וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסוט אוזיל תורם את הכסף מהמונדיאל לילדי עזה

על פי הדיווח ב"מידל איסט מוניטור", הקשר שזכה בטורניר יעביר את 600 אלף הדולרים בהם זכה. עוד נטען כי אוזיל סירב ללחוץ את ידו של בכיר בפיפ"א שהביע תמיכה בישראל

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
מסייע לילדי עזה? אוזיל/רויטרס

על פי דיווחים הערב (רביעי) ברחבי העולם, החליט כוכבה של ארסנל ונבחרת גרמניה, מסוט אוזיל, לתרום את הכסף בו זכה מהבונוסים על התואר במונדיאל, 600 אלף דולר בסך הכול, לילדי עזה.

האתר שדיווח לראשונה על התרומה הוא "מידל איסט מוניטור" והדיווח אינו ודאי, אולם על פי מה שנטען אוזיל יעביר את כספו לרצועה. הוא הרוויח 300 אלף דולר כפרס על הזכייה במונדיאל, 150 אלף דולר על העלייה לחצי הגמר ו-150 אלף דולר נוספים משאר המשחקים בטורניר. אגב, סוכנו של אוזיל טוען שהוא בכלל תרם את הכסף למוסדות לילדים בברזיל.

על פי שמועות, הקשר אף סירב במהלך הטורניר ללחוץ יד לאחד מאנשי פיפ"א לאחר שהאחרון הצהיר על תמיכתו בישראל. אוזיל הוא מוסלמי מאמין, שנושא תפילה מהקוראן לפני כל משחק.

במהלך המונדיאל דווח גם כי שחקני נבחרת אלג'יריה, שהעפילו לשמינית הגמר במונדיאל החולף, תרמו את כספי הזכייה שלהם, על סך 5.25 מיליון ליש"ט, לתושבי עזה. החלוץ של אלג'יריה, איסלם סלימאני, אמר אז: "הם צריכים את הכסף יותר מאיתנו".

שחקני ארגנטינה תרמו 135 אלף ד' לבי"ח למלחמה בסרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully