וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורש: "הנבחרת הייתה על הגב שלי", אלישע לוי: "זה יתרון של שוער בן 36"

6.10.2016 / 23:47

שוער נבחרת ישראל התרגש אחרי ה-1:2 הדרמטי במקדוניה: "שמחתי שהצלתי את הנקודות", המאמן: "הייתה לי הרגשה שגורש יעצור את הפנדל". חמד: "כבר היה נראה כאילו הנקודות בורחות לנו"

איזו חגיגה/רויטרס

נבחרת ישראל גברה הערב (חמישי) 1:2 על נבחרת מקדוניה במסגרת המחזור השני של מוקדמות מונדיאל 2018. מדובר בניצחון הבכורה של אלישע לוי כמאמן הנבחרת, אחרי ה-3:1 מול נבחרת איטליה בחודש שעבר וההפסד לסרביה במשחק ההכנה הקיץ.

את החגיגה עבור הנבחרת פתח תומר חמד, שכבש מבישול של אייל גולסה. קצת לפני השריקה למחצית טל בן חיים המשיך את הכושר המצוין שלו ממכבי תל אביב ועם ביצוע אישי הכפיל את התוצאה. דווקא במחצית השנייה המארחת חזרה לעניינים משער של איליה נסטורבסקי. עמוק בתוספת הזמן הורחק איתן טיבי, שהעניק פנדל למקדונים. דודו גורש בהופעתו השלישית במדי הנבחרת סיפק רגע מופלא עם הצלה נהדרת ושמר על שלוש הנקודות עבור ישראל. טיבי יחמיץ את ליכטנשטיין ביום שני הקרוב. דן איינבינדר ואחמד עאבד, שעלו כמחליפים, ערכו הופעות בכורה במדי הנבחרת הבוגרת אבל התקשו להטביע חותם.

עוד בנושא:

מוקדמות מונדיאל 2018: ישראל ניצחה 1:2 את מקדוניה בחוץ
מוקדמות גביע העולם: איטליה וספרד נפרדו ב-1:1
מוקדמות אליפות אירופה: 0:4 לנבחרת ישראל על נבחרת יוון
דודו גורש 8, אייל גולסה 7, אלי דסה 4: ציוני נבחרת ישראל

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי על הקווים. רויטרס
ניצחון דרמטי. אלישע על הקווים/רויטרס

כוכב הערב, דודו גורש, סיפר בסיום: "אלו היו דקות לא קלות. משחק שלם עבדנו כדי לשמור על רשת נקייה, הניצחון היה בידיים. באותו הרגע, כל הנבחרת על הגב שלך ולא רציתי לאכזב. אני שמח שהצלחתי להציל את הכדור, ולהציל שלוש נקודות עבור הנבחרת. ראיתי את החברים שלי על המגרש עובדים קשה, ורוצים את הניצחון, אבל הם היו מאוד אגרסיביים. לא רצינו לאכזב, אם היינו מסיימים ב-2:2 אז התחושות היו לא קלות. לא שיחקנו בצורה מדהימה".

"הרגשתי טוב מפתיחת המשחק", הוסיף השוער: "בסוף זה בא לידי ביטוי בפנדל אבל היה כאן משחק מלא. אני שמח שהצלחנו להוציא שלוש נקודות. אנחנו רוצים שהקהל יהיה איתנו במשחק הבא מול ליכטנשטיין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דודו גורש שוער נבחרת ישראל עוצר פנדל. רויטרס
גיבור הערב. גורש ברגע האמת/רויטרס

אלישע לוי המחויך החמיא בסיום לגורש: "היינו זקוקים לניצחון הזה. אני שמח שעשינו נקודות ראשונות מול מקדוניה, כל מאמן חולם על זה. אולי זה היתרון של שוער בן 36, דודו בא עם כל הניסיון שלו. לי הייתה תחושה שהמשחק הזה יהיה שלנו. כדי לנצח משחק חוץ אתה צריך אופי. היום שיחקנו טוב מאוד, אמנם הם הביכו אותנו לפחות פעם אחת, אבל בסופו של דבר זה ניצחון מאוד חשוב שבא בזכות משמעת טקטית.

על אייל גולסה: "כולם מודדים את אייל במספרים, אבל אני חושב שהוא אחד השחקנים שיש לנו שמשלב התקפה והגנה. הוא שווה מקום בסגל, אני שמח מאוד בשבילו".

על היכולת: "כל משחק מתפתח אחרת. היום שיחקנו לפרקים טוב מאוד, לפרקים קצת פחות. תמיד צריך לדעת לנצח, גם כשלא משחקים טוב. צריך להביא אופי. אין ספק שהיה לנו גם מזל, אבל זה חלק מהמשחק. נגד ליכטנשטיין צריך לעשות הכול כמו שצריך כדי לנצח".

המאמן סיכם: "רצינו לשמור על ריכוז, לא לספוג פנדל בדקה ה-95. אני לוקח את הדברים החיוביים כמו משחק המעבר והרוח הקבוצתית שלנו. ברגע שהם שרקו לפנדל הייתה לי תחושה שדודו יעצור אותו. עברו לי תסריטים, אבל אני תמיד חושב חיובי. היום הוכחנו את זה שאפשר גם אחרת".

שוער נבחרת ישראל דודו גורש. רויטרס
חוגג בסיום. גורש/רויטרס

תומר חמד, כובש השער הראשון, אמר בסיום: "כולנו יודעים איך התנהל המשחק, אני לא חושב שיש ממה להיות מרוצים מעבר לתוצאה. במקרים קודמים נבחרת ישראל לא ידעה לצאת עם נקודות ממשחקים כאלה, והפעם הצלחנו לעשות את זה. מה שצריך לקחת מהמשחק היום זה את שלוש הנקודות. אנחנו צריכים להציג יכולת יותר טובה ואני בטוח שכבר ביום ראשון נשחק טוב יותר. זה כבר היה נראה כאילו הנקודות בורחות לנו, אז צריך להגיד כל הכבוד לדודו שעצר את הפנדל. הנקודות האלה נותנות לנו הרבה כוח להמשך. אני שמח שאלישע נותן לי את הבמה ואני עושה הכול כדי להוכיח שזה המקום שלי. אני שמח שעזרתי היום לניצחון ומקווה שביום ראשון הקהל יבוא וידחוף את הנבחרת".

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. AP
אוויר להמשך. תומר חמד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully