וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ': "אנחנו בתקופה רעה. צריכים לשחק בלי לחץ"

6.11.2014 / 8:32

שוער מכבי חיפה דיבר על המצב: "במחנה האימונים באוסטריה היכולת הייתה טובה, יש דברים שלא נמצאים תחת שליטתנו. קורא לאוהדים לעזור לנו". שחקנים: "החלוצים בלחץ". טואטחה התאמן

one
"במשחק הקרוב כל שחקן ישחק בשביל סטנוייביץ', אבל גם בשביל עצמו. כולם יודעים שיש שחקנים שיעזבו בינואר, כל משחק יכול להשפיע על ההחלטה", אמר אתמול אחד השחקנים

דבריו של גוסטבו בוקולי אמש, לפיהם הקבוצה תצא לדרך חדשה מול הפועל עכו, הפיחו מעט תקוות באוהדי מכבי חיפה שיודעים שמעידה במשחק הקרוב עשויה לגרום לטלטלה בקבוצה שלהם. עדיין לא ברור האם בוקולי, שהבטיח לאוהדים כי יראו שינוי מהמשחק הקרוב, בתוכניות למשחק הקרוב, אבל מי שבהחלט בתוכניות הוא השוער ולדימיר סטויקוביץ', שהתראיין הבוקר באתר הרשמי של מכבי חיפה. סטויקוביץ', שוחח במהלך הימים האחרונים עם מאמנו אלכסנדר סטנוייביץ' וביקש שיישאר בקבוצה, דיבר גם על המשחק הקרוב מול הפועל עכו.

"לעיתים אפשר להסביר הפסדים כאלה כתוצאה מחוסר מזל", התייחס השוער לארבעת ההפסדים האחרונים. "היו לנו דקות טובות במשחקים נגד באר שבע, מכבי תל אביב, שיחקנו טוב והיו לנו הרבה מאוד מצבים של מאה אחוז, שפשוט לא נכנסו לרשת. יש לנו קבוצה טובה, אבל אפשר לראות שיש סיטואציות במשחק שאינן מתוכננות ולא בשליטתנו, כמו שחקנים שסופגים כרטיסים אדומים, אבל אני מאמין בקבוצה".

"במחנה האימון באוסטריה שיחקנו בין היתר נגד קבוצות מצויינות מהבונדסליגה והראנו יכולת טובה, זה הגיע לידי ביטוי גם במשחקי גביע הטוטו ובמחזור הראשון נגד בני סכנין. בכל עונה, לכל קבוצה, יש את התקופה הרעה שלה. אנחנו כעת בתקופה רעה, אני מקווה שנעבור אותה ונצא לדרך חדשה", הוסיף השוער. "לא הולך להיות משחק קל מול הפועל עכו. זאת קבוצה שנלחמת ועיקשת. אנחנו צריכים לשחק בצורה רגועה ובלי לחץ".

"בראש ובראשונה, מגיע לאוהדים לחוות רגעי שמחה מצד הקבוצה שלנו. מדובר במשחק חשוב מאוד ואני קורא לאוהדים להגיע ולעזור לנו 'לחסל' את התקופה הרעה הזאת ולנצח", המשיך השוער. "לאחר מכן יש לנו שבועיים הפסקה כתוצאה מפגרת הנבחרות שבה נעבוד קשה על מנת להשתפר. התמיכה של קהל שלנו נותנת לנו כוח. הדבר החשוב מבחינתנו הוא לשמח אותם. נמשיך להילחם ויחד עם הקהל שלנו והתמיכה האדירה שלו לאורך כל העונה, שאותה ראינו במיוחד בשבת האחרונה, נצא מהמצב. האוהדים מחזקים אותנו ונותנים לנו את המוטיבציה. נעשה הכל על מנת שייצאו מרוצים ושמחים מ'סמי עופר'".

טאלב טואטחה עדיין בספק למשחק, אבל היום הוא התאמן כרגיל. יוסי בניון יחסר למאמן. ג'אבר עטאא ספג מכה באזור הגבה ונזקק לטיפול. הקבוצה ערכה אמש ערב גיבוש במטרה להשאיר את התקופה הרעה מאחוריה. "במשחק הקרוב כל שחקן ישחק בשביל סטנוייביץ', אבל גם בשביל עצמו. כולם יודעים שיש שחקנים שיעזבו בינואר, כל משחק יכול להשפיע על ההחלטה", אמר אתמול אחד השחקנים.

שחקנים אמרו אתמול כי חלק מהחלוצים של הקבוצה נמצאים במתח לקראת המשחק. סטנוייביץ' מנפה בשני המחזורים האחרונים חלק מהם מתוך ידיעה ברורה שאחד מהם ישוחרר לקראת ינואר. ההערכה היא כי מדובר בוויאם עמאשה, שמפגין יכולת רעה לאחרונה וספג ביקורת על יכולתו, או שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully