וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הודח מהרכב נבחרת אנגליה, הנדרסון ישמש כקפטן מול סלובניה

שחקני נבחרת שלושת האריות גיבו את הקפטן שלהם, אבל המאמן הודיע כי הוא מודח מההרכב וקשר ליברפול יענוד את הסרט מול סלובניה במוק' המונדיאל. גרמניה מול צפון אירלנד, דנמרק-מונטנגרו

שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני. AP
במשחק חוץ לפחות יהיה לו קצת יותר שקט. רוני/AP

שבוע מוקדמות המונדיאל באירופה יגיע לסיומו מחר (שלישי), עם משחקים בבתים ג', ה' ו-ו' (אין שידורים בגלל יום הכיפורים).

גרמניה - צפון אירלנד (21:45)

אלופת העולם מטיילת במוקדמות והיא במאזן מושלם אחרי שלישיות קלות ללא מענה מול נורבגיה וצ'כיה. תומאס מולר שוב מפציץ במדי הנבחרת וכבר כבש ארבעה שערים במוקדמות ולא נראה שהצפון אירים החביבים יכולים להדהים בהאנובר, למרות שהם הוציאו 0:0 יפה בצ'כיה והביסו 0:4 את סן מרינו ביום שבת. הנבחרות נפגשו ביורו האחרון וגרמניה ניצחה 0:1 משער של מריו גומז.

צ'כיה - אזרבייג'אן (21:45)

הצ'כים הובסו בגרמניה וינסו להתאושש מול האזרים המפתיעים, שניצחו בקושי בסן מרינו והמשיכו לסנסציה מול נורבגיה, כדי לשמור על מאזן מושלם אחרי שישה משחקים. אם יצליחו לצאת עם משהו גם מאוסטרבה, הם עוד יוכלו להתחיל לחלום בגדול.

משחק נוסף:

נורבגיה - סן מרינו (21:45)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קזחסטן - רומניה (19:00)

הקזחים התפרקו במונטנגרו עם חמישייה, בעוד שהרומנים סיפקו פתיחה מדהימה בדרך לחמישייה משלהם, בארמניה. רומניה במצב לא רע בינתיים, אבל הבית הזה יהיה כנראה צפוף עד לסיום.

דנמרק - מונטנגרו (21:45)

עוד שתי נבחרות שחולמות בגדול. הדנים יצאו לדרך עם ניצחון, אבל ביום שבת הפסידו לשלושער של רוברט לבנדובסקי וינסו להתאושש מול יריבה לא פשוטה, שטרם הפסידה במוקדמות האלה ומקווה להגיע לטורניר גדול ראשון בתולדותיה.

פולין - ארמניה (21:45)

אחרי תקופה לא מבריקה, בטח שלא בסטנדרטים שלו, במדים הלאומיים, לבנדובסקי התעורר וסידר לנבחרת שלו שלוש נקודות קריטיות מול דנמרק. הוא ינסה לשמור על הכושר הזה נגד יריבה שתגיע מפורקת, אחרי אחד ההפסדים המשפילים שלה, בטח בשנים האחרונות, 5:0 בבית מול רומניה, משחק בו היא הייתה בפיגור 3:0 בדקה ה-12.

סלובניה - אנגליה (21:45)

הנבחרות נפגשו פעמיים גם במוקדמות היורו ואנגליה ניצחה, אבל בקושי, כולל 2:3 דרמטי בסלובניה. במונדיאל 2010, האנגלים רשמו 0:1 קטן ואחרי ניצחונות לא מרשימים בסלובקיה ומול מלטה, בעוד גארת' סאות'גייט על הקווים והבלגן בנבחרת חוגג, באנגליה ישמחו לפחות לשמור על המאזן מושלם ואם אפשר, גם נקי משערי חובה. סלובניה, אחרי ניצחון ביתי דחוק מול סלובקיה, מרגישה שזה זמן מושלם לעקוץ ולהתקדם במאבק על המקום השני לכל הפחות.

באנגליה ממשיכים לעסוק בקריאות הבוז לעבר ויין רוני, במהלך המשחק מול מלטה: "ויין היה נהדר, הוא היה נהדר בכל פעם שהוא שיחק במדי הנבחרת. האמת שנשארתי בהלם כששמעתי את הבוז. הוא נותן לנבחרת 110 אחוז מעצמו בכל הופעה", אמר ג'ון סטונס ואילו ג'ורדן הנדרסון החמיא: "הוא סיפק הופעה פנטסטית". למרות ההתייצבות לימין הקפטן, המאמן סאות'גייט הודיע כי רוני מודח מההרכב והנדרסון יהיה הקפטן מול הסלובנים. רוני הגיב להחלטה: "תמיד הרגשתי גאווה לייצג את המדינה שלי. אם אצטרך לעשות את זה מהספסל, אז זה יהיה מהספסל".

סלובקיה - סקוטלנד (21:45)

שער דרמטי מול ליטא סידר לסקוטים נקודה והם ממשיכים במרדף אחר המקום השני, אך כעת מצפה להם משחק חוץ קשה. סלובקיה המתוסכלת הפסידה לאנגליה בבית בתוספת הזמן והפסידה בקושי בסלובניה והיא מבינה שהעסק מתחיל לברוח ממנה ולכן, חייבת ניצחון.

משחק נוסף:

ליטא - מלטה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully