וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: טאדיץ' כיכב בניצחון סרביה, איסלנד שוב ניצחה

קשר סאות'המפטון בישל פעמיים וכבש את שער הניצחון ב-2:3 על אוסטריה, כך שהוא מעורב בכל שמונת השערים בקמפיין. 0:2 לאיסלנד על טורקיה, ויילס מעדה, ניצחונות לקרואטיה ואירלנד

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
ויילס עוד תצטער על הנקודות האבודות. גארת' בייל/רויטרס

מעבר למשחקי בית ז', בהם גם משחקה של ישראל מול ליכטנשטיין, התקיימו הערב (ראשון) שישה משחקים נוספים במסגרת המחזור השלישי של מוקדמות מונדיאל 2018, כאשר סרביה עלתה לראשות בית ד' ואירלנד בעקבותיה אחרי המעידה של ויילס. בבית ט', קרואטיה מוליכה ואיסלנד צמודה אליה אחרי ניצחון ביתי על טורקיה.

* רוסיה, מארחת המונדיאל הבא, הפסידה 4:3 לקוסטה ריקה באצטדיון החדש בקרסנודאר, אחרי פנדל של ג'ואל קמפבל בתוספת הזמן. רנדל אזופייפה (22), בריאן רואיס (29) ועצמי של ואסילי ברזוצקי סידרו לאורחת 1:3 במחצית מול שער מצמק של אלכסנדר סאמדוב (31), לפני שארטיום דזיובה השווה עם צמד (48 ו-61) והמחליף של קוסטה ריקה הכריע מהנקודה הלבנה.

ויילס - גאורגיה 1:1

הנבחרת של כריס קולמן איבדה נקודות יקרות מול אחת משתי הנבחרות החלשות בבית ד' וסיבכה את עצמה לקראת ההמשך. גארת' בייל אמנם חזר לכבוש ונגח בדקה ה-10 את ה-25 שלו במדים הלאומיים, אבל גאורגיה נראתה טוב והצליחה להשיג שוויון מוצדק מראשו של טורניקה אוקריאשווילי וכמעט הפכה את התוצאה, אך לבאן מכדלידזה החמיץ ברשלנות והמצטיין ולרי קזיאשווילי פגש את המשקוף. ויילס ספגה בבית לראשונה אחרי 481 דקות ורשמה תיקו שני השבוע.

דקה 10: גול! לדלי הגביה כדור קרן, בייל נותר חופשי לרגע ונגח פנימה את ה-25 שלו במדי הנבחרת. 0:1 לוויילס.

דקה 57: גול! השוויון המפתיע של גאורגיה. קזיאשווילי התנהל בחופשיות בצד שמאל והגביה עם רגל ימין לצד השני, שם התגנב אוקריאשווילי שנגח באין מפריע אל הרשת של הנסי. 1:1.

דקה 72: החמצה גדולה של הגאורגים. מכדלידזה מצא עצמו לבד מול הנסי, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה.

דקה 80: המשקוף הציל את ויילס. קזיאשווילי המצוין הטעה שחקן הגנה ומ-16 מטרים בעט כדור חזק בימין שלמזלה של המארחת הרעיד את המשקוף ולא את הרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טורניקה אוקריאשווילי שחקן נבחרת גאורגיה חוגג. רויטרס
ניצל ריפיון בהגנת ויילס. טורניקה אוקריאשווילי/רויטרס

מולדובה - אירלנד 3:1

המארחת השיגה שער בכורה בקמפיין ומתחה את האירים, אבל נותרה ללא נקודה אחרי שלושה מחזורים לעומת שבע של יריבתה. מרטין אוניל ראה את שיין לונג שובר בצורת ארוכה בדקה השנייה ואת ג'יימס מקליין מכריע את המשחק עם צמד שני במדי הנבחרת, תוך שש דקות בחלק האחרון של המשחק, אחרי שאיגור בוגאייב השווה עבור מולדובה.

דקה 2: גול! שער מהיר של האורחת. הולהאן שלח כדור עומק מצוין ללונג, שאחרי יותר מ-1,000 דקות ללא שער בנבחרת הצליח להרשית. 0:1 לאירלנד.

דקה 45: גול! משחק הגנה רשלני של אירלנד עלה בשוויון. בוגאייב קיבל כדור בקו מחצית המגרש כשאין אף שחקן הגנה מולו ודהר כל הדרך עד שהכניע את רנדולף. מולדובה השוותה ל-1:1.

דקה 70: גול! מקארת'י בעט רע, אבל הכדור הגיע לוולטרס שהשאיר למקליין וזה בעט פנימה. 1:2 לאירלנד.

דקה 76: גול! השני של מקליין. קולמן פרץ בצד ימין והעביר כדור רוחב אותו הקשר המשיך פנימה למרות נגיעה קלה של השוער. 1:3 לאירלנד.

אוהדי נבחרת מולדובה. רויטרס
אוהדי מולדובה צופים במשחק מהמרפסות/רויטרס

סרביה - אוסטריה 2:3

אחרי שנכשלה להעפיל לכל שלושת הטורנירים הגדולים האחרונים, סרביה מוליכה את בית ד' ונמצאת חזק בתמונה. זה קורה בעיקר בזכות דושאן טאדיץ' הפנטסטי, שהיה מעורב בכל השערים של נבחרתו בקמפיין הזה. קשר סאות'המפטן הבקיע שלושה שערים ובישל עוד חמישה בשלושה משחקים, כשהפעם שוב סיפק שני בישולים לאלכסנדר מיטרוביץ' וקינח עם שער ניצחון. אוסטריה סיימה את השבוע הזה עם נקודה אחת בלבד, למרות שהצליחה לחזור ארבע פעמים מפיגור. בניגוד לנקודה מול ויילס, הפעם השערים של מרסל סאביצר ומארק יאנקו לא הספיקו.

דקה 6: גול! טאדיץ' המשיך בקמפיין הנהדר שלו והסיט עם החלק החיצון לאלכסנדר מיטרוביץ', שלא התקשה לגלגל פנימה. 0:1 לסרביה.

דקה 15: גול! מיטרוביץ' אחד נתן ומיטרוביץ' אחר לקח. הבלם סטפן מיטרוביץ' גלש רע ברחבה ומסר את הכדור היישר לסאביצר, שבעט לרשת של סטויקוביץ'. אוסטריה השוותה ל-1:1.

דקה 23: גול! הנוסחה של הסרבים שוב עבדה. טאדיץ' הפעם הגביה מצד ימין והחלוץ מיטרוביץ' נגח לרשת את השני שלו. 1:2 לסרביה.

דקה 25: סאביצר יכול היה להשלים צמד משלו, אבל סטויקוביץ' יצא לעברו ועצר עם הברך.

דקה 62: גול! בפעם הרביעית השבוע, אוסטריה חוזרת מפיגור. הגנת סרביה קפאה בציפייה לקבל שריקה על נגיעת יד, ארנאוטוביץ' החטיא מול סטויקוביץ', אבל יאנקו היה על הריבאונד והשווה ל-2:2.

דקה 74: גול! אחרי שני בישולים, לטאדיץ' יש גול. קשר סאות'המפטון לא השתלט טוב על כדור של קולארוב, אבל גם פרודל פספס וטאדיץ' הגיע ובעט פנימה. 2:3 לסרביה.

דושאן טאדיץ' שחקן נבחרת סרביה (שמאל) מול קווין וימר, יוליאן באומגרטלינגר שחקני נבחרת אוסטריה. רויטרס
מעורב בכל השערים של סרביה בקמפיין. דושאן טאדיץ'/רויטרס

פינלנד - קרואטיה 1:0

גם ללא לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ' ומרקו פיאצה הפצועים, קרואטיה הצליחה לחתום את השבוע הזה עם שש נקודות משני משחקים. מריו מנדז'וקיץ', שהפציץ שלושער לרשת קוסובו ביום חמישי, הסתפק הפעם בשער אחד שהכריע את המשחק, אותו "גנב" למעשה מאנדריי קרמאריץ'. פינלנד ללא ניצחון ב-11 משחקים רצופים - מאז ספטמבר 2015.

דקה 19: גול! ורסאליקו הגביה מצד ימין, קרמאריץ' ניצל יציאה איומה של ראדצקי ומנדז'וקיץ' גנב לו גול ונגח מקו השער פנימה. 0:1 לקרואטיה.

טמו פוקי שחקן נבחרת פינלנד (שמאל) מול דומאגוי וידה שחקן נבחרת קרואטיה. AP
דומאגוי וידה הקרואטי עצר את טמו פוקי/AP

אוקראינה - קוסובו 0:3

תגידו מזל טוב לאנדריי שבצ'נקו, שאחרי שתי תוצאות תיקו בהן נבחרתו שמטה יתרון, השיג ניצחון בכורה במשחק שנערך במגרש נייטרלי בקרקוב, פולין, מפני שאוקראינה לא מכירה בקוסובו כמדינה. היריבה החזיקה מעמד וכמעט השוותה עם כדור למשקוף בדקה ה-77, אבל אחרי השער של ארטיום קראבץ הלוהט (31) היו אלה אנדריי ירמולנקו (81) ורוסלן רוטאן (87) שסגרו עניין.

דקה 31: גול! קראבץ, חברו של אצילי מגרנאדה, המשיך את הכושר האישי המצוין שלו ובעט מקצה הרחבה כדור שפגע ברגל של מגן אורח ועשה קשת מעל השוער אל הרשת. זינצ'נקו בישל, 0:1 לאוקראינה.

דקה 77: כמה קרוב לשוויון של קוסובו, אבל ברנרד ברישה המחליף בעט לקורה. אוקראינה יצאה להתקפת נגד וכבשה, אבל השער נפסל בגלל שחקן בעמדת נבדל שהסתיר לשוער.

דקה 81: גול! הנה השער השני. המחליף קרבאייב מצר ברחבה את ירמולנקו, שהשתחרר מהשמירה ובעט בקלות פנימה. 0:2 לאוקראינה.

דקה 87: גול! השער היפה במשחק שייך לרוטאן הוותיק, שנכנס כמחליף והפציץ מצד שמאל לחיבורים. 0:3 לאוקראינה.

ארטיום קראבץ שחקן נבחרת אוקראינה (משמאל) עם אולכסנדר זינצ'נקו. AP
כובש בליגה הספרדית וגם בנבחרת. ארטיום קראבץ, משמאל, עם אולכסנדר זינצ'נקו/AP

איסלנד - טורקיה 0:2

הפתעת היורו מראה שהיא ממש לא אפיזודה חולפת ונותרה צמודה למוליכת הבית קרואטיה. בליץ לקראת סיום המחצית הראשונה הוביל לשער עצמי של עומאר טופראק ולשער יפהפה של אלפרד פינבוגאסון, וטורקיה שמעולם לא ניצחה באיסלנד נותרה עם מאזן עלוב של שתי נקודות אחרי שלושה מחזורים. פתיח טרים חשש כל כך מהמשחק ועלה עם הילד אמרה מור לבדו בהתקפה. הכישרון הצעיר של דורטמונד לא השפיע על המשחק וגם ספג צהוב שיגרום לו להיעדר מהמשחק הבא מול קוסובו. לאיסלנד מצפה קרב גדול בזאגרב בנובמבר.

דקה 42: גול! הלחץ של המארחת השתלם עם בעיטה מרחוק של ביארנסון שפגעה בטופראק, הטעתה את השוער ונכנסה פנימה. 0:1 לאיסלנד.

דקה 44: גול! עוד אחד של הכחולים. פינבוגאסון הקדים את השומר שלו והפציץ חזק אל הרשת. 0:2 לאיסלנד.

שחקן נבחרת איסלנד, אלפרד פינבוגאסון. GettyImages
ירה פנימה. אלפרד פינבוגאסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully