וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ': "אני מכיר את סטנוייביץ' ויודע שהוא ינצח את הסיטואציה"

26.11.2014 / 10:58

מכבי חיפה הלחוצה מתכוננת להפועל תל אביב, ושוערה ולדימיר סטויקוביץ' מאמין במאמנו: "הוא יוציא אותנו לדרך חדשה. אנחנו נלחמים למען מכבי חיפה". בניון, ורד ומויאל בתמונת ההרכב

one

מכבי חיפה התאמנה היום (רביעי) לקראת משחקה הביתי נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב. שוער הקבוצה ולדימיר סטויקוביץ' התראיין לפני האימון והתייחס למשבר הפוקד את קבוצתו. הירוקים הפסידו חמישה מששת משחקיהם האחרונים, והשוער יודע שההתמודדות הקרובה מול האדומים היא משחק מפתח.

"אנחנו חייבים לנצח במשחק הקרוב", אמר ולדימיר סטויקוביץ', "במשחק האחרון היה לנו יום רע, לפעמים זה קורה במהלך עונה, אני חושב שאנחזור להיות מכבי חיפה. אם אתה לא עובר מצבים כאלה זה חלק מהכדורגל, אם ננצח שלושה-ארבעה משחקים נחזור לעצמנו ונהיה טובים, הביטחון יחזור אלינו".

על הלחץ בו נמצא מאמנו אלכסנדר סטנוייביץ' אמר השוער: "זה חלק מהמשחק, הוא היה במצב הזה, כולם במועדון מאמינים בו ואני בטוח שהוא יוציא אותנו מהמצב. אני מכיר את המאמן ויודע שהוא ינצח את הסיטואציה ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה. כולנו רוצים לנצח למען המועדון, אנחנו נלחמים למען מכבי חיפה, אף אחד לא חושב על עצמו אלא רק על הקבוצה. אני שמח כשאני משחק טוב ואנחנו מנצחים".

אייל משומר שלא התאמן היום, ערך אימון בשולי המגרש ולא התאמן עם הקבוצה. קובי מויאל, יוסי בניון ועידן ורד בתמןנת ההרכב למשחק. הקפטן שוחח עם סטנוייביץ' ואישר כי הוא יוכל לשחק.

בתוך כך, לאחר בדיקה שביצעה בנוגע לבירם כיאל, במכבי חיפה טוענים היום כי בשלב זה מועמדותו אינה על הפרק. יוסי בניון, עידן ורד וקובי מויאל נמצאים בתמונת ההרכב. במהלך האימון החליף המאמן סטנוייביץ' בין גוסטבו בוקולי לקובי מויאל.

הנהלת הקבוצה החליטה כי אוהד שירכוש את הכרטיס דרך אתר האינטרנט הרשמי וידפיס את הכרטיס בביתו לא יישלם עמלת כרטיס וירכוש אותו במחיר הקופה.

אימון מכבי חיפה היום/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully