וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' גביע העולם: גרמניה טיילה ל-0:3 בנורבגיה, ניצחון דרמטי לאנגליה

מולר כבש (15 ו-60) ובישל לקימיש (45) בניצחון הקליל של אלופת העולם ועלה למקום התשיעי בכובשי כל הזמנים של גרמניה. אנגליה ניצחה 0:1 בסלובקיה בזכות שער בדקה ה-95, קזחסטן - פולין 2:2, צ'כיה - צפון אירלנד 0:0, רומניה - מונטנגרו 1:1

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מולר חוגג את שער היתרון/GettyImages

מוקדמות גביע העולם 2018 ברוסיה באירופה נפתחו הערב (ראשון) עם כמה משחקים מסקרנים. אלופת העולם גרמניה ממש לא התקשתה וניצחה 0:3 את נורבגיה בחוץ כשתומאס מולר כובש צמד ומבשל אחד ליוזואה קימיש. אנגליה נזקקה לשער בדקה ה-95 של אדם ללאנה כדי לנצח 0:1 בסלובקיה. פולין הובילה כבר 0:2, אבל סיימה ב-2:2 מאכזב בקזחסטן. צ'כיה וצפון אירלנד נפרדו ב-0:0, רומניה ומונטנגרו ב-1:1. סקוטלנד דרסה את מלטה החלשה 1:5.

עוד בנושא:

נבחרת אנגליה: סם אלרדייס בחר את ההרכב, התקשורת מבקרת
מסי שוחרר מסגל נבחרת ארגנטינה, באוסה: "חשוב שלאו יקבל מנוחה"

יוזואה קימיש שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
קימיש חוגג את השער שלו/GettyImages

נורבגיה - גרמניה 3:0

אלופת העולם פתחה את קמפיין ההגנה על התואר עם ניצחון קליל באוסלו. תומאס מולר כבש צמד (15 ו-60) ויוזואה קימיש (45) השלים במשחק שהיה חד צדדי במיוחד משריקת הפתיחה ועד שריקת הנעילה. יואכים לב ציין את המשחק ה-139 שלו על הקווים כשהוא משווה את השיא של המלוט שן עם ניצחון, מולר הגיע ל-34 שערים בנבחרת ועבר את פריץ ואלטר בדרך למקום התשיעי בטבלת הכובשים של כל הזמנים במדים הלאומיים. אפרופו מולר, כוכב באיירן מינכן בישל שלושה שערים במשחק הראשון של קבוצתו העונה, כך שבשני משחקים הוא עם ארבעה בישולים ושני שערים. לא רע. מנואל נוייר שמר על רשת נקייה במשחק הראשון שלו כקפטן גרמניה. מקס מאייר, שנכנס כמחליף, רשם הופעת בכורה במשחק רשמי, כמו גם יוליאן בראנדט ויוליאן וייגל.

דקה 15: גול! חדירה בעט ונבלם, זה חזר איכשהו למולר, שבעט ונבלם, אבל הספיק לקום ולבעוט, יארסטיין נגע בזה, אבל לא יותר מכך וזה הלך פנימה, 0:1 לגרמניה. תומאס מולר כבש את השער ה-33 שלו במדים הלאומיים ובכך השתווה לפריץ ואלטר במקום העשירי בכובשי השערים בכל הזמנים של גרמניה.

דקה 45: גול! איזה שער יפה במהלך קבוצתי נהדר. אוזיל הכניס למולר, שהמשיך בנגיעה לקימיש, שמצד ימין בעט חזק לפינה הרחוקה וקבע 0:2 קל לגרמניה.

דקה 60: גול! סמי חדירה הגביה יפה מימין, מולר עלה יפה ונגח פנימה, 0:3 ומולר עולה למקום התשיעי בטבלת הכובשים של גרמניה בכל הזמנים עם 34 שערים.

צ'כיה - צפון אירלנד 0:0

ללא פטר צ'ך, דויד לימברסקי, רומן הובניק, ירוסלב פלאשיל ודויד לפאטה, שפרשו מהנבחרת אחרי היורו, לא הצליחו הצ'כים להרשים במיוחד וגם לא הצליחו לנצח את צפון אירלנד בבית. זו תוצאה שצ'כיה עוד עלולה לבכות עליה בהתחשב בעובדה שהיא באותו הבית עם גרמניה.

סן מרינו - אזרבייג'אן 1:0
לסן מרינו: כריסטיאן ברולי (כרטיס אדום, 52), לאזרבייג'אן: רוסלן גורבאנוב (45)

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
לבנדובסקי כבש, אבל זה לא הספיק/רויטרס

רומניה - מונטנגרו 1:1

המארחת רצתה לפתוח את הבית עם ניצחון ביתי וגם הייתה קרובה מאוד לעשות את זה אפילו פעמיים. הפעם הראשונה הייתה בדקה ה-85 כשאדריאן פופה העלה את אותה ליתרון. היתרון הזה החזיק מעמד למשך שתי דקות בלבד עד השוויון של סטבן יובטיץ'. בדקה ה-97 קיבלו הרומנים עוד הזדמנות גדולה כשניקולאה סטאנצ'ו בעט פנדל, אבל הוא שלח אותו ליציע.

דקה 85: גול! אדריאן פופה בעט יפה מתוך הרחבה וקבע 0:1 לרומניה.

דקה 87: גול! סטבן יובטיץ' הגיע ראשון לכדור חופשי ונגח נהדר לקורה ופנימה, 1:1.

דקה 90+7: פנדל מוחמץ! ווקצ'ביץ' ביצע עבירה ברחבה. ניקולאה סטאנצ'ו בעט את הפנדל ליציע וזה 1:1 בסיום.

דנמרק - ארמניה 0:1

הדנים שלטו והגיעו להרבה מצבים והחמיצו רבות, אבל בסופו של דבר הצליחו לנצח בבית את ארמניה נטולת הנריך מחיטריאן. השער היחיד היה של כריסטיאן אריקסן בדקה ה-17 והוא גם היה יפה מאוד, אותו אריקסן גם החמיץ פנדל בדקה ה-72 והתוצאה נשארה בעינה.

דקה 17: גול! פישר השאיר נהדר עם העקב לכריסטיאן אריקסן, שבעט מ-16 מטר ועם הרבה רגש לפינה כדי לקבוע 0:1 לדנמרק.

דקה 72: פנדל מוחמץ! פישר הוכשל ברחבה. אריקסן בעט את הפנדל לא טוב, בגלריאן הדף, זה חזר לפואלסן, שבעט שוב, אבל השוער שוב הדף.

קזחסטן - פולין 2:2

איזו אכזבה גדולה לפולנים. הנבחרת שהגיעה עד לרבע הגמר ביורו 2016 והפסידה רק בדו קרב פנדלים לפורטוגל, סיימה בתיקו בלבד אחרי שהובילה 0:2 כבר בדקה ה-35 אחרי שערים של קפוטסקה ולבנדובסקי. ארקדיוש מיליק שוב הרבה להחמיץ והמארחת הענישה כשסרגיי חיז'ניצ'נקו כובש צמד.

דקה 9: גול! לבנדובסקי השאיר לבלאשצ'יקובסקי, שהעביר כדור רוחב נהדר לקפוטסקה, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 לפולין.

דקה 35: גול! לבנדובסקי הוכשל בבירור ברחבה ובעט בעצמו את הפנדל בקלילות פנימה, 0:2 לפולין.

דקה 51: גול! סרגיי חיז'ניצ'נקו קיבל כדור רוחב מדימיטרי שומקו, עצר יפה ובעט מקרוב פנימה, 1:2.

דקה 58: גול! איזה קאמבק גדול לקזחים. חיז'ניצ'נקו קיבל כדור רוחב ודחק מקרוב פנימה כשהוא מכניע את לוקאש פביאנסקי וזה 2:2 מפתיע.

סלובקיה - אנגליה 1:0

סם אלרדייס יכול לסמן וי על המשחק הראשון שלו כמאמן נבחרת אנגליה. נבחרת שלושת האריות לא הרשימה במיוחד בטרנבה, אבל הצליחה לצאת עם שלוש נקודות בזכות שער של אדם ללאנה בדקה ה-95. האנגלים היו מול עשרה שחקנים מהדקה ה-57 אחרי שמרטין שקרטל דרך על הארי קיין וספג אדום מוצדק. אגב, אנגליה הצליחה לעשות את מה שלא הצליחה לעשות ביורו, אז נפרדה מסלובקיה ב-0:0 משמים.

דקה 58: כרטיס אדום! שקרטל דרך על קיין וספג אדום. סלובקיה ב-10 שחקנים.

דקה 90+5: גול! אדם ללאנה קיבל כדור רוחב, השתלט עליו ובעט לא חזק במיוחד, השוער קוזאצ'יק לא הצליח להדוף וזה הלך פנימה, 0:1 לאנגליה שמנצחת.

ליטא - סלובניה 2:2
לליטא: פיודור צ'רניץ' (32), ויקינטאס סליבקה (34), לסלובניה: רנה קרהין (77), בושטיאן סזאר (90+3(

מלטה - סקוטלנד 5:1
למלטה: אלפרד אפיונג (14), ג'ונתן קרואנה (הורחק, 59), לוק גאמבין (הורחק, 90+1), לסקוטלנד: רוברט סנודגראס (10, 60 ו-84), כריס מרטין (53), סטיבן פלטשר (79)

אדם ללאנה, גארי קייהיל, נבחרת אנגליה. רויטרס
קייהיל וללאנה חוגגים/רויטרס
לוח התוצאות מהמשחק בין נורבגיה לבין גרמניה, בסטיאן שווינשטייגר. GettyImages
קצת בלבול על לוח התוצאות באוסלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully