וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה הודיעה: לאונרדו בונוצ'י יגיע עם הנבחרת למשחק מול ישראל

בלם יובנטוס, ששהה בימים האחרונים לצד בנו הפעוט שלא חש בטוב לאחר ניתוח שעבר ואף החמיץ בשל כך את ההפסד מול צרפת, יחבור לאזורי לאימון המסכם בבארי וישחק ביום שני בחיפה

צילום: אדריאן הרבשטיין

לאונרדו בונוצ'י, הבלם המצוין של יובנטוס, חזר לסגל נבחרת איטליה ויהיה זמין למשחק מול ישראל ביום שני הקרוב, באצטדיון בחיפה, בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018.

בונוצ'י נעדר מהמשחק של האזורי מול צרפת אתמול (חמישי), משחק בו ההגנה של האיטלקים נראתה לא טוב, כאשר דוידה אסטורי תופס את מקומו של הבלם הוותיק ואיטליה סופגת שלושה שערים בדרך להפסד ביתי 3:1.

שחקנה של יובנטוס, אשר במאזנו 62 הופעות בינלאומית עד היום, שהה לצד בנו בן השנתיים, מתאו, שחש שלא בטוב לאחר ניתוח שנאלץ לעבור. הוא קיבל את הזמן מהנבחרת האיטלקית להיות עם בני משפחתו, אולם חזר בזמן על מנת ליטול חלק בהתמודדות בעוד שלושה ימים: "הוא יצטרף לנבחרת מחר ויהיה באימון אחר הצהריים", מסרה ההתאחדות האיטלקית.

עוד בנושא:

אלישע לוי מתלבט לגבי ההתקפה והמגן הימני

לאונדרדו בונוצ'י נבחרת איטליה. רויטרס
עוגן חשוב בהגנה האיטלקית. בונוצ'י/רויטרס

מי שלא יגיע עם איטליה הוא קשרה של רומא, דניאלה דה רוסי, שסובל מפציעה בשוק ושוחרר מהנבחרת בשל כך.

איטליה תתאמן מחר (שבת בבוקר) באצטדיון סן ניקולה בבארי, שם שיחקה אמש מול צרפת. לאחר מכן תיערך מסיבת עיתונאים ובסיומה, אימון נוסף, שיהיה סגור לתקשורת. ביום ראשון היא תקיים אימון בוקר ולאחריו, תמריא בשעות אחר הצהריים לישראל ובערב, תגיע לראשונה לאצטדיון בחיפה ולמסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully