וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה התנצל על ההתפרצות, מוראטה מרוצה מההרחקה של קייליני

חלוץ צ'לסי, שתקף את התקשורת בשבוע שעבר, אמר: "התחממתי, זה קורה לכולנו". בלם יובה לא ישחק נגד ספרד, חברו לשעבר בקבוצה אמר: "מאז שעזבתי הוא מאיים עליי עם המשחק הזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי תקופה לא פשוטה, שכללה הדחה מוקדמות מהיורו ואת עזיבתו של המאמן ויסנטה דל בוסקה, בנבחרת ספרד שבו לחייך השבוע. זה התחיל עם הופעה טובה וניצחון על בלגיה ונמשך אתמול (שני), בטיול קליל ו-0:8 מוחץ מול ליכטנשטיין בלאון, במשחק שפתח את מוקדמות המונדיאל עבור לה רוחה.

דייגו קוסטה, שכבש צמד אתמול, ניצל את הראיון שהעניק בסיום המשחק על מנת להתנצל מעט, זאת לאחר שעם תום המשחק מול בלגיה הוא תקף קשות את התקשורת: "גם המאמן וגם החברים לנבחרת אף פעם לא עזבו אותי, הם תמיד תמכו בי ועכשיו דברים עובדים לי טוב יותר. התחממתי והתעצבנתי אחרי בלגיה ואני מבקש סליחה. הדברים שאמרתי היו בטעם רע. זה נגמר ומאחוריי. לכולנו זה קורה, יש רגעים בהם אנחנו מתעצבנים".

החלוץ הוסיף: "כל שחקן התקפה צריך לכבוש כדי להרגיש טוב עם עצמו. אני מרגיש שאני יותר מעורב עכשיו במשחק והשערים יגיעו ככה. אף פעם לא אמרתי מילה רעה על החברים לנבחרת. אני רק מודה להם על העזרה. הביקורות הגיוניות, כי תמיד דורשים משחקני הנבחרת לתת עוד".

עוד בנושא:

ספרד הביסה 0:8 את ליכטנשטיין

שחקני נבחרת ספרד חוגגים עם דייגו קוסטה. רויטרס
אנרגיות טובות בספרד/רויטרס

קוקה הוסיף: "לחצנו טוב יותר מאשר במשחקים קודמים, היינו מהירים והשערים הגיעו. ברור שהשינוי על הקווים בולט ובינתיים זה עובד לנו טוב. דייגו קוסטה נראה טוב ואני שמח עבורו. הלוואי שהוא יהיה הדייגו קוסטה שהיה באתלטיקו וימשיך להבריק. זה יהיה טוב לנבחרת. אני עובד כדי לעזור לחברים שלי, אם אני בהרכב או עולה מהספסל. נראה אם אנחנו יכולים להמשיך בתקופה הטובה הזו".

אלברו מוראטה כבש צמד משלו ובסיום, שמח לשמוע שחברו לשעבר ליובנטוס, ג'ורג'יו קייליני, הורחק מול ישראל ולא ישחק בעוד חודש בדיוק, אז איטליה תארח את ספרד למשחק ענק: "מאז שעזבתי את יובה ג'ורג'יו מאיים עליי עם המשחק הזה", אמר חלוץ ריאל מדריד בחיוך. "יש סיבות להאמין בנבחרת הזו", הוסיף מוראטה, "הייתי רוצה לכבוש עוד אחד ולקחת את הכדור הביתה".

מיגל אנחל לארה מה"מארקה" סימן את "עשר הנקודות של ספרד החדשה", כהגדרתו. בין היתר, הוא ציין את סוף הרוטציה בין הקורות, שם דויד דה חאה השתלט סופית על המשרה, את הדגש על משחק האגפים, ההתעקשות של ג'ולן לופטגי המאמן החדש על חלוץ קבוע בעמדה 9 ועל דויד סילבה בקישור הקדמי ועל התחייה של דייגו קוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully