וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחוליגניות הרוסיות: "מחכות לאורחים שלנו במונדיאל 2018"

הן עדיין לא נוטלות חלק בקרבות ביורו 2016, אבל החוליגניות הרוסיות מתכוננות לחולל מהומות לפני ואחרי משחקי כדורגל ברחבי אירופה. ואפילו יש קרב מאורגן על אדמת בלארוס ממש בקרוב

צילום מסך

התקשורת האנגלית ממשיכה לעסוק בעניין רב בסצנת החוליגנים הרוסית ובסוף השבוע נחשפה ב"דיילי מירור" קבוצת חוליגניות בעלת קשרים לאותם קבוצות אוהדים שגרמו למהומות במארסיי וליל במהלך יורו 2016. בצהובון האנגלי נכתב ש"לא ברור אם אותן נשים אלימות נמצאות כרגע בצרפת, אבל אחת מהן העבירה מסר אונליין: 'נחכה לאורחים שלנו במונדיאל 2018'".

החוליגניות הקימו ארגונים משלהן. ויקטוריה, שנחשבת למנהיגת "כנופיית סלבינסקי" שמורכבת מאוהדות ספרטק מוסקבה, אמרה: "אין היסטוריה של כנופיות נשים בכדורגל, זו המצאה שלנו. כשהתחלתי הייתי שייכת לארגון אולטראס ואז החלטתי להקים ארגון נשי. מבחינתי לא רק גברים יכולים לעשות את העבודה. אנחנו פועלות ביחד עם האולטראס בכל הנוגע לגרפיטי, אבל את שאר הפעולות שלנו אנחנו מבצעות לבד".

חוליגנית מפורסמת במיוחד היא אולגה קוזקובה, שמשתייכת לארגון אוטלראס של צסק"א מוסקבה. קוזקובה השתתפה לפני שנתיים בתחרות מלכת היופי של רוסיה וזכתה באחד מפרסי המשנה, אבל איבדה אותו אחרי שהתפרסמה תמונה שלה מבצעת תנועה נאצית.

קבוצות הנשים הללו מנהלות קרבות שאורגנו מראש, בדרך כלל בין אוהדות של צסק"א וספרטק מוסקבה. ל"דיילי מירור" הן סיפרו שבקרוב מתוכנן להן קרב גדול נגד חוליגניות פולניות, דווקא במינסק שבבלארוס. בהמשך - גם הן טוענות - הם מתכננות "לעלות לרמה בינלאומית", כלומר להגיע למקומות שונים באירופה ולחולל מהומות לפני ואחרי משחקי כדורגל.

עוד בנושא:

שני אוהדי ספרד מאושפזים לאחר עימות עם חוליגנים רוסים
החוליגנים הרוסים זורעים פאניקה בצרפת

אולגה קוזובה, אחת מהחוליגניות הידועות

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully