וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחים סטרלינג עובר מליברפול למנצ'סטר סיטי תמורת 49 מיל' ליש"ט

הקשר ההתקפי שספג ביקורות נוקבות וכונה "רודף בצע" אחרי שסירב להאריך את חוזהו בליברפול, יחתום במדי סגנית האלופה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. יהיה הרכש היקר בהיסטוריה של סיטי

ראחים סטרלינג ליברפול חוגג שער. GettyImages
התעלם מהביקורות. סטרלינג/GettyImages

מנצ'סטר סיטי וליברפול סיכמו הערב (ראשון) על העברתו של ראחים סטרלינג מהמרסיסיידרז לסגנית אלופת אנגליה. סיטי תשלם לליברפול 49 מיליון ליש"ט והקשר ההתקפי בן ה-20 יהפוך לשחקן של התכולים אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

סטרלינג לו חוזה בליברפול עד קיץ 2017, דחה הצעה של המועדון להאריך את חוזהו תמורת שכר של כ-100 אלף ליש"ט לשבוע. הוא ספג ביקורות נוקבות מאוהדים, פרשנים ושחקני עבר של המועדון, כונה "רודף בצע", אבל סירב להתקפל, ביקש לעזוב ונענה. סיטי הגישה לליברפול שתי הצעות ביוני, אבל אלו נדחו. בימים האחרונים חלה האצה במגעים ואלו הבשילו היום לעסקה.

סטרלינג לבש את מדיהן של כל נבחרות אנגליה בגילאי הנערים והנוער וכבר הספיק לייצג את הנבחרת הבוגרת לא פחות מ-16 פעמים. בליברפול הוא צבר 129 הופעות בכל המסגרות וכבש 23 שערים. כבר בגיל 18 הפך לשחקן מן המניין בקבוצה ובשנתיים האחרונות כבר שימש שחקן מפתח.

סטרלינג יהיה השחקן היקר ביותר בתולדות מנצ'סטר סיטי. השיא הקודם היה שייך לרכישה של סרחיו אגוארו מאתלטיקו מדריד; 38.1 מיליון ליש"ט. כמו כן, הוא יתברג במקום השלישי בסכומי העברה שליברפול קיבלה בכל הזמנים. האדומים מכרו לפני כן את לואיס סוארס לברצלונה תמורת 75 מיליון ליש"ט ואת פרננדו טורס לצ'לסי תמורת 50 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully