וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד רכשה את אנטואן גריזמן

אלופת ספרד שילמה לריאל סוסיאדד 30 מיליון יורו והצרפתי יחתום אחרי הבדיקות הרפואיות. כבש בעונה שעברה 16 שערים

שחקן ריאל סוסיאדד, אנטואן גריזמן. GettyImages
הרכש הכי יקר של אתלטיקו בקיץ הנוכחי. גריזמן/GettyImages

אתלטיקו מדריד הודיעה היום (שני) על רכישתו על הקשר-חלוץ הצרפתי, אנטואן גריזמן. הוא עובר אליה מריאל סוסיאדד, שבמדיה הוא שיחק מגיל 14. אלופת ספרד לא פרסמה את הסכומים, אבל ההערכות הן שהיא שילמה על גריזמן בן ה-23 את סכום סעיף השחרור שהיה נקוב בחוזהו - 30 מיליון יורו. הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום עד קיץ 2019.

גריזמן שהצטרף למחלקת הנוער של ריאל סוסיאדד ב-2005, שיחק בקבוצה הבוגרת של הקבוצה מסן סבסטיאן בחמש השנים האחרונות. הוא כבש במהלכן 52 שערים בכל המסגרות ובשנה שעברה הגיע לשיאו עם 20 כיבושים, 16 מהם בליגה הספרדית. בזכות היכולת המצוינת שלו הוא הפך לשחקן חשוב בנבחרת צרפת ובמונדיאל האחרון שותף בכל חמשת המשחקים של הטריקולור.

גריזמן הוא שחקן הרכש השישי של אתלטיקו מדריד. קדמו לו מריו מנדז'וקיץ' (באיירן מינכן, 22 מיליון יורו), יאן אובלאק (בנפיקה, 16 מיליון יורו), גילרמה סיקיירה (גרנאדה, 10 מיליון יורו), אנחל קוראה (סן לורנסו, 7.5 יורו) ומיגל אנחל מויה (חטאפה, 3 מיליון יורו). לעומת זאת את הקבוצה עזבו דויד וייה, סרחיו אסנחו, דייגו קוסטה, פיליפה לואיס, דני אראנסוביה, חוסה סוסה, טיבו קורטואה, רובן, אוליבר, דייגו ואדריאן.

התקווה הגדולה של הכדורגל הצרפתי: המסע של אנטואן גריזמן לצמרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully