וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה נקנסה ב-27 אלף יורו בשל הצדעה במועל יד של אוהדיה

האוהדים, שהצדיעו במהלך נגינת ההמנון הישראלי לפני המשחק בין השתיים במוקדמות גביע העולם 2018, גרמו להתאחדות האיטלקית לספוג קנס בגין "התנהגות בלתי הולמת ומפלה של חלק מאוהדי הנבחרת"

שחקני נבחרת איטליה. ברני ארדוב
נענשו על התנהגות האוהדים. שחקני איטליה/ברני ארדוב

חודש לאחר שניצחה את ישראל 1:3 באצטדיון העירוני בחיפה במוקדמות גביע העולם 2018, נענשה היום (שלישי) התאחדות הכדורגל האיטלקית על התנהגות אוהדיה באותו משחק. נבחרת איטליה הועמדה לדין בוועדת המשמעת של פיפ"א, שקנסה את ההתאחדות ב-27 אלף יורו כיוון שאוהדיה הצדיעו במועל יד בזמן נגינת ההמנון הישראלי, התקווה, לפני המשחק. פיפ"א הודיעה שהקנס הושת על האיטלקים בשל: "התנהגות בלתי הולמת ומפלה של חלק מאוהדי הנבחרת האיטלקית" ובכך האיטלקים עברו על סעיפים 58 ו-67 בקוד ההתנהגות של פיפ"א.

איטליה תארח באצטדיון יובנטוס בטורינו את היריבה שלה על ראשות בית ז', ספרד, בחמישי הקרוב. בזמן שאיטליה ניצחה בישראל 1:3, הספרדים טיילו ל-0:8 קליל מול ליכטנשטיין החלשה. בבית ז' משחקות כאמור גם ישראל, אלבניה, מקדוניה וליכטנשטיין, אבל אלא אם תהיה הפתעה גדולה במיוחד, ספרד ואיטליה יסיימו בשני המקומות הראשונים ומכיוון שרק המקום הראשון מבטיח את מקומו בגביע העולם, המאבק על ראשות הבית הוא חשוב מאוד וכך גם המשחק בין השתיים בחמישי. כזכור, השתיים נפגשו בשמינית גמר יורו 2016, אז ניצחה איטליה 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully