וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה עדיין לא החליט: "מכבד את קסיאס, דה חאה נהדר העונה"

מאמן נבחרת ספרד ממשיך להתלבט מי יהיה השוער הראשון שלו ביורו 2016: "יש לי כבוד גדול לאיקר, אבל זה לא מה שיעצור את דויד, שמציג יכולת נפלאה במנצ'סטר יונייטד"

one

אחת מהשאלות המסקרנות ביותר בנוגע לנבחרת ספרד לקראת יורו 2016 היא מי יעמוד בין הקורות. איקר קסיאס - הבחירה הטבעית מזה שנים ארוכות - מציג העונה יכולת מאוד פושרת במדי פורטו, בעוד דויד דה חאה מ בריק במנצ'סטר יונייטד. אם עד לפני כמה חודשים היה נראה שהוותיק מבין השניים ימשיך לקבל את האפודה מספר 1, כעת נראה שהמאמן ויסנטה דל בוסקה יתלבט עד הרגע האחרון.

"גם קסיאס וגם דה חאה משחקים ברמה הכי גבוהה", אמר דל בוסקה ל"רדיו מארקה", "יש לי כבוד גדול לאיקר, אבל זה לא מה שיעצור את דויד, שמציג יכולת נפלאה במנצ'סטר יונייטד. מה שחשוב זה שיש לנו שני שוערים ברמה הכי גבוהה שיש ושלא משנה מי מביניהם ישחק, הוא בטוח יעשה את העבודה היטב".

ספרד קיימה שני משחקי ידידות לפני שבועיים, אבל בלתי אפשרי ללמוד מהם למי דל בוסקה ייתן עדיפות; דה חאה פתח מול איטליה (והיה מצוין) וקסיאס עמד בין הקורות נגד רומניה. "חשוב מאוד שכולם רוצים להתייצב בנבחרת, מגיעים כשהם מלאי מוטיבציה ורוצים להוכיח שמקומם בהרכב".

ספרד תשחק בבית ד', שם היא תפגוש את צ'כיה, טורקיה וקרואטיה. היא תפתח את דרכה עם משחק נגד צ'כיה ב-13 ביוני בטולוז.

שוערי נבחרת ספרד, איקר קסיאס, דויד דה חאה. AP
תחרות עד הרגע האחרון. קסיאס ודה חאה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully