וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: שוויץ - פורטוגל 0:2, 1:1 בין הולנד ושבדיה

בריל אמבולו כבש בנגיחה לאחר הדיפה לא טובה של רוי פטריסיו (23), מחמדי הכפיל (30). ברג העלה את השבדים ליתרון (43), סניידר השווה (67). 0:0 לצרפת בבלארוס, 0:3 לבלגיה על קפריסין. בוסניה-אסטוניה 0:5, שער ענק למדוניאנין

רויטרס

שלב המוקדמות של מונדיאל 2018 נמשך הערב (שלישי), ובמוקד נבחרת שוויץ גברה על אלופת אירופה פורטוגל, 0:2. נבחרת צרפת לא הצליחה לנצח וסיימה ב-0:0 בבלארוס, בעוד באותו בית שבדיה והולנד נפרדו ב-1:1. בבית ח', בלגיה לא התקשתה והביסה בקלילות את קפריסין 0:3, לוקאקו כבש צמד.

עוד בנושא:
אפילו המגדל הלך להפגין - כך ג'נארו גאטוזו הפך לאליל העיר פיזה
דיווחים באיטליה: פאולו סוזה בדרך החוצה מפיורנטינה
פיפ"א אישרה את כל שחקני קוסובו לקראת המשחק ההיסטורי מול פינלנד
ליאו מסי בראיון: למה צבעתי את השיער, החלום שעדיין נשאר

שבדיה - הולנד 1:1

ללא זלאטן איברהימוביץ', השבדים פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון משער של מרכוס ברג בדקה ה-43. השבדי חטף כדור לקווין סטרוטמן, והקפיץ באלגנטיות לרשת. ההולנדים חזרו למשחק ובדקה ה-67 המגן דריל יאנמט דהר ובעט כדור חזק ושטוח, אותו אולסן הדף למרכז הרחבה. ווסלי סניידר הוותיק לא היה מכוסה וגלגל פנימה את השוויון. האורנג' של דני בלינד עדיין לא מצליחים להתרומם, אך השיגו נקודה ראשונה.

דקה 43: גול! מרכוס ברג חטף כדור על סף הרחבה לקווין סטרוטמן המבולבל, והשבדי הקפיץ באלגנטיות לרשת של ההולנדים. 0:1 שבדיה

דקה 67: גול! דריל יאנמט דהר ובעט כדור שטוח שאולסן הצליח להדוף. ווסלי סניידר היה לא מכוסה בתור הרחבה והצליח לגלגל את הריבאונד פנימה מול שער חשוף. 1:1

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת הולנד חוגגים עם ווסלי סניידר. GettyImages
ווסלי סניידר ושחקני נבחרת הולנד לאחר שער השוויון/GettyImages

בלארוס - צרפת 0:0

לראשונה מאז ההפסד בגמר יורו 2016, הטריקולור עלו למשחק רשמי בדרך לגביע העולם ברוסיה. דידייה דשאן המשיך לתת אמון באוליבייה ז'ירו, שהיה חלוד ולא הצליח לכבוש. המארחת המשיכה ברצף החיובי ולאחר שני ניצחונות רצופים על אירלנד ונורבגיה במשחקי ההכנה, היא סיימה בתיקו מכובד מאוד עם הטריקולור, שבעטו 20 פעמים לשער והחזיקו יותר בכדור, אך לא מצאו את הרשת.

בולגריה - לוקסמבורג 3:4

שבעה שערים נפלו בבולגריה במשחק הדרמטי ביותר של הערב. המארחים עלו ליתרון לאחר 16 דקות משער יפה של דימיטר רנגלוב. הבולגרי בעט כדור חזק מ-20 מטר שהלך לחיבור הימני. בדקה ה-60 הנבחרת האורחת היממה כאשר יואכים ניצל דלילות בהגנה ובעט מקרוב לגופו של השוער כדור שחדר פנימה. זה לא היה אקורד הסיום של החלוץ, שכבש גם במתפרצת אדירה שתי דקות לאחר מכן והעלה את לוקסמבורג ליתרון. המשחק הסוער נמשך ובדקה ה-65, מרסליניו השווה לאחר כדור קרן. 11 דקות לסיום היתרון חזר לבולגרים, כאשר פופוב ניגש לכדור חופשי, אותו בעט ברגל ימין פנימה. הדרמה הגיעה לשיאה בתוספת הזמן כאשר הוברט קיבל כדור עומק מצוין ובעט מהאוויר את השוויון של האורחים. דקה לאחר מכן, אלכסנדר טונב כבש שער אדיר עם בעיטה מחוץ לרחבה והעניק לבולגרים שלוש נקודות חשובות. 3:4 מדהים לבולגריה בסיום.

אוליביה ז'ירו שחקן צרפת. רויטרס
לא פרצו את הבונקר. ז'ירו/רויטרס

שוויץ - פורטוגל 0:2

לאחר הזכייה ביורו 2016, נראה שהפורטוגלים הגיעו שאננים ולא הצליחו להתעלות במשחק הראשון של מוקדמות המונדיאל. בדקה ה-23 רוי פטריסיו הדף כדור חופשי חזק למרכז הרחבה, והחלוץ הצעיר, בריל אמבולו, היה במקום ונגח את היתרון של המקומיים. שבע דקות מאוחר יותר היה זה אדמיר מחמדי שקיבל כדור מצויין מהאריס ספרוביץ', ובתוך הרחבה בעט כדור חזק לרשת של השוער הפורטוגלי. ניצחון יוקרתי מאוד לשוייצרים.

דקה 23: גול! רוי פטריסיו הדף כדור חופשי למרכז השער, וחלוץ שאלקה, בריל אמבולו, היה ראשון לריבאונד והעלה את השוויצרים ליתרון. 0:1 לשוויץ

דקה 30: גול! ספרוביץ' פרץ באגף ימין ושלח מסירת רוחב מדויקת לאדמיר מחמדי, שמתוך הרחבה לא התבלבל וכבש את השני של השוויצרים. 0:2 לשוויץ

אנדורה - לטביה 1:0

לאחר מחצית מאופסת, סאבלה העלה את הלטבים ליתרון בדקה ה-48. החלוץ ניצל יציאה נוראית של השוער ונגח מסף הרחבה את שער הניצחון של הלטבים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ונערך על דשא בעייתי מאוד.

איי פארו - הונגריה 0:0

ברל אמבולו שחקן שוויץ מול וויליאם קראבליו עם ברנרדו סילבה שחקני פורטוגל. רויטרס
אמבולו נאבק בקראבליו וסילבה/רויטרס

קפריסין - בלגיה 3:0

הבלגים הגיעו לאחר האכזבה בקיץ וההדחה ברבע גמר היורו על ידי ויילס. במשחק בקפריסין הוצג לראשונה במשחק רשמי צוות האימון המסקרן, בראשות רוברטו מרטינס ועוזרו תיירי הנרי. השדים האדומים לא התקשו מול הקפריסאים ומי שכיכב היה רומלו לוקאקו שכבש צמד. הראשון הגיע בדקה ה-13 בנגיחה לאחר כדור שפגע במשקוף, והשני בדקה ה-61 כשנגח את הריבאונד לאחר הדיפה של השוער. יאניק קראסקו קינח וכבש את השלישי בדקה ה-81.

דקה 13: גול! רומלו לוקאקו מעלה את האורחים ליתרון מוקדם. החלוץ ניצל הדיפה של השוער למשקוף כדי לעוט על הריבאונד ולנגוח פנימה. 0:1 לבלגיה

דקה 61: גול! קראסקו קיבל כדור טוב מדה בראונה ובעט למרכז השער, השוער הצליח להדוף אך לוקאקו שוב היה ראשון לריבאונד וכבש את השני שלו ושל הבלגים. 0:2 לבלגיה

דקה 81: גול! הזאר היה במקום כדי לנצל הדיפה של השוער הקפריסאי, והחליט לפרגן לקראסקו שכבש מול שער חשוף. 0:3 לבלגיה

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו. רויטרס
צמד וניצחון. לוקאקו/רויטרס

בוסניה - אסטוניה 0:5

טיול ביתי קליל לבוסנים שלא התקשו מול האסטונים החלשים. המקומיים עלו ליתרון מוקדם משער של ספאחיץ', שניצל ערבובייה ברחבה כדי לנגוח את השער הראשון. בדקה ה-23 אדין דז'קו כבש בפנדל והכפיל את היתרון. מי שכבש את השער היפה במשחק היה שחקן מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין. הבוסנים ביצעו תרגיל יפה וכדור הקרן הגיע ישירות אל הקשר, שבעט בוולה אדיר לפינה הימנית, בדרך לשלישי של נבחרתו. הרביעי הגיע בדקה ה-83, כשאיביסיביץ' נגח פנימה לאחר הרמה של מיליצ'ביץ'. ספאחיץ' כבש את השני שלו ואת החמישי של הבוסנים בתוספת הזמן.

גיברלטר - יוון 4:1

היוונים שנמצאים בתקופה קשה, לא התקשו ועלו ליתרון כבר בדקה ה-10 כאשר מיטרוגלו כבש שער נהדר במספרת קידמית מסף הרחבה. גיברלטר הקטנה לא התייאשה וליאם ווקר השווה עם שער יפהפה בדקה ה-26, לאחר שחדר לרחבה מצד ימין ובעט ברגל שמאל כדור אדיר לחיבור של השוער היווני. סקוט וייסמן מגיברלטר כבש שער עצמי בדקה ה-44 והחזיר את היתרון ליוונים. הבליץ נמשך ופורטוניס העלה ל-1:3. עוד לפני המחצית טורוסידיס כבש את הרביעי של היוונים, ששמרו על התוצאה עד הסיום.

שחקני נבחרת בוסניה חוגגים. רויטרס
לא התקשו. שחקני נבחרת בוסניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully