וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: סרחיו אגוארו יחמיץ את המפגשים מול ונצואלה ואורגוואי

שחקן מנצ'סטר סיטי נפצע בשריר התאומים במהלך הניצחון של הסיטיזנס, 1:3 על ווסטהאם, ויחסר לאדגרדו באוסה במשחקי מוקדמות המונדיאל. הארגנטינאי בספק לדרבי מול יונייטד ב-10 בספטמבר

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
עוד פציעה. אגוארו/רויטרס

מכה לנבחרת ארגנטינה לפני צמד המשחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל שיערכו בתחילת ספטמבר. סרחיו אגוארו, חלוץ מנצ'סטר סיטי, נפצע בשריר התאומים במהלך המשחק האחרון של קבוצתו מול ווסטהאם (1:3 לסיטי) ולא יעמוד לרשות האלבליסטה. אדגרדו באוסה וחניכיו יפגשו את אורוגוואי למפגש יוקרתי מאוד בשני בספטמבר, ואת ונצואלה חמישה ימים מאוחר יותר. כרגע לא ברור אם הוא יהיה כשיר לדרבי מול מנצ'סטר יונייטד ב-10 בספטמבר והוא בספק רב למשחק.

באוסה יחסר את אחד החלוצים החמים באירופה, לאחר שאגוארו פתח את העונה בצורה מצוינת. בשלושת המשחקים הראשונים של העונה בפרמיירליג הוא הספיק לרשום שלושה שערים, כאשר גם במוקדמות ליגת האלופות הוא כבש שלושער מול סטיאווה בוקרשט במשחק הראשון.

מי שכן נמצא בסגל הוא כמובן ליאונל מסי, שחזר בו מהודעת הפרישה עליה הכריז לאחר ההפסד לצ'ילה בגמר הקופה סנטנריו. ארגנטינה נמצאת כרגע במקום השלישי בבית המוקדמות עם 11 נקודות, שתיים פחות מאקוואדור ואורוגוואי שנמצאות מעליה בטבלה.

עוד בנושא:

ליאונל מסי הודיע: "חוזר לשחק במדי נבחרת ארגנטינה"
אגוארו עשוי לספוג השעייה, פפ: "נצטרך הופעה מושלמת באולד טראפורד"
מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully