וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: בסטיאן שווינשטייגר פרש מגרמניה עם 0:2 מול פינלנד

קפטן אלופת העולם רשם את ההופעה ה-121 והאחרונה שלו וזכה לטקס מרגש לפני תחילת המשחק ולמחיאות כפיים עם חילופו. מקס מאייר (55) ומסוט אוזיל (78) כבשו. רובי קין פרש וכבש ב-0:4 של אירלנד

שווינשטייגר בוכה מהתרגשות/רויטרס

שבוע משחקי הנבחרות החל הערב (רביעי) עם שורה של משחקי ידידות, כאשר ברחבי העולם מתחילים כבר להתכונן למשחקי מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה. במוקד ניצחה גרמניה 0:2 את פינלנד במשחק הפרידה מבסטיאן שווינשטייגר. גם רובי קין נפרד כאשר אירלנד ניצחה 0:4 את עומאן החלשה.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
מנסה לעצור את הדמעות/רויטרס

גרמניה - פינלנד 0:2

ערב מרגש מאוד בבורוסיה פארק במנשנגלדבאך. בסטיאן שווינשטייגר רשם את ההופעה ה-121 והאחרונה שלו בנבחרת גרמניה ופתח בהרכב כקפטן אלופת העולם, שלא ממש התקשתה לנצח את פינלנד גם עם ההרכב השני שלה. שווינשטייגר זכה לקבלת פנים חמה מאוד מקצת יותר מ-30 אלף הצופים שהגיעו להיפרד ממנו, כמו גם מאחיו והוריו שהיו ביציעים. שלטי תודה הונפו והקהל עודד ומחא כפיים בכל פעם שבסטי נגע בכדור. הקפטן בן ה-32 פורש בסטייל ואחרי 68 דקות במשחק הפרידה שלו. והיה גם משחק, בו מקס מאייר (55) ומסוט אוזיל (78) כבשו את השערים.

לפני המשחק נערך טקס לכבודו של בסטיאן שווינשטייגר, שלא הצליח לעצור את הדמעות כשביציע אחיו טוביאס, הוריו ושחקני עבר רבים שבאו לכבד אותו: "תודה רבה. קודם כל ערב טוב לכולם. לא חשבתי שזה יגיע. כולם עומדים לכבודי ומודים לי ואני רוצה להודות לכם על זה. אני רוצה להודות להתאחדות לכדורגל ולנבחרת, זה היה כבוד גדול בשבילי לשחק בנבחרת גרמניה ועבור האוהדים הנהדרים. אני מקווה עוד להתראות עם כולם ומאחל להתאחדות הגרמנית ולנבחרת המון בהצלחה".

דקה 27: יונאס הקטור העביר מסירת רוחב משמאל למרכז, פאולוס אראיורי ניסה להרחיק ובעט לקורה של שערו הוא.

דקה 55: גול! מריו גצה העביר מימין כדור רוחב, קווין פולאנד פתח את הרגליים והשאיר את זה למקס מאייר שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של גרמניה וזה שער הבכורה שלו.

דקה 68: זהו, בסטיאן שווינשטייגר נפרד מנבחרת גרמניה. הקשר בן ה-32 הוחלף על ידי יוליאן וייגל וזכה למחיאות כפיים ועידוד מכל האוהדים והשחקנים על המגרש.

דקה 78: גול! גצה הכניס כדור עומק נהדר למסוט אוזיל, שניסה ליישר למרכז, אבל זה פגע באחד משחקני ההגנה ושינה כיוון בדרך פנימה, 0:2.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רובי קין שחקן נבחרת אירלנד. רויטרס
טקס לכבודו של רובי קין/רויטרס

אירלנד - עומאן 0:4

לא רק בסטיאן שווינשטייגר, גם רובי קין רשם הערב את הופעת הפרידה שלו מהמדהים הלאומיים. החלוץ בן ה-36 עשה את זה בטיול הקליל של נבחרת אירלנד מול עומאן החלשה כשהוא רושם את ההופעה ה-146 שלו ואפילו כובש את השער ה-68 שלו בדקה ה-30. רובי בריידי (8) וצמד של ג'וני וולטרס (34 ו-63) השלימו.

משחקים נוספים:

צ'כיה - ארמניה 0:3
לצ'כיה: לדיסלב קרייצי (4), ואצלב קאדלץ (34), יאן קופיץ

נורבגיה - בלארוס 1:0
לבלארוס: סרגיי קריבטס (56)

דנמרק - ליכטנשטיין 0:5
לדנמרק: ניקולאי יורגנסן (30 ו-33), אנדראס קורנליוס (49), ויקטור פישר (62), יינס לארסן (84)

טורקיה - רוסיה 0:0

אלבניה - מרוקו 0:0

מקס מאייר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מקס מאייר חוגג את שער הבכורה שלו בנבחרת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully