וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אם אהיה טוב ביורו כולם ישכחו את העונה הרעה שלי"

כוכב נבחרת בלגיה, שחווה עונה מאכזבת מאוד בצ'לסי בה הבקיע שלושה שערים בלבד לאחר שהיה שחקן העונה שעברה, כבש את השער שהעניק את האליפות ללסטר סיטי והתפנה לחשוב על שיפור ביכולתו

אדן הזאר, קשר נבחרת בלגיה. AP
יחזור לעצמו? הזאר/AP

לא מעט סמליות ניתן היה למצוא אמש (שני) במשחק בין צ'לסי לטוטנהאם שהסתיים ב-2:2 ונתן את האות לחגיגות האליפות ההיסטורית של לסטר סיטי. ראשית, האלופה היוצאת היא זו שהעניקה לאלופה הנכנסת את התואר, בכך שחזרה מפיגור של שני שערים ומנעה מסגנית המוליכה את שלוש הנקודות להן הייתה זקוקה על מנת לשמור על סיכוייה להתמודד על התואר.

יותר מכך, היה זה שחקן העונה שעברה והמאכזב של העונה, אדן הזאר, שכבש את שער השוויון הנהדר של הבלוז. הבלגי חווה ביחד עם כל קבוצתו עונה נוראית ובמשך מרבית העונה היה זה שספג את מרבית הביקורות על הירידה הבלתי מוסברת ביכולתו, דווקא כאשר נראה היה כבר שהוא הולך ומשתווה ברמתו לגדולים של היבשת.

הזאר תרם העונה (כולל במשחק מול טוטנהאם) שלושה שערים ושלושה בישולים בסך הכל בליגה, לאחר שבעונת שעברה הפציץ 14 כיבושים. למרות זאת, כוכב נבחרת בלגיה בטוח שהופעה טובה שלו באליפות אירופה בקיץ הקרוב תשכיח את האכזבה ממנו. " אני מקווה לחזור לכושר טוב", אמר, "אני יודע שאם אהיה טוב ביורו כולם ישכחו את העונה הרעה שלי. אני כרגע רק ב-80-85 אחוזים מהיכולת שלי, אך כושר פיזי מגיע עם כושר משחק".

בלגיה ממוקמת בבית ה' ביורו שייערך בצרפת, יחד עם שוודיה, איטליה ואירלנד, והיא צפויה להעפיל לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully