וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדגרדו באוסה: "אין ספק לאף אחד בנבחרת ארגנטינה לגבי התשוקה של מסי"

המאמן נרגש לקראת חזרתו של הקפטן מפרישה לצמד המשחקים מול אורוגוואי וונצואלה: "לאו רוצה לעשות הכול עבור החולצה הזו", על מראדונה: "צורת החשיבה שלו פוגעת בנבחרת"

רויטרס

בווידאו: גמר הקופה סנטריו

עידן אדגרדו באוסה ייצא לדרך כאשר סגל נבחרת ארגנטינה ייתכנס הערב (שלישי) לראשונה מאז מיניו של המאמן החדש בסגל מלא. האלביסלסטה יפגשו את אורוגוואי וונצואלה לצמד מפגשים במוקדמות מונדיאל 2018. מי שאינו נכלל ברשימות של באוסה ונעדר מהסגל הוא סרחיו אגוארו, שנפצע ב-1:3 של מנצ'סטר סיטי על ווסטהאם, ומקווה להתאושש עד הדרבי של מנצ'סטר.

פאולו דיבאלה, שהיה צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של קון, לא נמצא בכשירות מלאה וגם הוא נמצא בספק. היום ינחתו מרבית שחקני הסגל כאשר את מרבית תשומת הלב ניצב הקפטן. בצוות המקצועי שוקלים להעניק לפאבלו סבאלטה מנוחה בעקבות העובדה שהוא סובל מעומס אחרי שהחלים מניתוח בקרסול לפני פתיחת העונה. במקרה הזה גבריאל מרקדו מסביליה יהיה זה שימשיך בעמדת המגן הימני.

עוד בנושא:
נבחרת ארגנטינה: סרחיו אגוארו יחמיץ את המפגשים מול ונצואלה ואורגוואי
אגוארו עשוי לספוג השעייה, פפ: "נצטרך הופעה מושלמת באולד טראפורד"
ליאונל מסי הודיע: "חוזר לשחק במדי נבחרת ארגנטינה"

באוסה בחר להעניק גיבוי למסי והצהיר לפני פתיחת מחנה האימונים: "שוחחתי עם לאו בתקופה האחרונה והוא נרגש לקראת המטרות הבאות של הנבחרת. המוטיבציה של מסי אף פעם לא הוטלה בספק, הוא רוצה לעשות הכול עבור החולצה הזו".

"דיברנו על מה שקרה בקופה אמריקה, במונדיאל האחרון והסקנו מסקנות. מצב הרוח שלו נהדר, אנחנו בתור האנשים שעובדים בנבחרת צריכים לדאוג לו ולא להפך", הסביר המאמן.

המאמן לא פספס הזדמנות לעקוץ בעקבות הביקורת של דייגו מראדונה ("מסי הוא כישלון בנבחרת") בחר באוסה להחמיא: "צורת החשיבה המזעזעת הזו לפיה להפסיד בשני גמרים משמעותו כישלון היא זו שפוגעת בנבחרת. אני לא מתכוון להתייחס למה שאחרים אומרים או יאמרו על הנבחרת שלי. סגנון המשחק שלי הוא זה שייקבע, אני אחפש את האיזון עבורנו בכל הזדמנות. גם מסי יכיר את השיטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully