וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מתנגד לשחרור אוגו. שחקנים בבאר שבע: "חייבים לנצח בבית"

11.7.2016 / 8:15

במועדון דורשים 1.5 מיליון יורו על הניגרי, אך בכל מקרה לא מתלהבים מהאפשרות למכור אותו. ברקת עדיין מחכה לעומר דמארי. בן שהר ימתין על הספסל נגד שריף, 16 אלף יגיעו לטרנר

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (20:50, טוטו טרנר) מול שריף טירספול. אתמול תרגל ברק בכר את ההרכב הראשון לקראת המשחק ונראה כי אין הפתעות מיוחדות: במרכז הקישור ישחקו ג'ון אוגו, אובידיו הובאן ומאור מליקסון, כשבחלק הקדמי תורגלו מאור בוזגלו, אנתוני וואקמה ואליניב ברדה. המשמעות היא שמהראן ראדי ובן שהר ימתינו על הספסל. מוחמד גדיר ייעדר בשל פגיעה בשרירי הבטן ושיר צדק המורחק ייעדר אף הוא. בכר בחר לתרגל את וויליאם סוארס לצדו של לואי טהא, זאת בעיקר בשל הרצון לתת למיגל ויטור זמן נוסף כדי להתאקלם. בכר סבור כי התיאום בין שני הבלמים חשוב בשלב כזה.

במועדון טוענים כי ג'ון אוגו, שאתמול דווח כי אלניאספור הטורקית מעוניינת בו, לא משוחרר בשלב זה. בבאר שבע דורשים כ-1.5 מיליון יורו תמורת הקשר, אך בכר כבר הבהיר להנהלה שהוא לא מעוניין לשחרר את השחקן בכל מקרה. בבאר שבע ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לעומר דמארי. גורמים במועדון אמרו אתמול כי הם סבורים שאם יחזור לישראל הוא ישחק בהפועל תל אביב, אבל ציינו שברקת עדיין רוצה לראות את חלוץ נבחרת ישראל במועדון. על ההתעניינות בדמארי פורסם בוואלה! ספורט.

16 אלף אוהדים יגיעו למשחק מחר. במועדון אמרו: "בשנתיים האחרונות הודחנו באירופה אחרי שלא הצלחנו לנצח בבית (הפסד ל-RNK ספליט הקרואטית, תיקו מול תון), אם אנחנו רוצים לעבור שלב, כדאי מאוד שננצח במשחק הראשון, גם אם ליריבה יש ניסיון גדול יותר באירופה".

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תג מחיר גבוה. אוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully