וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "בדנמרק רצו שאפרוש, אז שלחתי את כל המדינה שלהם לפרישה"

כוכב שבדיה ששלח את נבחרתו ליורו עם צמד מול הדנים, היה חד ועקץ בסיום: "הגורל קבע שאני צריך לסיים עם הופעה ביורו". לוסטיג: "ספגנו הרבה חרא מהתקשורת. הראנו מה אנחנו שווים"

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
צמד ועקיצה. זלאטן/רויטרס

תמונת העולות ליורו 2016 הושלמה אמש עם העפלתן של שבדיה ואוקראינה לטורניר בצרפת. זלאטן איברהימוביץ' כבש צמד ב-2:2 של שבדיה מול דנמרק והשבדים עלו בזכות ה-1:2 במשחק הראשון. אוקראינה סיימה ב-1:1 בחוץ מול סלובניה ועלתה עם 1:3 בסיכום שני המשחקים.

הושלמה תמונות העולות: שבדיה ואוקראינה העפילו ליורו

העולות, התאריכים והדרגים: הכול לקראת יורו 2016

צפו בראיון של זלאטן ושחקני שבדיה בטירוף

זלאטן כמו זלאטן, לא נשאר חייב אחרי המשחק הזה ועקץ את הדנים: "הם רצו שאני אפרוש, אז שלחתי את כל המדינה שלהם לפרישה. הרבה אנשים אמרו שאני זקן וחלש, אבל זה לא נראה ככה הערב. הגורל קבע שאני חייב לסיים את דרכי בנבחרת עם השתתפות באליפות אירופה".

חלק מהשחקנים של שבדיה ניצלו את ההעפלה כדי לסגור חשבון עם התקשורת שביקרה אותם במהלך החודשים האחרונים, בעיקר אחרי התבוסה הביתית 4:1 לאוסטריה בבית המוקדמות. מיקאל לוסטיג אמר: "שמענו וקראנו הרבה חרא בתקשורת, אבל היום הראנו איזו נבחרת אנחנו. חילופי דורות? אולי צריך להחליף אנשים בתקשורת". אנדראס גרנקוויסט הוסיף: "ספגנו הרבה ביקורות, אבל הראינו מה אנחנו שווים. יורו 2016 יהיה מדהים".

ג'ימי דורמאז הפליג בשבחים לזלאטן ואמר: "זלאטן? אנחנו חייבים לו הכול. הוא אלוהים. הוא המלך של שבדיה".

בדנמרק המאמן מורטן אולסן סיים את תפקידו אחרי למעלה מ-15 שנה. אולסן הודיע לא מכבר שהוא יעזוב אחרי קמפיין 2016 ולאחר שהנבחרת הודחה, הוא סיים את עבודתו. לארס יקובסן הוותיק אמר: "מורטן הוא כנראה המאמן הכי חכם שהיה לי. הוא ידע להתכונן לכל פרט בכל משחק".

מי שספג את מירב האש היה ניקלאס בנדטנר, שהציג יכולת חלשה וגם החמיץ כשהגיע להזדמנות לא רעה במחצית הראשונה. חלוץ וולפסבורג ספג שריקות בוז מהקהל המקומי כשהוא הוחלף בדקה ה-61, ובתקשורת המקומית ביקרו אותו ובין היתר כינו אותו "בנדטנר הנורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully