וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוהדי באר שבע איימו על סטויקוביץ', שהגיב ביריקה והתנצל

9.4.2016 / 22:16

שוער מכבי חיפה צפוי לעמוד לדין אחרי שהתעמת עם אוהדים שקיללו אותו: "הייתי נסער, מתנצל". רוני לוי מרוצה אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע בחוץ: "צריכים להתמיד ביכולת הזו"

צילום מסך

מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מול הפועל באר שבע בחוץ במסגרת המחזור ה-30 והרביעי בפלייאוף העליון. הירוקים עלו ליתרון משער של אלירן עטר בדקה ה-79 לפני שבן שהר איזן בפנדל בדקה ה-84. יוסי בניון ספג קריאות בוז מצד אוהדי הפועל באר שבע במהלך המשחק.

בסיום המשחק תקפו מספר אוהדי באר שבע את השוער ולדימיר סטויקוביץ'. במועדון טוענים כי האוהדים השתמשו ב"יריקות, צעקות, בקריאות גנאי, קיללו את משפחתו והוא אף קיבל איום מאוהד כי יפגע בו בתום המשחק". במועדון מסרו תגובה רשמית בעניין: "במקום לא הייתה חציצה של האבטחה, מה שגרם לאוהדים כמעט לפגוע בו פיזית. סטויקוביץ' עצמו שהיה נסער ירק לעבר אותו אוהד וירד אל חדר ההלבשה".

סטויקוביץ' עצמו מסר בתגובה: "אני מצטער על ההתנהגות, זה לא היה במקום. לא הייתי צריך להתייחס לאותו אוהד למרות הקללות הקשות והאיומים. הייתי נסער, אך יחד עם זאת מתנצל ומבטיח שדבר מסוג זה לא יקרה שנית".

סטויקוביץ' צפוי לעמוד לדין לאחר שהתקרית בינו לבין האוהד נרשמה בדוח השיפוט. בחיפה פרסמו כאמור הודעת התנצלות בשם השוער, אך ההערכה היא שהוא יגיע בכל זאת לבית הדין.

פסל את השער של באר שבע בטנה לנגיעת יד. אדלר/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "גם בשבוע שעבר היה לנו משחק דרמטי וגם היום היה סוף דרמטי. החבר'ה נתנו עבודה טובה מאוד. הגענו גם להרבה הזדמנויות שלצערי לא ניצלנו אותן מספיק אבל בסך הכל אני יכול לתת את כל הכבוד לשחקנים. עשינו תוצאה טובה מאוד מול קבוצה מצוינת. עשינו את זה לפרקים טוב ולפרקים פחות. אני חושב שגם באר שבע שלחה הרבה שחקנים קדימה והייתה חשופה מאחור".

לוי הוסיף: "אנחנו רוצים יותר מהעונה הזו, אבל במשחק הזה עשינו עבודה טובה מאוד. באר שבע היא באמת קבוצה טובה מאוד. אנחנו צריכים להתמיד ככה בכל המשחקים ולא רק מול באר שבע". על אלירן עטר: "צריך להגיד לו מזל טוב על הולדת הבן, זה הכי חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
האירוע צוין בדו"ח השופט. סטויקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully