וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "אין תירוצים, לא אופתע אם לא אזומן למשחקים הבאים"

ארגנטינה מנסה להתאושש מרצף התוצאות הרעות, החלוץ שהחמיץ פנדל בהפסד לפרגוואי לקח אחריות: "דברים לא הסתדרו לי". וגם: התקדים ההיסטורי השלילי של האלביסלסטה והנתון המטורף לגבי מסי

שחקן נבחרת ארגנטינה קון אגוארו. AP
"צריך להרים את הראשים". אגוארו/AP

המטרה הברורה בחזרתו המהירה של ליאונל מסי מהפרישה מנבחרת ארגנטינה הייתה הופעה במונדיאל נוסף, זה שיתקיים ברוסיה ב-2018, אך האם ייתכן כי הפרעוש יחמיץ אותו למרות שחזר ללבוש את מדי האלביסלסטה? על פי מצב העניינים הנוכחי בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות הטורניר בהחלט יכול להיות שכן.

הקפטן הפצוע נעדר משני משחקיה האחרונים של הנבחרת, שיצאה עם נקודה אחת בלבד מול פרו ופרגוואי, ובסך הכל השתתף רק בשלושה מתוך עשרת המשחקים של ארגנטינה בקמפיין הנוכחי. למרבה התדהמה חבריו אגרו יותר נקודות בשלושת המשחקים הללו (שלושה ניצחונות, תשע נקודות) מאשר בכל האחרים יחד (שבע נקודות בלבד).

המתוסכל מכל השחקנים הארגנטינאים היה בוודאי קון אגוארו, שהחמיץ פנדל בהפסד לפרגוואי. החלוץ כבש העונה במדי מנצ'סטר סיטי 11 שערים בשמונה משחקים, אך לא כבש בחמישה משחקי מוקדמות בהם לקח חלק עבור ארגנטינה. "לא אהיה מופתע אם לא אזומן לקראת המשחקים הבאים", הודה, "אני לא עושה את הדברים הנכונים כרגע. אם אשאר בחוץ, אקח את זה הכי טוב שאפשר".

עוד בנושא

מוקדמות דרא"מ: פרגוואי הדהימה בארגנטינה, ברזיל וצ'ילה ניצחו
מוקדמות המונדיאל: גרמניה שוב ניצחה, ג'ו הארט הציל את אנגליה

שחקן נבחרת ארגנטינה חאבייר מסצ'ראנו. רויטרס
"לא מצאנו תשובות". מסצ'ראנו מאוכזב/רויטרס

"אין תירוצים", הוסיף, "דברים לא הסתדרו לי. עלינו להרים את הראשים שלנו, הדברים האלה קורים וחייבים להפוך את המצב. הנסיעות הרבות לא עוזרות למצב הפיזי שלי, אבל במה שנוגע לנבחרת אני תמיד רוצה להיות שם. לפעמים אתה חושב 'למה שלא אעצור?', אבל כשמזמינים אותך לנבחרת אתה מגיע, ככה זה".

"הכדורגל הרע משפיע על ההרגשה", הודה הקשר הוותיק חאבייר מסצ'ראנו, "זה ברור שעלינו להשתפר, לא מבחינת הגישה אלא היכולת. הפסדנו כי לא מצאנו תשובות".

המאמן אדגרדו באוסה: "הסגל הזה הראה לי שיש לו תשוקה רבה. עלינו להמשיך לעבוד ולבחון אילו שחקנים נמצאים בכושר הטוב ביותר".

זו הפעם הראשונה אי פעם בה ארגנטינה מפסידה שני משחקי בית בקמפיין מוקדמות בודד, אחרי שנכנעה במשחק הפתיחה גם מול אקוודור. בחודש הבא תפגוש את ברזיל שנמצאת בכושר מצוין ואת קולומביה, והיא זקוקה נואשות לתוצאות טובות כדי לשפר את סיכוייה להעפיל לגביע העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully