וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ויובנטוס כבר סיכמו על מעבר של פוגבה, אבל הקשר סירב

ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שאלופת איטליה הסכימה להצעה בגובה 85 מיליון יורו. הסוכן לחץ, מוריניו חיכה, אבל הצרפתי שמרוויח 4.5 מיליון יורו בעונה, סירב למשכורת של 12 מיליון

רויטרס

בווידאו: פוגבה וקורט זומה מלהטטים באימון של נבחרת צרפת השבוע

העיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט" חושף הבוקר (שישי) כי יובנטוס כבר השיבה בחיוב להצעה של צ'לסי על פול פוגבה, אבל הכוכב הצרפתי סירב לעבור לאלופת אנגליה. העניין של הלונדונים בקשר המצטיין היה ידוע ופומבי, אבל הדעה הרווחת הייתה שהיא לא מצליחה לשכנע את האיטלקים למכור. הבוקר נטען בעיתון בעל התפוצה הרחבה, שיובה הסכימה להצעה בגובה 85 מיליון יורו ושמי שטרפד את העסקה היה פוגבה עצמו.

הקשר בן ה-22 חתום ביובנטוס עד קיץ 2019 ובמסגרת חוזהו הוא אמור להרוויח 4.5 מיליון יורו בכל עונה (ללא בונוסים). רומן אברמוביץ' היה מוכן לשלם לו 12 מיליון יורו לעונה, כמעט פי שלושה. בחישוב גס - במקום להיות חתום על חוזה של 18 מיליון יורו לארבע שנים, פוגבה היה יכול להיות חתום על חוזה של 48 מיליון. סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, נפגש עם פוגבה בביתו של האחרון ב-24 וב-25 באוגוסט והפעיל עליו לחץ כבד, אך השחקן נותר בשלו.

פוגבה לא הסתיר בעבר את הרצון שלו לשחק לליגה הספרדית בעתיד ואולי מכאן נובע הסירוב שלו, אבל ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו שדווקא אחרי עזיבתם של ארתורו וידאל, קרלוס טבס ואנדראה פירלו, הצרפתי הגיע למסקנה שעכשיו הוא זה שיצטרך לעמוד בראשה של יובה ולסחוף אותה לעוד עונות מוצלחות. על פי הדיווח, הוא לא היה מוכן להיות חלק מהנטישה ההמונית.

פוגבה שהתחבר בצורה מצוינת לגברת הזקנה, מעולם לא הראה רצון לעזוב ובקיץ האחרון החליט שהוא לא מוכן לסגת מהאתגר הגדול להיות האיש המרכזי של הקבוצה המתחדשת של מסימיליאנו אלגרי. וישנו גם עניין האופי. באיטליה מספרים שהקשר הוא לא אדם לוחמני שאוהב מאבקים, ושהנוחות שלו בטורינו בכלל וביובנטוס בפרט, היא בעלת ערך רב מאוד עבורו.

פול פוגבה שחקן יובנטוס. רויטרס
הצעה שכנראה אפשר לסרב לה. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully