וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס: "כבר חשבתי שזה לא הולך להיות הלילה שלנו"

מאמן נבחרת אנגליה חגג אחרי הניצחון הדרמטי בסלובקיה: "התחושה יוצאת מן הכלל, זה היה סיום מורט עצבים. רוני מבריק, יכול לשחק איפה שהוא רוצה". הקפטן אמר: "העמדה הזו מתאימה לי"

סם אלרדייס מאמן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
שמר על הרצף של קודמיו. סם אלרדייס/רויטרס

סם אלרדייס התחיל את הקדנציה שלו כמאמן נבחרת אנגליה עם ניצחון דרמטי 0:1 בסלובקיה, ובכך הפך למאמן התשיעי ברציפות שפותח עם ניצחון בנבחרת שלושת האריות. אדם ללאנה הכריע את המשחק בדקה החמישית של תוספת הזמן, אחרי שהמארחת שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-57 בעקבות הרחקתו של מרטין שקרטל, שדרך בגסות על הארי קיין.

המאמן האנגלי לא הסתיר את התרגשותו לאחר המשחק: "התחושה יוצאת מן הכלל, זה היה סיום מורט עצבים! הסיטואציה הזו מול 10 שחקנים חייבה אותנו לנצח. הם נלחמו, צופפו בהגנה, קשה היה לשבור אותם, אבל השגנו את השער לו היינו ראויים. פגענו בקורה, איימנו על השער 20 פעמים, גול חוקי נפסל לנו. כבר חשבתי שזה לא הולך להיות הלילה שלנו. המשכנו לדחוף קדימה, המגנים עלו והשגנו את המטרה. אולי השוער שלהם לא היה צריך לשכב פצוע כל כך הרבה זמן, זה יכול היה להיות סיפור שונה לגמרי".

על התפקוד של הקפטן ויין רוני כעושה משחק מעמדה אחורית יותר, אמר: "הוא יכול היה להיות איפה שרצה, כי הוא מבריק. אני לא יכול למנוע מוויין משהו אם הוא חושב שזו העמדה הנכונה עבורו".

רוני עצמו, שהפך לשיאן ההופעות האנגלי מבין שחקני השדה עם משחקו ה-116, התייחס לנושא ואמר: "זו העמדה שסם רצה שאהיה בה, עבדנו על זה במהלך השבוע. כשפורסם ההרכב רבים חשבו שאשחק בעמדה קדמית יותר, אבל זה מתאים לי. לא נכנסנו לפאניקה, זה היה הדבר הכי חשוב. נצמדנו לתכנית המשחק שלנו ואדם דאג להבקיע את השער שנתן לנו סיפתח מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully