וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "פוגבה צריך ויכול להשתפר", גריזמן: "שמח לבשל לגמיירו"

נבחרת צרפת מרוצה מהתצוגה מול בולגריה ומשיתוף הפעולה בין החלוצים, המאמן רוצה לקבל יותר מקשר מנצ'סטר יונייטד. דני בלינד: "ראיתי דברים טובים", רומלו לוקאקו: "לומד המון מהנרי"

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. GettyImages
"נגיע להולנד לנצח". דשאן/GettyImages

תשעה משחקים התקיימו אמש (שישי) במסגרת המחזור השני של מוקדמות המונדיאל והם הניבו 34 שערים. אלופת אירופה פורטוגל קיבלה חזרה את כריסטיאנו רונאלדו לראשונה מאז גמר היורו בקיץ ונהנתה מרביעייה שלו בדרך ל-0:6 קליל על אנדורה, גם סגניתה צרפת (1:4 על בולגריה), הולנד (1:4 על בלארוס) ובלגיה (0:4 על בוסניה) רשמו ניצחונות מרשימים.

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש רביעייה ראשונה במדי הנבחרת והגיע ל65 שערים בינלאומיים אמר בסיום: "ידענו שהשער הרשון הוא חשוב נגד קבוצה שמשחקת עם 11 שחקנים מאחורי הכדור. אני יודע שאני חשוב, גם שאר השחקנים. תמיד נתתי הכל לנבחרת, אני מרגיש יעיל ואני שמח לחזור אחרי הפציעה. יש עוד שמונה משחקים ואנחנו רוצים לנצח את כולם ולהעפיל למונדיאל".

עוד בנושא

מוק' גביע העולם: צרפת-בולגריה 1:4, בלגיה-בוסניה 0:4

רונאלדו חוגג רביעייה ראשונה במדי הנבחרת

קווין גמיירו פתח לראשונה במשחק של נבחרת צרפת מאז נובמבר 2011, והחזיר על הקרדיט עם צמד בדרך לניצחו ראשון בקמפיין. "היה ערב מושלם", אמר, "הצלחנו להשוות מהר ולקחת שליטה. הרגשתי נהדר ובעיקר גאה. העבודה משתלמת, אני וגריזמן מנסים לשחק את המשחק שלנו ביחד וזה עובד טוב, מקווה שיימשך עוד הרבה זמן".

דידייה דשאן: "גמיירו פה כדי להבקיע שערים והוא עשה זאת פעמיים, הוא עשה תנועה מאוד מעניינת ושיחק בשביל הקבוצה. השילוב שלו הם אנטואן עבד טוב מאוד. אני שמח בשבילם. הם משחקים באותה קבוצה כך שהם מתרגלים אחד עם השני ביום יום. נגיע להולנד באותה מטרה כמו הערב, לנצח".

על פול פוגבה, שהיה חלש יחסית לחבריו: "פוגבה יכול וחייב לעשות יותר. זה לא הכי טוב עבורו להיות בתפקיד כזה הגנתי, זה תפקיד שדורש ריכוז. הוא עשה כמה דברים טובים וכמה פחות טובים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת צרפת אנטואן גריזמן, קווין גמיירו חוגגים. רויטרס
צמד חמד. גריזמן וגמיירו/רויטרס

אנטואן גריזמן התייחס גם הוא לשיתוף הפעולה עם חברו לחוד בטריקולור ובאתלטיקו מדריד: "אנחנו מסתדרים היטב גם בחדר ההלבשה, שנינו אוהבים לצחוק. על המגרש הוא חלוץ נהדר שאוהד לעשות תנועה לעומק ואני מנסה למצוא אותו, שמחתי לבשל לו היום. אני אוהב כשהכדור עובד דרכי, אני מקווה להמשיך להתקדם עם הנבחרת".

דימיטרי פאייה: "גריזמן אומר שהוא לא נגע כך שזה שער שלי, קצת במזל. זה היה שער חשוב כי הוא העלה אותנו ליתרון. לא נלחצנו אחרי הפנדל, המשכנו לשחק. מאוד רצינו לנצח אחרי התיקו בבלארוס".

נבחרת הולנד עוד מנסה להתאושש מקמפיין מוקדמות היורו המסויט שעבר עליה, הניצחון על בלארוס הוא צעד ראשון בכיוון. "ראיתי דברים טובים, אבל גם פחות טובים", אמר מאמנה דני בלינד, "יש דברים שעלינו לעשות ביומיים הקרובים כהכנה. התחלנו טוב ב-30,35 הדקות הראשונות אבל לאחר מכן התרשלנו. אי אפשר לעשות את זה, נגד קבוצות גדולות נשלם ביוקר". על ווסלי סניידר שנפצע: "הסיכויים שישחק מול צרפת מינימליים".

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
החמיץ אך בסוף חגג. לוקאקו/רויטרס

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס: "היה משחק טוב מאוד. לא רק שהתוצאה מצוינת, גם שיחקנו כדורגל מאוד אטרקטיבי בחלק מהדקות. אני מאוד מרוצה מכך ששמרנו על רשת נקייה ומכך שהשחקנים נשארו מרוכזים כל המשחק. השער הראשון שינה את המשחק". על ההחמצה המדהימה של רומלו לוקאקו, מספר דקות לפני שהצליח למצוא את הרשת: "רק זה היה חבל. המהלך היה מעולה".

לוקאקו: "אני לומד המון מהנרי. הוא מאוד ישיר איתי. אני יודע מה אני עושה היטב, כשאני טועה הוא מסביר לי. אני מאוד מרוצה מהעזרה שלו. הוא זכה בהכול וכשמישהו כמוהו מדבר אתה מקשיב. אנחנו מקשיבים גם למאמן, הוא מלמד אותנו טקטיקה הגנתית והתקפית, אני חושב שהעתיד שלנו מבטיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully