וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.8

הרכש היקר של מנצ'סטר סיטי, המחטף שמתכנן מוריניו לברצלונה וההצעה של ואן חאל תמורת וידאל, כל ההחתמות והשמועות

אליקים מנגלה שחקן פורטו חוגג שער. רויטרס
זה סוף סוף רשמי. אליקים מנגלה/רויטרס

העברות

* מנצ'סטר סיטי סוף סוף הודיעה רשמית על החתמתו של אליקים מנגלה. בלם נבחרת צרפת נרכש מפורטו תמורת 32 מיליון ליש"ט אחרי משא ומתן ארוך, והוא יהיה הרכש השישי של אלופת אנגליה הקיץ.

* פורטו מצאה במהירות מחליף למנגלה, כשהחתימה את הבלם הספרדי איבן מרקאנו (27) לארבע שנים. מרקאנו הגיע מרובין קאזאן, אבל שיחק בעונה שעברה כמושאל באולימפיאקוס.

* חאבייר אגירה מונה למאמן נבחרת יפן. המקסיקני מחליף בתפקיד את אלברטו זאקרוני שעזב אחרי המונדיאל בברזיל.

* לוקאס אורבן, המגן/בלם הארגנטינאי בן ה-25, עזב את בורדו אחרי עונה אחת וחתם לחמש שנים בוולנסיה. הספרדים שילמו כ-4 מיליון יורו עבור כרטיסו. העטלפים החתימו גם את קשר הברזילאי של ריו אבה, פיליפה אוגוסטו (20).

* פורטו השאילה לבורסאספור את הקשר ההתקפי ז'וסואה. הפורטוגלי בן ה-23 הספיק לצבור 4 הופעות בנבחרת של ארצו.

* קאקאו, 33, החלוץ הברזילאי ששיחק כמתאזרח בנבחרת גרמניה, עזב בקיץ את שטוטגרט אחרי 11 שנים וחתם בסרזו אוסאקה היפנית, שם ישתף פעולה עם דייגו פורלאן.

* אריק אבידל הוצג רשמית כשחקן אולימפיאקוס, אליה הצטרף בהעברה חופשית ממונאקו. הבלם הצרפתי בן ה-34 חזר בקיץ שעבר לקבוצה מהנסיכות ושימש כקפטן, אך עזב בעקבות החלטת המועדון להפר את ההסכם עם חברו ויקטור ואלדס.

* אנג'לו הנריקס, חלוצה הצ'יליאני בן ה-20 של מנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה אחת לדינמו זאגרב הקרואטית. הנריקס שיחק בעונה שעברה כמושאל בסראגוסה.

* מיקלה קמפורזה, 22, בלמה האיטלקי של פיורנטינה ששיחק כמושאל בצ'זנה בעונה שעברה, יצא לשנת השאלה נוספת, הפעם בבארי.

אריק אבידל שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
הוצג באולימפיאקוס. אריק אבידל/רויטרס

שמועות

* האם ז'וזה מוריניו יבצע מחטף מתחת לאף של ברצלונה? על פי דיווחים באנגליה, מאמן צ'לסי הצטרף למרדף אחר חואן קואדרדו רוצה להקדים את הקטלאנים ואת מנצ'סטר יונייטד המעוניינות מאוד בקיצוני של נבחרת קולומביה ופיורנטינה.

* 'אס' מדווח שאתלטיקו מדריד עוקבת בעניין אחרי ההתפתחויות בעניינו של מרקו רויס, שמסרב בינתיים להאריך את חוזהו בבורוסיה דורטמונד. על פי הדיווח, הקולצ'ונרוס מקווים לנצל את המתיחות בין דורטמונד לבאיירן מינכן כדי לזכות בשירותיו במחיר מופחת מזה המופיע בסעיף השחרור בחוזהו (35 מיליון יורו), מכיוון שהצהובים-שחורים יעדיפו לא לראות עוד כוכב שלהם נוטש לטובת היריבה השנואה.

* תחנת הטלוויזיה האיטלקית 'ראי ספורט' מדווחת שסוכנו של ארתורו וידאל ייפגש היום עם לואי ואן חאל, שמתכוון להציע ליובנטוס את מרואן פלאיני וחאבייר הרננדס כחלק מהעסקה המתגבשת עבור הצ'יליאני.

* על פי 'דיילי סטאר', מנצ'סטר יונייטד עדיין לא ויתרה על החתמתו של אנחל די מריה, ובימים הקרובים היא תגיש לריאל מדריד הצעה בגובה 50 מיליון ליש"ט עבור הקשר הארגנטינאי.

* אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של ברצלונה, הצהיר: "כרגע לא קיבלנו אף הצעה על דני אלבס. נכון לעכשיו לא יהיו לנו החתמות נוספות, בואו נהנה ממה שיש לנו, ואז נראה. אנחנו מרוצים מהסגל, אבל אם תהיה לנו הזדמנות לשפר אותו, נעשה זאת".

* רשת 'סקיי ספורט' טוענת שאייאקס קרובה להחתמתו של סמואל אטו, שלא מצא קבוצה מאז ששוחרר מצ'לסי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סמואל אטו, צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
בדרך להולנד? סמואל אטו/GettyImages, Mike Hewitt

* מילאן, שעדיין מחפשת חיזוק לקישור, חידשה את התעניינותה באבר באנגה, הקשר הארגנטינאי של ולנסיה. הרוסונרי עדיין מעוניינים גם בבלרים דז'מאילי, הקשר השוויצרי של נאפולי.

* פאבלו ארמרו, מגן נבחרת קולומביה, נחת באיטליה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות במילאן. גם השוער דייגו לופס יגיע בערב כדי לעבור את הבדיקות ולחתום על חוזה.

* פיורנטינה קרובה לצירופו של מרקו מרין, הכישרון הגרמני שלא התאקלם בצ'לסי ושיחק בעונה שעברה בסביליה.

* אברטון צפויה להודיע בימים הקרובים על צירופו בהשאלה של כריסטיאן אטסו, הקשר הגנאי של צ'לסי שהושאל אשתקד לויטסה.

* ארסנל, שאיבדה את תומאס ורמאלן לטובת ברצלונה, עשויה לפנות לליברפול לגבי דניאל אגר, בו מעוניינת גם טוטנהאם.

* ניוקאסל מסתמנת כמועמדת המובילה לקלוט את ווילפריד זאהה, הכישרון המסופסל של מנצ'סטר יונייטד, בו מתעניינות גם קבוצתו הקודמת קריסטל פאלאס ונוטינגהאם פורסט של סטיוארט פירס, שאימן את זאהה בנבחרת הצעירה.

* 'טלגרף' מדווח שקרדיף מוכנה להציע לראבל מוריסון משכורת כפולה מזו שהוא מרוויח בווסטהאם.

* גלאטסראיי של צ'זארה פראנדלי מעוניינת בשני חלוצי ארסנל - לוקאס פודולסקי וג'ואל קמפבל.

* ק.פ.ר עשויה לפנות ללסאנה דיארה, קשר ריאל מדריד, צ'לסי וארסנל לשעבר שמשחק כיום בלוקומוטיב מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully