וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצהרה של לופטגי: איקר קסיאס וססק פברגאס מחוץ לסגל נבחרת ספרד

המאמן הטרי של לה רוחה החליט שלא להכליל את השוער הוותיק ואת קשר צ'לסי בסגל לקראת קמפיין מוקדמות המונדיאל. הפתעה גם בנבחרת בלגיה: תיירי הנרי מונה לעוזרו השני של רוברטו מרטינס

תיירי הנרי בהגרלת ליגת האלופות. רויטרס
מתחיל פרק חדש. הנרי/רויטרס

חיזוק מפתיע לצוות האימון של נבחרת בלגיה: תיירי הנרי מונה היום (שישי) לעוזר המאמן השני של רוברטו מרטינס, שנכנס לתפקיד לאחרונה בתור מחליפו של מארק וילמוטס. כוכב העבר האגדי, בן 39, כבר רמז בעבר שברצונו לפתוח בקריירת אימון, אולם מעטים ציפו שהיא תתחיל דווקא בנבחרת בלגיה.

מאז פרישתו ממשחק פעיל בדצמבר 2014 הנרי שימש כפרשן בכיר של רשת 'סקיי' הבריטית ורכש לעצמו לא מעט יריבים, כולל המנטור ארסן ונגר, בגלל סגנון הפרשנות הישיר והביקורתי שלו. "אני מרוצה מאוד מכך שההתאחדות הבלגית הצליחה להעמידה לרשותי כזה צוות מוצלח. תיירי יתרום לנו רבות מהניסיון שלו ואני בטוח שצפוי לו עתיד מזהיר בתחום", אמר מרטינס לאחר ההודעה על מינויו של הנרי. מרטינס גם פרסם הסגל שלו לקראת פתיחת מוקדמות המונדיאל.

הסגל המלא של בלגיה

גם נבחרת ספרד פרסמה את הסגל שלה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל והחדשות הגדולות מגיעות מכיוונו של איקר קסיאס, שלא זומן על ידי לופטגי, מה שמעלה את האפשרות ששוערה של פורטו יפרוש מהמדים הלאומיים אחרי שנים רבות בהן עמד בין הקורות של ה"לה רוחה". מי שצפוי להיות השוער הבכיר של הנבחרת כעת הוא דויד דה חאה, כאשר את חוליית ההגנה יובילו סרחיו ראמוס ודניאל קרבחאל מריאל מדריד וג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה מברצלונה.

מי שעוד נותר מחוץ לסגל הוא ססק פברגאס קשרה של צ'לסי, כאשר חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה חוזר לחוד אחרי שנעדר מהיורו בשל פציעה. קוסטה ייאבק על חולצת ההרכב עם פאקו אלקסר, אלבארו מוראטה, נוליטו ומרקו אסנסיו שחקנה הצעיר של ריאל מדריד שקיבל זימון בכורה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הסגל המלא של ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully