וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה בתפקיד גארת' בייל: "אולי עכשיו תפסיקו להיכנס לו לכיס"

כוכב יונייטד ענה למבקרים אחרי שער הניצחון בהולנד: "לפי העיתונים זאת נבחרת פוגבה, לא נבחרת צרפת. שכחתם שאני צעיר". דשאן מפרגן, הפרשנים מנסים לשכוח סוף סוף מתג המחיר

פול פוגבה, נבחרת צרפת. AP
עונה למבקרים. פוגבה/AP

מוקדמות מונדיאל 2018 נמשכו הערב (שני) עם תשעה משחקים נוספים. במוקד, נבחרת צרפת גברה 0:1 על הולנד משער של פול פוגבה. אלופת אירופה, פורטוגל, חגגה עם שישייה לרשת של איי פארו האומללה, כשכריסטיאנו רונאלדו הסתפק רק בשער אחד.

פוגבה ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם המבקרים מתוך ומחוץ צרפת. "זה מוזר, אם הייתי מסתמך על העיתונים הייתי חושב שאנחנו בעצם נבחרת פוגבה ולא נבחרת צרפת. אני לא מבין למה אחרי משחק חשוב צריך לדבר על יחידים ולא על קבוצה שלמה". פוגבה הוסיף ש"זה נכון שאף פעם לא נעים לשמוע ביקורות או לקרוא דברים רעים שנכתבים עליך, אבל כנראה שככה זה בכדורגל. לא משנה מה - לשחק עבור הנבחרת תמיד תהיה פריבילגיה בשבילי. יכול להיות שלפעמים אני מכדרר יותר מדי, יכול להיות שאני שוגה, אבל אני לומד מיום ליום ואנשים נוטים לשכוח שאני בסך הכל בן 23".

גם פלורן מאלודה גונן על פוגבה מכס הפרשן, כשאמר לתקשורת הצרפתית: "מה שקורה לו מתחיל להזכיר את תקדים גארת' בייל. תפסיקו להיכנס לו לכיס ותנו לו להראות מה הוא יודע. נקווה שהיום זו הייתה ההתחלה".

עוד בנושא:

מוק' גביע העולם: צרפת ניצחה 0:1 בהולנד, איי פארו - פורטוגל 6:0
שלישי במוקדמות המונדיאל: רוני הודח מההרכב, הנדרסון קפטן אנגליה

פול פוגבה על שער העיתון 'לאקיפ. טוויטר, צילום מסך
"זה פול פוגבה!" - עכשיו גם עיתוני צרפת מפרגנים/צילום מסך, טוויטר

אנטואן גריזמן, שהקפיד לגונן על פוגבה בעקבות הביקורות הרבות שחטף במהלך היורו ולאחריו, אמר: "אני שמח מאוד בשבילו. פול היה מצוין גם נגד בולגריה, רק הגול היה חסר. זה מצוין עבורו ועבור הנבחרת. מחר הוא יהיה בכותרות של כל העיתונים, כולנו שמחים בשבילו. אנחנו מקווים שיקבל את הביטחון גם מהתקשורת והעיתונאים ידחפו אותו קדימה, כי ראינו למה הוא מסוגל".

דידייה דשאן: "זה ניצחון חשוב שהגיע לנו. חבל שלא הרגנו את המשחק, יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר. במחצית השנייה החזקנו פחות בכדור, אבל היינו בשליטה ויכולנו להזיק להם אפילו יותר מאשר במחצית הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס. רויטרס
"היתה מחויבות הן בהגנה והן בהתקפה". פרננדו סנטוס/רויטרס

במקביל, למרות ה-0:6 המוחץ באיי פארו, ז'ואאו מריו הפורטוגלי טען: "היה משחק קשה, התוצאה הגבוהה מטעה. קשה לשחק על דשא סינטתי, אבל עשינו את זה בצורה טובה. לא ציפינו לנצח בהפרש כזה, אבל המשחק הוכרע כבר במחצית והיינו בטוחים בעצמנו. נמשיך להסתמך על התוצאות שלנו. אם ננצח את כל המשחקים, נסיים במקום הראשון בבית".

המאמן פרננדו סנטוס סיכם: "הגענו בגישה הנכונה ומילאנו את המשימה. זה היה קריטי כי למרות שזה נראה קל, ראיתי את המשחקים האחרונים של איי פארו וידעתי שיש להם איכויות. אמרתי לשחקנים שאם יגיעו בגישה הנכונה, ננצח את המשחק. הם עשו את זה בצורה פנטסטית. הייתה מחויבות - הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו חייבים להמשיך לסמוך רק על עצמנו. אין מרווח לטעויות כי הפסדנו לשוויץ ולכן אנחנו חייבים לנצח בכל משחק. אם נעשה זאת, אני מאמין שנסיים ראשונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully