וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.8: פ.ס.ז' מכינה תוכנית ב', ההצהרה של ברלוסקוני

אלופת צרפת חוששת שמסי או רונאלדו לא יגיעו, ומכינה אלטרנטיבות. בעלי מילאן חשף הבטחה שקיבל מזלאטן איברהימוביץ', מגן פורטו עשוי להגיע ליובנטוס

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: גויקו צימירוט שנרכש על ידי פאוק סלוניקי

העברות

* רכש נוצץ לריאל מדריד: הבלאנקוס השלימו את עסקת מתאו קובאצ'יץ', שנרכש מאינטר תמורת סכום המוערך בכ-35 מיליון יורו. הקשר הקרואטי בן ה-21 חתם על חוזה לשש שנים ויוצג ברביעי. לידיעה המלאה

* אנטוניו רודיגר, בלם נבחרת גרמניה בן ה-22, אישר כי הוא עובר משטוטגרט לרומא. הג'אלורוסי ישלמו 4 מיליון יורו על השאלה, ותהיה להם אופציה לרכוש אותו ב-9 מיליון יורו בסיום העונה.

* עכשיו יש כסף למונס דאבור? פאלרמו מכרה את אנדראה בלוטי לטורינו, ששילמה 7.5 מיליון יורו והעניקה לחלוץ נבחרת איטליה הצעירה חוזה לחמש שנים בשכר של 850 אלף יורו לעונה. בלוטי ילבש את החולצה מספר 9.

* הקשר ולנטין אייסריק עבר בהשאלה מניס לסנט אטיין, שתוכל לרכוש את כרטיסו בסוף העונה. אייסריק בן ה-23 ישתף פעולה עם ז'רמי קלמון, בו פגע בברוטאליות לפני שנתיים כששבר את רגלו.

* שחקן הכנף דייגו קאפל, עבר מספורטינג ליסבון לגנואה ללא תמורה. הספרדי בן ה-27 חתם לשנתיים והוא ינסה להחזיר את הקריירה למסלול אחרי ארבע שנים שרובן לא ממש טובות בפורטוגל.

* ניקו שולץ, המגן השמאלי בן ה-22 של הרטה ברלין ונבחרת גרמניה הצעירה, נמכר לבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 4 מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים.

* החלוץ מתיאה דסטרו בן ה-24 ישחק בעונה הבאה בבולוניה, אליה יושאל מרומא. בולוניה תשלם מיליון יורו, ותוכל לרכוש את השחקן בסיום העונה תמורת תשעה מיליון יורו נוספים. דסטרו כבש שמונה שערי ליגה בסרייה A בעונה שעברה.

* אולימפיאקוס התחזקה בשני שחקנים חדשים: החלוץ הברזילאי סבה עבר מאשטוריל והבלם הפורטוגלי מנואל דה קוסטה נרכש מסיבאספור. האלופה היוונית שילמה על כל אחד מהם כ-2 מיליון יורו.

* עוד ביוון: קשר נבחרת בוסניה, גויקו צימירוט, עבר מפ.ק סראייבו לפאוק סלוניקי תמורת 1.3 מיליון יורו. זה סכום שיא שקבוצה בוסנית מקבלת תמורת שחקן שהיא מוכרת.

* חבר חדש לרמי גרשון במרכז ההגנה של גנט: האלופה הבלגית שאלה מפרייבורג את הבלם הסרבי סטפן מיטרוביץ' (25). לגנט יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* באלאש דז'ודז'אק עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לארבע שנים בבורסאספור. קפטן נבחרת הונגריה היה קרוב לסיום חוזהו בדינמו מוסקבה ולכן הטורקים שילמו עליו סכום שמוערך בפחות מ-2 מיליון יורו. לשם השוואה, דינמו רכשה אותו מאנז'י מחצ'קאלה לפני שלוש שנים וחצי ב-19 מיליון יורו.

* המגן השמאלי אוליבייה וניו, עבר מנאנט לקסימפשה הטורקית. הצרפתי בן ה-30 חתם לשנתיים במדי הקבוצה היומרנית מאיסטנבול.

שמועות

* פריס סן ז'רמן פוזלת לעברם של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, כך מדווחים בצרפת בחודשים האחרונים. על פי הדיווחים, אלופת צרפת תנסה להחתים את אחד משני הסופרסטארים בקיץ הבא. במדינה מדווחים שהקבוצה מעיר האורות כבר הכינה תוכנית ב', למקרה שלא תצליח להחתים את מסי או רונאלדו. במקרה שכזה, פריס תפנה לקון אגוארו או לניימאר.

* הבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני, סיפר לאוהדים של קבוצתו כי החלוץ השבדי, זלאטן איברהימוביץ' בן ה-33, נתן לו את מילתו שאם יעזוב את פריס סן ז'רמן, הוא יגיע אך ורק למילאן. זלאטן מסיים את חוזהו בקיץ הבא, וצפוי לעזוב את אלופת צרפת עם סיום חוזהו.

* אחרי ריאל, גם אתלטיקו קרובה להתחדש בקשר צעיר. ריבר פלייט הסכימה להצעה של הקולצ'ונרוס בסך 8 מיליון יורו (על 60 אחוזים מהכרטיס) ותעביר למדריד את מתיאס קראנביטר בן ה-21 אחרי אליפות העולם לקבוצות בחודש דצמבר.

* עוד עסקה גדולה בדרך: יובנטוס מנסה להספיק להחתים את אלכס סנדרו מפורטו, המגן הברזילאי, ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שהיא הגיעה עם הפורטוגלים לסיכום ותשלם עבורו 20 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" מדווח: נציגי מנצ'סטר יונייטד המריאו לברצלונה על מנת לסגור את עסקת העברת פדרו, האדומים ישלמו 22 מיליון ליש"ט.

* התפתחות חדשה? אחרי שקווין דה בראונה פסל אפשרות שיעזוב את וולפסבורג, סוכנו מתעקש שהכל עדיין פתוח, ומשאיר פתח לאפשרות שיעבור לסיטי תמורת 50 מיליון ליש"ט.

* "סאן" מדווח כי צ'לסי לא מוותרת על בלם אברטון ג'ון סטונס, והציעה עבור האנגלי 35 מיליון ליש"ט וקרובה עמו לסיכום. ב"גרדיאן" מדווח שהבלוז מציעים 30 מיליון ליש"ט. עם זאת, ב"סקיי" הבריטי דיווחו בצהריים שאברטון שוב דחתה את ההצעה.

* כך או כך, "מירור" מדווח שהבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' אישר למאמן ז'וזה מוריניו לצרף "לפחות עוד שלושה שחקנים" בעקבות הפתיחה המאכזבת של העונה.

* "סקיי איטליה" מדווח שווטפורד רוצה את מריו באלוטלי, ושהשחקן הבעייתי של ליברפול עשוי להישאר באנגליה, על אף שסמפדוריה הביעה בו עניין.

* העיתונאי גיאם בלאגה טוען: "עסקת דויד דה חאה לריאל מדריד תקרה הקיץ, אבל היא תושלם רק בשעות האחרונות של החלון, זה נורמלי וטבעי שזה יושלם רק ברגע האחרון".

* "מקורבים" של ויקטור ואלדס ניסו להציע אותו לסביליה, אבל המנהל המקצועי של הקבוצה סירב לצרפו, גם בגלל האמון בשוערים בטו וסרחיו ריקו, וגם בגלל מחירו הגבוה. ב"אס" טוענים כי ואלדס יעבור ל-MLS.

* אחרי שמנצ'סטר סיטי סיכמה כבר עם ולנסיה על העברת הבלם ניקולאס אוטאמנדי לאנגליה תמורת 40 מיליון יורו ואליקים מנגלה - בספרד טוענים כי הבלם הצרפתי (ששיחק בניצחון על צ'לסי) מסרב להיכלל בעסקה.

אלכס סנדרו שחקן פורטו לפני דרליס גונסאלס שחקן באזל. רויטרס
בדרך לטורינו? אלכס סנדרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully