וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת: הבלם פרסנל קימפמבה זומן לראשונה לסגל

שחקן הנבחרת הצעירה פתח את העונה בהרכב של פריס סן ז'רמן וקיבל זימון בכורה מפתיע בעקבות פציעתו של אליקים מנגלה. דידייה דשאן על קארים בנזמה: "אני לא מצפה ממנו לשום דבר"

פרסנל קימפמבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
פתיחת עונה קסומה מבחינתו. פרסנל קימפמבה/רויטרס

הסגל של נבחרת צרפת ממשיך להשתנות לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל נגד בולגריה והולנד. אליקים מנגלה, שזומן במקום ז'רמי מתיו שהודיע על פרישה מהנבחרת, נאלץ לנטוש את המחנה בשל פציעה ואת מקומו תפס פרסנל קימפמבה, בלמה בן ה-21 של פריס סן ז'רמן, לו זהו זימון בכורה לסגל הטריקולור.

הכישרון הצעיר, בן לאב מקונגו ואם מהאיטי, פתח את העונה כשחקן הרכב של אלופת צרפת וכעת הוקפץ מסגל הנבחרת הצעירה לזה של דידייה דשאן. הוא חובר לצעיר נוסף בהגנה, אמריק לאפורט מאתלטיק בילבאו, שאף עשוי לפתוח בהיעדרם של סמואל אומטיטי, עדיל ראמי וקורט זומה הפצועים.

אמריק לאפורט שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
הוא כבר נכח באימון הראשון של הנבחרת הבוגרת. אמריק לאפורט/רויטרס

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו לשבוע זה, התייחס המאמן דשאן להצהרות של קארים בנזמה כי הוא מעוניין לשוב לנבחרת. דשאן אמר: "אני לא מצפה לשום דבר מבנזמה. מה שנכתב או מה ששחקנים אומרים בראיונות לא משנה דבר בנוגע לשחקנים שאני יכול או רוצה לזמן".

זינדין זידאן, מאמנו של בנזמה בריאל מדריד וחברו לשעבר של דשאן בדור הזהב הצרפתי, אמר בנוגע לעניין: "הבעיה היא עם דשאן, תצטרכו לשאול אותו למה בנזמה לא בנבחרת. אני לא נכנס למחלוקות בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully