וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה הואשם בהעלמת צבעי ספרד והודיע: "המונדיאל יהיה האחרון שלי"

שוב סערה סביב בלם ברצלונה. גולשים טענו כי הוא גזר את שולי השרוולים על מנת להעלים את פסי הצהוב-אדום של הנבחרת, אולם בהתאחדות ענו כי מדובר בכלל בחולצה אחרת והשחקן הגיב בזעם

ג'רארד פיקה נבחרת ספרד. AP
בלב הסערה. פיקה והחולצה הגזורה/AP

נבחרת ספרד רשמה אתמול (ראשון) 0:2 על אלבניה, הודות לשערים של דייגו קוסטה (55) ונוליטו (63), אבל המשחק ממש לא עבר בשקט אצל "לה רוחה". החדשות הרעות אצל מוליכת בית ז' מגיעות מכיוונו של סרחיו ראמוס, שנפצע בברכו השמאלית בדקה ה-78 וייעדר לפחות חודש. במקרה כזה, שחקן ריאל מדריד יחמיץ את המשחקים מול בטיס, לגיה ורשה (פעמיים), אתלטיק בילבאו, אלאבס ולגאנס.

"אנחנו מקווים שהפציעה לא חמורה", אמר מאמן הנבחרת ג'ולן לופטגי. "אני מקווה שהוא יחמיץ רק שניים-שלושה משחקים בריאל מדריד, הוא מאוד חשוב עבורנו ועבורם". על המשחק עצמו אמר המאמן: "היינו סבלניים, חיכינו לרגע הנכון. ככה זה הכדורגל. עשינו משחק טוב".

אלא שמעבר לפציעה של ראמוס, הסיפור שמעסיק את ספרד הבוקר הוא של ג'רארד פיקה. מיד עם סיום המשחק, בלם ברצלונה הנרגז הודיע לעיתונאים: "המונדיאל ברוסיה יהיה האחרון שלי במדי הנבחרת". ההודעה הזו לא הגיעה משום מקום.

במהלך המשחק, פיקה ספג ביקורות עזות ברשתות החברתיות בספרד, לאחר שגולשים שמו לב כי הוא גזר את שולי השרוולים שלו. בשולי השרוולים של נבחרת ספרד יש פסים באדום וצהוב, צבעי הדגל הספרדי ופיקה, שהואשם לא פעם בכך שהוא מעדיף את קטאלוניה על פני ספרד, חטף את האש, מה שהוביל לתגובה שלו.

בהתאחדות הספרדית מיהרו להתייצב לצד הבלם ובהודעה הרשמית שלהם נמסר: "בנוגע למחלוקת שהתעוררה סביב השרוולים המקוצרים של ג'רארד פיקה, ההתאחדות רוצה להבהיר כי לחולצה הארוכה של אדידס, בה משתמשת הנבחרת, אין פסים בצבעים הלאומיים. ההתאחדות הספרדית תומכת בשחקן הבינלאומי שלה. בניגוד לכל מיני הערות מרושעות ברשת, בהם הואשם השחקן בכך שגזר את השרוולים כדי להימנע מלבישת צבעי הלאום, צריך להבהיר שהפסים המדוברים קיימים רק בחולצות הקצרות, ולא בארוכות, כמו זו בה השתמש פיקה ואותה הוא גזר. אפשר לראות אצל סרחיו ראמוס, שנשאר עם החולצה הארוכה, שהפסים לא קיימים. פיקה גזר את השרוולים מתוך מטרה לשחק בצורה נוחה יותר, כמו שעשו שחקני נבחרת רבים בעבר. הביקורת הלא הוגנת נגדו גרמה לו להודיע כי הוא יעזוב את הנבחרת אחרי המונדיאל".

המאמן ג'ולן לופטגי הוסיף: "אני לא חושב שזה עניין רציני שראוי לתגובה, אבל אני מבין את פיקה ומחזק אותו".

שחקן נבחרת ספרד סרחיו ראמוס. רויטרס
בעיה גדולה לריאל. ראמוס/רויטרס

הנבחרת הגדולה הנוספת בבית, איטליה, שרדה מותחן ענק בבית הישראלי, לפני שניצחה את מקדוניה 2:3. האזורי הוליכו 0:1, מצאו עצמם בפיגור 2:1, אך נעזרו בצמד של צ'ירו אימובילה - בדקה ה-75 ולאחר מכן בתוספת הזמן - כדי לנצח ולהישאר צמודים לספרד בראש בית ז', עם 7 נקודות והפרש שערים פחות טוב.

"במחצית השנייה היינו קצת מנומנמים וכשספגנו את השוויון לא הצלחנו להגיב", אמר גיבור הערב צ'ירו אימובילה. "ברמה הבינלאומית אסור לך לטעות, אחרת יאכלו אותך. הפעם זה הלך לנו בסדר, אבל אסור לנו להיות נאיביים ככה בעתיד. אני מרגיש שאני שחקן חשוב וזה מה שמשנה, להרגיש שהמאמן והחברים שלך לקבוצה מאמינים בך. אנחנו צריכים לעבוד ולהמשיך להתקרב אל עבר המונדיאל ברוסיה".

המאמן ג'אמפיירו ונטורה הוסיף: "90 אחוז מהטעויות שלנו היו קשורות בהיעדר ניסיון. כשיש הרבה צעירים על כר הדשא חייבים להיות סבלניים. הראינו אופי מצוין בקאמבק. היה לנו בלקאאוט של 10-15 דקות במהלכו לא נראינו כקבוצה, אבל הצלחנו לחזור ולמצוא את הניצחון. בסופו של דבר זו הוכחה שאנחנו מסוגלים להשיג דברים יפים".

מרקו וראטי סיכם: "היה קשה מאוד, אני לוקח על עצמי חלק מהאשמה כי שלטנו במשחק עד הטעות שלי. לאחר מכן הוכחנו שוב שאנחנו נבחרת מצוינת. הגיע לנו לנצח".

עוד בנושא:

מוק' גביע העולם: מקדוניה - איטליה 3:2, אלבניה - ספרד 2:0

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully