וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטייני הליגה הספרדית: שלושה פרסים לרונאלדו, מסי מאוכזב

כוכב ריאל מדריד נבחר לשחקן המצטיין של העונה שעברה וקטף גם את פרסי החלוץ המצטיין ושער העונה. נבאס השוער, ראמוס שחקן ההגנה, ראפיניה התגלית, סימאונה המאמן. מסי סיים ללא פרסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד ניצחון מוחץ על מסי. כריסטיאנו רונאלדו בטקס עם אירינה שייק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל כוכבי הליגה הספרדית הגיעו הערב (שני) לערב הגאלה של הליגה הספרדית, בו נבחרו מצטייני עונת 2013/14. השליט הבלתי מעורער של הטקס היה כריסטיאנו רונאלדו.

הפורטוגלי זכה בפרס היוקרתי ביותר בטקס כשנבחר לשחקן העונה, אבל זה לא הכול. רונאלדו הוכתר גם לחלוץ המצטיין של לה ליגה בעונת 2013/14 ואף זכה בפרס על שער העונה, בזכות הגולאסו שלו לרשת ולנסיה. ליאונל מסי, שהיה מועמד רק בקטגוריה זו של שער העונה, נותר לראשונה ללא פרסים.

"אני לא יודע מה להגיד", סיכם רונאלדו הנרגש, "זה הפרס האולטימטיבי, לא? טוב, יש לי עכשיו גם שלושער של פרסים. זה היה ערב נפלא".

קיילור נבאס עם פלורטינו פרס, נשיא ריאל מדריד. AP
השוער המצטיין של העונה שעברה. קיילור נבאס/AP

קיילור נבאס, שעבר בקיץ מלבנטה לריאל, נבחר לשוער הטוב של העונה שעברה כשהקדים את טיבו קורטואה (אתלטיקו מדריד, עבר לצ'לסי) ואת ווילי קבאז'רו (מלאגה, עבר למנצ'סטר סיטי). סרחיו ראמוס נבחר לשחקן ההגנה הטוב ביותר, כשהקדים את פיליפה לואיס (כיום בצ'לסי) ומירנדה, הברזילאים של אתלטיקו מדריד.

השליטה של אלופת אירופה נמשכה גם עם ההתקדמות לקישור, כשהקרואטי לוקה מודריץ' נבחר לקשר ההגנתי המצטיין והועדף על פני גבי מאתלטיקו וסרחיו בוסקטס מברצלונה. רק בקישור ההתקפי הגיע תורה של ברצלונה: אנדרס אינייסטה הקדים את איבן ראקיטיץ' וקוקה וקיבל את הפרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
הזוכה היחיד של אתלטיקו. דייגו סימאונה/GettyImages

קרלוס באקה, חלוצה הקולומביאני של סביליה, נבחר לדרום אמריקאי המצטיין בליגה הספרדית. הוא הקדים את ניימאר ואנחל די מריה. את תואר האפריקאי המצטיין קיבל יאסין ברהימי, ששיחק אשתקד בגרנאדה.

ומה עם אתלטיקו? האלופה חיכתה לפרס מאמן העונה, אותו קיבל כמובן דייגו סימאונה הארגנטינאי, שהוביל את הקולצ'ונרוס לאליפות ראשונה מאז 1996. הוא השאיר מאחור את ארנסטו ואלוורדה (אתלטיק בילבאו) ופאקו חמס (ראיו וייקאנו).

מי שנבחר לתגלית העונה שעברה הוא ראפיניה, הקשר הצעיר שהושאל מברצלונה לסלטה ויגו וחזר בקיץ לקאמפ נואו. איבן ראקיטיץ' קיבל את פרס השחקן ההוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully