וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חאה נפצע באימון ספרד, דיווח באנגליה: "ייעדר כחודש"

שוער הלה-רוחה נקע את זרת כף ידו ויחמיץ את בלארוס (21:45 , ספ'1 ו-HD). בדיילי מייל דווח שהוא צפוי להיעדר תקופה ארוכה ועקצו: "ואן חאל יצטרך להכשיר שוער שכבר נאמר לו לעזוב"

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בינתיים הוא נשאר עם נבחרת ספרד ועובר טיפולים. דה חאה/GettyImages

ספרד נערכת למשחקה נגד בלארוס (שבת, 21:45, ספורט1 ו-HD), ומי שיחמיץ את ההתמודדות הוא שוערה דויד דה חאה, לאחר שנפצע אמש (שישי) בכף ידו במהלך אימון הלה-רוחה. השוער טופל על ידי הצוות הרפואי של נבחרתו, אובחן כי הוא סובל מנקע באצבעות ידו הימנית. "דה חאה שוחרר מהאימון בגלל נקע בזרת, הוא יישאר עם הנבחרת ויטופל על ידי צוותה הרפואי, עד שנעריך את חומרת הפגיעה", נאמר בהצהרת ההתאחדות הספרדית. ב"דיילי מייל" הבריטי דווח ש"דה חאה צפוי להיעדר חודש מהמגרשים בעקבות הפגיעה ביד". עבור דה חאה זו אכזבה גדולה לאחר שכבר הדיח מהשער את איקר קסיאס וקיווה לרשום הופעה נוספת במדים הלאומיים. דה חאה גם צפוי להחמיץ את משחק הידידות נגד גרמניה ביום שלישי הקרוב.

בספרד יודעים שמעידה נוספת מול בלארוס עלולה לסבך אותם מאוד בקרב על פסגת הבית. ספרד תארח לראשונה בתולדותיה משחק תחרותי רשמי באצטדיון של הואלבה, ומלבד חסרונו של דה חאה תיאלץ להסתדר ללא סוללת כוכבים הכוללת את ססק פברגאס, דויד סילבה, חואן מאטה, אנדרס אינייסטה, דני קרבחאל ודייגו קוסטה.

הפציעה של דה חאה מדאיגה אל מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל, שכן קבוצתו צפויה לשחק ב-22 בנובמבר באצטדיון האמירויות נגד ארסנל. השוער בן ה-24 הציג עד כה העונה יכולת מצוינת בשער השדים האדומים, ועתה יונייטד תצטרך לקוות ליכולת טובה משני שוערים שטרם שיחקו במדיה העונה לאחר שדה חאה פתח בכל 11 המחזורים העונה בפרמיירליג. "לואן חאל יש שבוע להחליט האם הוא מכשיר את שוער המשנה שלו אנדרס לינדגראד, לאחר שכבר נאמר לו בתחילת העונה שהוא יכול לעזוב את אולד טראפורד", נכתב בעוקצנות ב"דיילי מייל", "או לפתוח עם השוער הצעיר בן אמוס אם דה חאה לא יהיה כשיר". יונייטד סובלת ממכת פציעות וחסרה בין השאר את רדאמל פלקאו ומרקוס רוחו.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. GettyImages
לא רצה לקבל חדשות כאלה. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully