וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.8

פפ מעוניין בדי מריה, מילאן מעוניינת בריינה, פליטי מנצ'סטר יונייטד על הכוונת של סאות'המפטון, לאציו עוקבת אחרי יונס קאבול, ביילסה רוצה בלם חדש במארסיי, רומא עדיין מקווה לרכוש את שאקירי. כל השמועות וההעברות

אוסקר קרדוסו שחקן בנפיקה. AP
עזב את בנפיקה אחרי שבע שנים. קרדוסו/AP

העברות

* עכשיו זה רשמי: השוער הקוסטה ריקני הנהדר קיילור נבאס חתם לשש עונות בריאל מדריד. לידיעה המלאה

* ניוקאסל שאלה משחטאר דונייצק את פקונדו פריירה (23). החלוץ הארגנטינאי חיפש דרך מילוט מהקבוצה האוקראינית ואמר היום: "כששמעתי על העניין שניוקאסל מגלה בי, ההחלטה להגיע הייתה קלה".

* טרבזונספור רכשה מבנפיקה את אוסקר קרדוסו תמורת 5.6 מיליון יורו. החלוץ הפרגוואי כבש 172 ב-293 הופעות בכל המסגרות בשבע השנים שלו באימפריה הפורטוגלית. הטורקים התחזקו גם בשחקן ההגנה המגוון קארל מג'אני, שמגיע בהעברה חופשית ממונאקו וישתף פעולה עם המאמן ואהיד חלילודז'יץ', שהדריך אותו בנבחרת אלג'יריה.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על צירופו של פרנק למפארד עד ינואר. הוא יצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי. לידיעה המלאה.

* המבורג הודיעה רשמית על החתמתו של ואלון בהראמי, הקשר השוויצרי תמורתו שילמו הגרמנים לנאפולי כ-3.5 מיליון יורו.

* החלוץ האורוגוואי סבסטיאן פרננדס (29), עזב את ויאריאל בהעברה חופשית, חזר למולדתו וחתם בנסיונאל.

* רד בול לייפציג היומרנית, שחולמת על העפלה לליגה הראשונה בגרמניה בסוף העונה, ביצעה עוד רכש: הבלם מרווין קומפר שמגיע אליה מפיורנטינה. היא שילמה עליו חצי מיליון יורו. גם אנטה רביץ' עשה את הדרך מפירנצה ללייפציג, אבל אצלו מדובר בהשאלה לעונה.

* החלוץ הספרדי רובן רוצ'ינה (23) עבר מבלקבורן לגרנאדה. הוא חתם בקבוצה האנדלוסית עד קיץ 2018.

מרווין קומפר שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
חזר לגרמניה. מרווין קומפר/GettyImages

שמועות

* ריאל מדריד החתימה לשש שנים את השוער המצטיין של נבחרת קוסטה ריקה, קיילור נבאס, ששיחק בלבנטה. בהתאם לכך, גוברים הסיכויים שדייגו לופס יגיע למונאקו ויחתום לשלוש שנים.

* פריס סן ז'רמן היא עדיין המועמדת המובילה לרכוש את אנחל די מריה, אולם * ב'טיימס' הבריטי טוענים שגם באיירן מינכן עוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת הקשר. על פי 'אס', פפ גווארדיולה מעוניין להיפגש באופן אישי עם שחקן ריאל מדריד.

* באנגליה מדווחים שליברפול עשויה להציע לברצלונה 6 מיליון יורו עבור דני אלבס, שחוזהו בבארסה מסתיים בקיץ הבא.

* באיטליה מדווחים שאחרי שרומא ויתרה על הניסיון לרכוש את קשרה ההתקפי של מונאקו, יאניק פריירה-קראסקו, היא תנסה לקנות מבאיירן מינכן את ג'רדאן שאקירי. על פי "לה סטמפה", הג'אלורוסי מוכנים לשלם 15 מיליון יורו על השוויצרי הבינלאומי.

* סאות'המפטון שבעיקר מכרה שחקנים בקיץ, עשויה להוציא לא פחות מ-70 מיליון ליש"ט על רכש בימים הקרובים והיא מתמקדת בשחקנים שעל פניו לא נמצאים בתכניות של מנצ'סטר יונייטד, חאבייר הרננדס, ווילפריד זאהה ואשלי יאנג. עוד ברשימת המבוקשים של המאמן רונאלד קומאן נמצאים פרייזר פורסטר (סלטיק), וירג'יל ואן דייק (סלטיק) ורון פלאר (אסטון וילה).

* מארסיי של מרסלו ביילסה נחושה לחזק את מרכז ההגנה והמועמד המוביל להגיע הוא בלמה המוערך של נאנט, פאפי ג'יבוג'י. מועמד נוסף הוא מאפו ינגה-אמביווה מניוקאסל, שעשוי לעבור למארסיי בהשאלה.

* לאציו שכבר התחזקה בסטפן דה פריי, שוקלת לרכוש בלם נוסף: שחקן טוטנהאם יונס קאבול (28). גם פיורנטינה עוקבת בעניין אחרי ההתפתחויות בגזרת קאבול שכרגע חתום על חוזה רק עד הקיץ הבא.

* פפה ריינה שחזר לליברפול אחרי עונת השאלה בנאפולי, עשוי לשוב לאיטליה, הפעם למילאן. הרוסונרי מאוד רוצים את השוער הספרדי, אבל יתקשו לעמוד במשכורת שלו - כ-3.5 מיליון יורו לעונה.

* ב"ל'אקיפ" הצרפתי מדווחים הקשר ההתקפי יונס בלהנדה רוצה לעזוב את דינמו קייב, ושבשיקטאש הטורקית קרובה לרכוש אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ווילפריד זאהה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יורד דרומה? זאהה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully