וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שוחרר מסגל נבחרת ארגנטינה, באוסה: "חשוב שלאו יקבל מנוחה"

מאמן האלביסלסטה הפריך את הדיווחים על מתיחות עם הנהלת ברצלונה בנוגע לפציעתו של הפרעוש. לאמלה וגאיטן נאבקים על המקום הפנוי בקישור מול ונצואלה, מסצ'ראנו דאג להרים את מצב הרוח של דיבאלה

AP

בווידאו: ארגנטינה וצ'ילה בגמר הקופה סנטריו

השמועות אודות פציעתו של ליאונל מסי קיבלו הלילה (בין שישי לשבת) משנה תוקף. קפטן נבחרת ארגנטינה, שחזר אל המדים של האלביסלסטה אחרי הודעת הפרישה, שוחרר מהסגל על ידי המאמן אלגרדו באוסה. הדיווחים בברצלונה גרסו כי הפרעוש בחר לנסוע למשחק מול אורוגוואי עם פציעה במפשעה וחשש לדלקת בשל מצבה של הנבחרת בבית המוקדמות לקראת מונדיאל 2018. כעת שהמשחק הבא הוא מול ונצואלה, באוסה סבר כי החלק הקדמי יוכל להסתדר ללא מסי.

עוד בנושא:

סרחיו אגוארו הושעה משלושה משחקים, לא ישחק בדרבי של מנצ'סטר
רואנלדו זכה לציון הכי גבוה ב-FIFA 17, ברשת טענו: "קונספירציה"

ליאונל מסי חלוץ נבחרת ארגנטינה עם המאמן אלגרדו באוסה. רויטרס
מי אמר שיש מתיחות? מסי ובאוסה/רויטרס

"שוחחתי עם הצוות הרפואי מאז המשחק האחרון וקיבלנו החלטה לפיה מסי יחזור לברצלונה", הסביר באוסה: "חשוב שהוא יקבל את הטיפול הראוי וזה כולל גם מנוחה". החשש אצל האלופה הספרדית היה כי שיתופו של מסי במשחקים הנבחרת יחמיר את הפציעה ויגרום לו להיעדר ממשחקי פתיחת העונה. בשל אותו חשש אחד מרופאי הקבוצה היה זה שהשגיח על הפרעוש במהלך שהותו עם הנבחרת ובעצם הפריך את הטענות לפיהן קיימת מתיחות בין ברצלונה לבאוסה.

ללא מסי ופאולו דיבאלה המושעה מחמיר את כאב הראש של המאמן לקראת משחקו השני. מי שצפוי להרוויח את מקומו בקישור הוא אריק לאמלה כאשר גם ניקולאס גאיטן עשוי להילקח בחשבון. בשל פציעתו של סרחיו אגוארו, ששוחרר מהסגל, לוקאס פראטו ימשיך בחוד.

דיבאלה, שנותר מתוסכל אחרי ההרחקה מול אורוגוואי, זכה לשיחה מצדו של חאבייר מסצ'ראנו: "זה בדיוק מה שקרה ללאו בבכורה שלו ב-2005, ותראה מה קרה לו מאז". כזכור, מסי הורחק בהופעת הבכורה שלו הנבחרת הבוגרת מול הונגריה, בדיוק כמו דייגו מראדונה. בארגנטינה כבר בטוחים כי מדובר בסימן לבאות ומפנטזים על שיתוף הפעולה בין הקפטן לכוכב יובנטוס בצמד המשחקים בחודש הבא מול פרו ופרגוואי.

ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
דיבאלה יכולה לשאוב השראה. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully