וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה נפצע, ואן חאל: "נצטרך לחכות ולראות כמה זה חמור"

הארגנטינאי נפצע בשריר הירך והוחלף אחרי 14 דקות בניצחון על האל סיטי. מאמנו אופטימי: "זה לא מדאיג במיוחד כי הוא אמר שהוא יוכל לשחק נגד סטוק". גם ויין רוני נפגע, אך השלים 90 דקות

אנחל די מריה, מנצ'סטר יונייטד. Matthew Lewis, GettyImages
ביונייטד יקוו שתוצאות הבדיקה יהיו חיוביות. די מריה/GettyImages, Matthew Lewis

מנצ'סטר יונייטד הביסה הערב (שבת) את האל סיטי 0:3 ללא תנאי ובפעם הראשונה העונה השיגה ניצחון שלישי ברציפות. השדים האדומים החזיקו בכדור 77 אחוזים מהזמן, בעטו שש פעמים למסגרת ומצאו את הרשת שלוש פעמים. גם פציעה של אנחל די מריה, שהוחלף כבר אחרי 14 דקות, לא הפריעה.

הארגנטינאי הוחלף אחרי פציעה בשריר הירך האחורי ומחר או מחרתיים במנצ'סטר יונייטד יידעו כמה זמן הוא ייעדר. ב"גרדיאן" ציינו מיד אחרי שהוא הוחלף על ידי אנדר הררה שזו הפציעה ה-41 במועדון העונה, נתון מדהים. למשחק הערב השדים האדומים התייצבו למשחק ללא ג'וני אוואנס, לוק שואו, פיל ג'ונס, רפאל ודיילי בלינד - כולם בגלל פציעות.

גם ויין רוני נפגע אחרי תיקול של שחקן יריב, אבל הוא השלים 90 דקות. המאמן לואי ואן חאל אמר בסיום ש"די מריה לא ישחק נגד סטוק סיטי ביום שלישי, זה קרוב מדי. נצטרך לחכות ולראות כמה זה חמור, מחר נדע יותר. זה לא מדאיג במיוחד כי הוא אמר שהוא יוכל לשחק נגד סטוק, אני מקווה שכן כי הוא בכושר נהדר. אני לא יודע לגבי רוני, אבל הוא אמור להיות כשיר".

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
41 פציעות בסגל עד כה העונה. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully