר "ניצח" אותה,"הוא הגיש את ההימור שלו באוגוסט וגרף את הקופה! כל הכבוד!".

הזכייה המדהימה הזו מגיעה פחות משבוע לאחר שמהמר בריטי אחר גרף לכיסו 2,505 ליש"ט באופן מדהים, לאחר שהימר על 5 ליש"ט בלבד שגרמניה תפרק 1:7 את ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully