וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.8

סוכמה עסקת די מריה, ולבואנה בדינמו מוסקבה, ריאל מדריד עוקבת אחרי פלקאו, ברצלונה מנסה להשתלט על קואדרדו, פלגריני יסגור את רשימת הרכש עם בלם בכיר, החתמות חדשות ליובנטוס וטוטנהאם. כל השמועות וההעברות

רומולו, נבחרת איטליה. GettyImages
עוד שחקן נבחרת ביובנטוס. רומולו/GettyImages

העברות

* מתיו ולבואנה, קשרה בן ה-29 של נבחרת צרפת, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית על חוזה לשלוש שנים בדינמו מוסקבה הרוסית. מארסיי תקבל תמורתו 7 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* יובנטוס החתימה באופן רשמי את רומולו, המגן קשר הברזילאי שהצטיין במדי ורונה בעונה שעברה והפך גם לשחקן נבחרת איטליה. האלופה ביצעה עסקת השאלה בסך מיליון יורו, עם אופציה לרכוש את השחקן בן ה-27 תמורת 6 מיליון יורו נוספים.

* טוטנהאם רכשה את הבלם האנגלי בן ה-20 אריק דייר, שנמצא מילדותו בפורטוגל והרשים בעונה שעברה במדי ספורטינג ליסבון. טוטנהאם שילמה כ-5 מיליון יורו עבור כרטיסו.

* אברטון החתימה את שחקנה הצעיר של מילטון קיינס דונס, ברנדן גאלווי (18), שיכול לשחק כבלם או כקשר. "יש לזה משמעות גדולה עבורי להגיע למועדון כל כך גדול", אמר השחקן הצעיר.

* אולימפיאקוס השלימה את החתמתו של הספרדי אלברטו בוטיה מסביליה תמורת סכום בלתי ידוע. הבלם של ברצלונה לשעבר שיחק בעונה שעברה כמושאל באלצ'ה.

רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה חוגג. AP
עוד העברה גדולה הקיץ? פלקאו/AP

שמועות

* על פי beIN Sports, ריאל מדריד ופ.ס.ז' סיכמו ביניהן את עסקת אנחל די מריה. הצרפתים, שלא יכולים לבצע רכישת ענק נוספת כעת בשל מדיניות הפייר פליי הפיננסי, ישלמו כ-10 מיליון יורו על השאלה של הקשר הארגנטינאי, ויעבירו עוד 70 מיליון בקיץ הבא כדי להשלים את רכישתו.

* לפני כן דווח שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 55 מיליון ליש"ט לריאל על די מריה, ועל כך שגם באיירן מינכן עשויה לבצע מחטף של הרגע האחרון.

* בריאל מדריד עוקבים אחרי התאוששותו של חלוץ מונאקו, רדאמל פלקאו, שלא שיחק מאז תחילת השנה. הבלאנקוס שניסו לקלוט את השחקן בעונה שעברה עשויים להשלים את מהלך רכישתו אם יתברר לראשי המועדון כי הוא כשיר במאת האחוזים.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שברצלונה מנסה להקדים את מנצ'סטר יונייטד במאבק על הקשר הקולומביאני חואן קואדרדו ששייך לפיורנטינה. השדים האדומים כבר הגישו הצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט תמורתו, וכעת נראה שהקטלאנים מתכוונים להילחם עליו בכל הכוח.

* חלוצה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לא פוסל אפשרות לשוב בעתיד למנצ'סטר יונייטד. בראיון ל"מנצ'סטר איבנינג" אמר הכוכב שעזב ב-2009 לטובת הברנבאו: "כמובן שזה אחד המועדונים המועדפים עליי", זאת בתשובה לשאלה האם יש סיכוי שיחזור.

* ב"טיימס" מפרסמים שהמנג'ר של מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, התבשר על ידי הנהלת המועדון שהחתמתו הצפויה של בלם פורטו, אליקים מנגלה, תהיה ההחתמה האחרונה שלו הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
בדרך לאיטליה? לאבצי/רויטרס

* לאחר צירופו של רומולו, יובנטוס הודיעה על מעברו של מאוריסיו איסלה לק.פ.ר האנגלית. הצ'יליאני בן ה-26 יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום על חוזהו כמושאל, כשק.פ.ר תוכל לרכוש את כרטיסו בסיום העונה תמורת 10 מיליון יורו.

* ארסנל מתכוננת ליום שאחרי עזיבתו של תומאס ורמאלן, וב"אס" טוענים שהתותחנים ינסו לצרף את שחקנה של ליברפול לשעבר, אלברו ארבלואה, מריאל מדריד. לגבי ורמאלן, מנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש הצעה בגובה 12 מיליון ליש"ט.

* אסקיאל לאבצי, שחקנה של פריס סן ז'רמן, מעוניין להגיע ליובנטוס, כך טוענים ב"דיילי אקספרס". ליברפול שעוקבת אחריו תצא מהמירוץ?

* מאמנה של ניוקאסל, אלן פארדיו, סיפר כי הוא מנסה לצרף את חלוצה של קווינס פארק ריינג'רס, לואיק רמי.

* ווסטהאם מנסה לצרף את חלוצה הוותיק של סטוק, פיטר קראוץ', אחרי שהתברר לפטישים כי עלויות צירופו של סמואל אטו הן גבוהות מדי.

* ב"גארדיאן" מפרסמים שניוקאסל מתקרבת לבצע את הרכש השביעי שלה הקיץ עם צירופו של החלוץ הארגנטינאי של שחטאר דונייצק, פקונדו פריירה, תמורת 1.6 מיליון ליש"ט. השחקן יגיע כמושאל.

* פיורנטינה צפויה לצרף את קשר דינמו קייב, מיגל ולוסו, שנחוש לחזור לליגה האיטלקית. "כבר הבעתי את רצוני לעזוב", אמר ולוסו. "זה לא תלוי רק בי, אלא תלוי גם בנשיא דינמו קייב".

* האם מרואן פלאיני בדרך לנאפולי? המנג'ר רפא בניטס שוקל לצרף את שחקנה של מנצ'סטר יונייטד בעקבות עזיבתו של ואלון בהראמי להמבורג.

גיירמו אוצ'ואה מוצג כשוער החדש של מלאגה. רויטרס
הוצג במלאגה. גיירמו אוצ'ואה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully