וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן ייעדר למשך ארבעה שבועות, יחמיץ את וולפסבורג

קשר באיירן מינכן, שנפצע בהפסד 1:0 של הולנד לאיסלנד, עבר בדיקות בגרמניה, שהראו שהוא ייעדר למשך קרוב לחודש. יחמיץ שני משחקים בליגת האלופות ואת משחק הליגה מול סגנית האלופה

שחקן נבחרת הולנד, ברונו אינדי מרטינס, ליד המאמן דני בלינד. רויטרס
אויב המדינה. מרטינס אינדי/רויטרס

שוב זה קורה לו. אריאן רובן, שנפצע במפשעה במהלך המשחק של נבחרת הולנד מול איסלנד (0:1 לאיסלנדים), ייעדר למשך ארבעה שבועות מהמגרשים. הקשר בן ה-31 הספיק להגיע היום (שישי) למינכן ועבר בדיקות, שהראו שהוא סובל מפציעה בשריר המקרב אל הציר המרכזי של הגוף, והוא ייעדר למשך ארבעה שבועות.

רובן יחמיץ את המפגש החשוב של הולנד מול טורקיה ביום ראשון, כמו גם את המשחקים של באיירן מינכן בליגת האלופות מול אולימפיאקוס בחוץ ודינמו זאגרב בבית, ואת משחקי הליגה מול אוגסבורג, דרמשטאדט, וולפסבורג ומיינץ ואמור לחזור מעט לפני המשחק מול בורוסיה דורטמונד בבית.

"הבכורה של בלינד טבעה במים העמוקים", "הולנד התרסקה על הקרח (משחק מילים)", "אחרי הכישלונות של הקבוצות במפעלים האירופים, הנבחרת העמיקה את המשבר", "הופעת בכורה שהסתיימה בבכי" ועוד. אלו רק חלק מההספדים שחלקה התקשורת ההולנדית אתמול בלילה (חמישי) והיום בבוקר אחרי עוד הפסד של נבחרת האורנג' במוקדמות יורו 2016, הפעם 1:0 לאיסלנד באמסטרדם.

הולנד התייצבה למשחק כשעל הקווים עומד דני בלינד, אבל גם השינוי בעמדת המאמן לא עזרה לה להתייצב. בלינד לא ספג אש משמעותית מהתקשורת, שהתמקדה בברונו מרטינס אינדי. בלמה של פורטו חבט בשחקן יריב בדקה ה-35, ספג כרטיס אדום והותיר את חבריו ב-10 שחקנים.

הביקורות צלבו את מרטינס אינדי, ולא הגיעו רק מהתקשורת. אריאן רובן שמונה לקפטן, אמר: "כקפטן אני תמיד אתמוך בחבריי, אבל הדבר היחיד שאני יכול להגיד על מה שמרטינס אינדי עשה, זה שזה היה מאוד טיפשי. הוא אכזב אותנו וזה מאוד חבל".

בלינד הוסיף: "הכול השתבש אחרי הכרטיס האדום. פתיחת המשחק הייתה קשה, אבל לאט לאט נכנסו לעניינים. ואז הגיע הרגע שבו פשוט זרקנו את המשחק. אני מאשים את מרטינס אינדי, הוא ידע מה עומד על הפרק. לדעת לשלוט בעצמך זה חלק מהכדורגל. אין שום הצדקה לעשות את מה שהוא עשה ושילמנו על זה מחיר כבד".

שחקן נבחרת הולנד, אריאן רובן. רויטרס
בהולנד מבינים שהעלייה האוטומטית כבר לא בהישג יד. רובן יורד מהמגרש פצוע/רויטרס

כשנותרו שלושה מחזורים לסיום שלב הבתים, האורנג' מדורגים במקום השלישי בבית א', שש נקודות מתחת לצ'כיה ושמונה אחרי איסלנד. שתי הראשונות יעלו אוטומטית ליורו 2016, בעוד הנבחרת שתסיים במקום השלישי תשחק בפלייאוף.

המשחקים שנותרו לסיום הקמפיין:

הולנד:

6.9, טורקיה (חוץ)
10.10, קזחסטן (חוץ)
13.10, צ'כיה (בית)

טורקיה:

6.9, הולנד (בית)
10.10, צ'כיה (חוץ)
13.10, איסלנד (בית)

עדכון ראשון: 9:11

עוד באותו נושא

מוקדמות יורו: הולנד שוב הפסידה והתרחקה מהיורו, 0:1 לאיטליה על מלטה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully