וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' גביע העולם: צרפת ניצחה 0:1 בהולנד, איי פארו - פורטוגל 6:0

פול פוגבה כבש את השער (30) שסידר ללה בלו ניצחון חוץ יקר באמסטרדם. פורטוגל עם שישייה שנייה בשלושה ימים. בלגיה חגגה 0:6 מול גיברלטר האומללה, שוויץ ניצחה 1:2 את אנדורה, שבדיה - בולגריה 0:3

שחקני נבחרת צרפת חוגגים, פול פוגבה. רויטרס
פוגבה חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור השלישי בבתים א', ב' ו-ח' במוקדמות גביע העולם התקיים הערב (שני) והביא עמו הרבה שערים ומעט מאוד הפתעות, אם בכלל. סגנית אלופת אירופה צרפת ניצחה 0:1 את הולנד בחוץ, אלופת אירופה פורטוגל דרסה 0:6 את איי פארו. שוויץ שמרה על מאזן מושלם עם 1:2 מול אנדורה בחוץ. בלגיה חגגה 0:6 קל מול גיברלטר.

הולנד - צרפת 1:0

האורנג' נחו בקיץ בזמן שהלה בלו הגיעו עד לגמר היורו. אם בהולנד חשבו אחרי ה-1:4 מול בלארוס שהם כבר יכולים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, הגיעה צרפת לאמסטרדם ארנה והראתה להם שהדרך שלהם לרמות הגבוהות עוד ארוכה. צרפת ניצחה בזכות שער של פול פוגבה אחרי טעות של מרטן סטקלנבורח ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לשבע כאלה כשהיא משיגה שש נקודות בשלושה ימים עם 1:4 ביתי מול בולגריה וניצחון נוסף הערב. הולנד כנראה תיאבק עם שבדיה על המקום השני בבית.

דקה 16: פרומס נפצע והוחלף על ידי ממפיס דפאי.

דקה 30: גול! ברומה איבד כדור במרכז המגרש. זה הגיע לפאייה, שמסר לפוגבה. קשר מנצ'סטר יונייטד בעט מ-25 מטר, סטקלנבורח איחר להגיב וזה 0:1 לצרפת.

דקה 41: דימיטרי פאייה עשה טעות גדולה ומסר לשחקן הולנדי, שניסה להעביר למרכז. לורן קוסיילני בלם אותו תוך כדי החלקה ונגיעת יד. השופט התעלם וכנראה קיפח את ההולנדים.

שבדיה - בולגריה 0:3

הסקנדינבים ממשיכים להראות שהם לא במשבר אחרי הפרישה של זלאטן איברהימוביץ' מהנבחרת. שבדיה ניצחה בקלות את בולגריה, שספגה הפסד שני בשלושה ימים, ושיפרה את מאזנה לשבע נקודות מתשע אפשריות. בולגריה עם שלוש נקודות.

דקה 39: גול! פורסברג העביר כדור רוחב, מרכוס ברג ניסה לבעוט עם העקב ולא הצליח, אבל זה הגיע אל אולה טויבונן שבעט מקרוב פנימה, 0:1 לשבדיה.

דקה 45: גול! קרפאט העביר כדור רוחב יפה מימין, היליימארק המשיך בנגיעה לקורה ופנימה, 0:2 לשבדיה.

דקה 58: גול! טויבונן העביר ללינדולוף, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:3.

בלארוס - לוקסמבורג 1:1
לבלארוס: פאבל סביצקי (80), ללוקסמבורג: דירק קארלסון (הורחק, 44), אורליין יואכים (85)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איי פארו - פורטוגל 6:0

אלופת אירופה עם 12 שערים בשלושה ימים. כריסטיאנו רונאלדו עם חמישה מבין ה-12, אנדרה סילבה עם שלושה נוספים היום ובסך הכול היא עם שש נקודות קלות מאוד מול הנמושות אנדורה ואיי פארו. פורטוגל, שפתחה את הקמפיין עם הפסד 2:0 לשוויץ, במשחק בו כריסטיאנו רונאלדו היה פצוע ולא שותף, שיפרה את מאזנה לשש נקודות, המארחת עם ארבע.

דקה 12: גול! ז'ואאו מריו הכניס כדור עומק לאנדרה סילבה, שפרץ יפה והכניע את השוער בקלות, 0:1 לפורטוגל.

דקה 22: גול! אנדרה סילבה ניצל הדיפה לא מוצלחת של השוער המקומי ונגח היטב פנימה, 0:2.

דקה 37: גול! אנדרה סילבה משלים שלושער ב-25 דקות. השוער המקומי שוב הדף רע, הפעם בעיטה של ז'ואאו קנסלו, זה חזר אל אנדרה סילבה שבעט מקרוב פנימה, 0:3 לפורטוגל ולאנדרה סילבה.

דקה 65: גול! חשבתם שכריסטיאנו רונאלדו לא יכבוש במשחק הזה? חשבו שוב. ז'ואאו מריו הכניס לכוכב ריאל מדריד, שבעט עם רגל שמאל טיל לחיבורים וקבע 0:4.

דקה 90+1: גול! אדר השאיר אחורה לז'ואאו מוטיניו, שבעט נהדר פנימה את ה-0:5.

דקה 90+3: גול! אדר הכניס כדור עומק פנטסטי לקנסלו, שבעט בקלות פנימה את ה-0:6

אנדורה - שוויץ 2:1

הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ' השלימה שלושה ימים מוצלחים עם שש נקודות והיא כבר עם תשע מתשע אפשריות. בהתחשב בכך שנשארו לה עוד מפגשים עם לטביה ואיי פארו, לא מן הנמנע ששוויץ תסגור את סיבוב המשחקים הראשון כשהיא עם 15 מ-15 אפשריות. אנדורה כבשה שער נדיר ונהדר, אבל זה לא הספיק לה כדי להשיג נקודות.

דקה 19: גול! אילדפונס ביצע עבירה ברחבה ושוויץ זכתה בפנדל. פביאן שר בעט בקלות פנימה, 0:1 לאורחת.

דקה 77: גול! ג'רדאן שאקירי קיבל כדור בשמאל והגביה לרחבה, אדמיר מחמדי נגח בקלות פנימה, 0:2.

דקה 91: גול! אלכסנדר מרטינס בן ה-18 קיבל כדור ארוך, עצר ובעט טיל לחיבורים, שער נהדר וזה 1:2.

לטביה - הונגריה 2:0
להונגריה: אדם גיורצ'ו (10), אדם סולואי (77)

פביאן שר שחקן נבחרת שוויץ (ימין) עם טים קלוזה. רויטרס
שר וקלוזה בחגיגה מקורית/רויטרס

גיברלטר - בלגיה 6:0

כצפוי, הנבחרת של רוברטו מרטינס שיפרה את מאזנה לתשע נקודות מתשע אפשריות בצורה קלילה במיוחד. הבלגים, ללא רומלו לוקאקו שקיבל מנוחה וקווין דה בראונה הפצוע, חגגו בפורטוגל, שם מארחת הנבחרת האומללה וכנראה החלשה ביותר באירופה. כריסטיאן בנטקה, שפתח על חשבון לוקאקו, כבש שלושער קליל במיוחד. גיברלטר, שלא שייכת לרמת הכוכבים של בלגיה, נותרה עם 0 נקודות.

דקה 1: גול! עוד לא התחיל המשחק וזה כבר 0:1 לבלגיה. כריסטיאן בנטקה חטף כדור אחרי טעות אומללה במרכז השדה, עבר את כל השחקנים ובעט בקלות פנימה כבר אחרי שבע שניות של משחק. זה הראשון של בלגיה מבין רבים שעוד יגיעו כנראה. זה השער המוקדם ביותר שנכבש במוקדמות גביע העולם אי פעם. השער הקודם היה של גואלטיירי מסן מרינו, שכבש אחרי 8 שניות מול אנגליה ב-1993.

דקה 19: גול! אקסל ויטסל בעט מ-22 מטר די למרכז השער, אבל השוער המקומי לא הצליח להגיע לזה ובלגיה ב-0:2.

דקה 43: גול! מונייה העביר כדור רוחב מצוין לבנטקה, שהמשיך נהדר פנימה, 0:3 לבלגיה.

דקה 51: גול! דפור הכניס עומק נהדר לדריס מרטנס, שהקפיץ מעל השוער, 0:4.

דקה 56: גול! אדן הזאר העביר רוחב משמאל לבנטקה, שבעט עם העקב פנימה את ה-0:5 והשלישי שלו. חלוץ קריסטל פאלאס הוא הראשון שכובש שלושער במדי השדים האדומים במוקדמות גביע העולם מאז לואיס אוליביירה, שעשה את זה ב-1997.

דקה 79: גול! ההגנה המקומית לא הסתדרה עם כדור די קל, ז הגיע להזאר, שמול השוער בעט בקלות פנימה, 0:6.

בוסניה - קפריסין 0:2
לבוסניה: אדין דז'קו (70 ו-81)

אסטוניה - יוון 2:0

אחרי מסע משחקים מביך במיוחד במוקדמות יורו 2016, נראה שהיוונים חוזרים לעצמם והם כבר עם תשע נקודות מתשע אפשריות אחרי ניצחון די נינוח באסטוניה כשדווקא שני המגנים שלהם כובשים.

דקה 2: גול! טורוסידיס עלה יפה לקרן של מנטאלוס ונגח פנימה, 0:1 מהיר ליוון.

דקה 61: גול! סטאפילידיס בעט כדור חופשי נהדר מ-20 מטר לפינה וקבע 0:2 ליוון.

כריסטיאן בנטקה שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
בנטקה הפנטסטי עם שער אחרי שבע שניות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully