וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "ג'יאן הוא אחד מהכדורגלנים הגדולים ביותר שאימנתי"

מאמן גאנה שיבח את החלוץ שכבש שער ניצחון דרמטי נגד אלג'יריה: "הוא לא היה כשיר, הוא לא התאמן, אבל הוא אסמואה ג'יאן". הישראלי הוסיף: "שער בדקה האחרונה - בגלל זה אני אוהב כדורגל"

שחקן נבחרת גאנה, אסמואה ג'יאן, מול שחקן נבחרת אלג'יריה, קארל מג'אני. רויטרס
זכה למירב החיבוקים והמחמאות. ג'יאן בועט פנימה/רויטרס

במשך 91 דקות נראה היה שאברהם גרנט עומד בפני גל חדש של ביקורות מצד פרשני הכדורגל ושחקני העבר בגאנה. במשחק 91 דקות לוח התוצאות הורה על 0:0 בין גאנה שלו לאלג'יריה במחזור השני בבית ג' באליפות אפריקה. אבל אז הגיע אסמואה ג'יאן.

החלוץ שעל פי דיווחים חלה במלריה ולכן לא הורשה להשתתף במשחק ההפסד לסנגל, נשלח לכדור ארוך, השאיר מאחור את קארל מג'אני וסיים בצורה מושלמת. שער דרמטי, 0:1 לגאנה, שלוש נקודות לגרנט ולכוכבים השחורים, שרק לפני שלושה ימים הפסידו 2:1... משער בתוספת הזמן.

גרנט אמר בסיום: "שער יפה בדקה האחרונה - זו הסיבה בגללה אני אוהב כדורגל. במשחק מול סנגל לא כל כך אהבתי את זה כי זה היה נגדנו, אבל אני שמח שהפעם אנחנו אלו שכבשנו בתוספת הזמן. הגיע לנו לנצח כי היינו עדיפים. שיחקנו נגד נבחרת שהצליחה במונדיאל ושהרשימה במשחק הראשון שלה בטורניר, אבל שלטנו במרכז המגרש".

הסיפור של המשחק היה כאמור ג'יאן, והמאמן הישראלי אמר בסיום: "הוא לא היה כשיר למשחק היום, הוא לא התאמן, אבל הוא אסמואה ג'יאן. אתם יודעים שכבר עבדתי עם שחקנים גדולים בעבר - אז הוא אחד מהגדולים ביותר. קודם כל - הוא תמיד מבקיע כשאתה צריך אותו. שנית - הוא חשוב מאוד לרוח הקבוצתית. הוא קפטן מצוין. אני שמח בשבילו, הוא היה נחוש לשחק כבר בטורניר. הוא לא הפסיק לרוץ במשך 90 דקות ואז בדקה ה-92 הוא גם הבקיע".

קשר אודינזה, עמנואל אג'ימנג-באדו אמר: "ההבדל היום היה שהקפטן הנפלא שלנו חזר לשחק". אנדרה איוו הוסיף: "ג'יאן שינה את המשחק בשניות האחרונות. הוא היה גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully